Anyone I Like.. Asada Ryutaro?

Tersebutlah kisah, ada seorang budak bernama Asada Ryutaro yang suka menyakat orang.. Salah seorang insan bertuah adalah Cahaya Yang Riang Gembira.. Kena tag kena tag.. Huwaaa.. Meh mahu kasi tahu satu rahsia.. Ahaks.. Banyak tag dalam simpanan aku tapi belum berjawab.. Most of it memang aku dah pernah buat sebab itu aku tak buat.. Ngee.. Jadinya di petang Ahad yang cuacanya begitu menghanguskan kepala, aku selesaikan tag dari Asada Ryutaro.. Aku selesaikan 10 soalan pertama saja okey.. Sebab tag ini dah aku post dulu cuma soalannya telah ditukar sedikit..


In this tag you have to talk everything about anyone you like.. Hahahaha.. Aku suka.. Aku suka.. Nak buat nakal kali ini, tidak mahu sebut abah, mak, adik-adik juga kawan-kawan.. Anyone yang aku mahu ceritakan adalah........






1) Apakah hubungan anda dengan dia?

Kami profesional.. Ahaks.. Ayat tak boleh belah.. Dia adalah rakan blog yang mengetag aku.. Heehee.. Itu saja.. Itu saja.. Next question please..


2) 5 impression tentang dia..

Hmm.. Baru sangat kenal dia.. Banyak lagi tak tahu pasal dia, interview pun tak habis, ada misteri sedikit Si Asada ini.. Hehehe..

~ Dia minat sangat Asada Ryutaro ke? First impression aku dulu pada dia, budak medik kot sebab itu minat mamat Team Medical Dragon ini.. Heehee.. Sila jawab Asada, ya atau tidak.. Ngee..

~ Dia macam loyar buruk dan suka menyakat.. Kot? Hahaha..

~ Serious.. Sangat handsome.. Muahahaha.. Macam mana muka Sakaguchi Kenji yang memainkan watak Asada Ryutaro, begitulah wajahnya.. Erk.. Heehee..

~ Mungkin dulu dia nak jadi model.. Gambar-gambar dia.. Mak aih.. Macam model.. Kah kah kah..

~ Orang handsome macam ini Asada Ryutaro, confirm TAK SINGLE.. Muahahaha..




3) Perkara paling memorable dia lakukan dan katakan pada awak..

Dia telah buat satu entry dengan meletakkan namaku di dalamnya.. Memorable.. Lalu ditinggalkan jejak di shoutbox dengan mengatakan AKU TELAH DITAG.. Okey.. Itu sangat memorable juga.. Muahaha..


4) Kalau dia kekasih awak?

Wow.. Kekasih? Mestilah bangga sekejap.. Sebab rupa dia macam Asada Ryutaro dalam televisyen tu.. Ahaks..


5) Kalau dia musuh awak?

Bangga juga.. Of course.. Sebab musuh aku muka macam artis.. Kah kah kah..


6) Kalau dia kekasih awak, awak akan?

Kalau saja ke? Alaaaaa.. Haha.. Kalau ya.. Aku akan menuntut dengan dia ilmu berbahasa Sarawak yang dah lama aku tinggalkan.. Dah jadi kekasih, kenalah belajar bahasa ibunda beliau.. Betul tak? Ahaks..



7) Kalau dia musuh awak, mungkin kerana?

Mungkin kerana dia ambil series Team Medical Dragon yang sangat aku suka.. Hahahaha..


8) Overall impression tentang dia..

No comment.. Tunggu aku habis interview dia baru aku boleh kata sesuatu.. Yang pasti, dia memang da bomb.. Haha..


9) The most desirable thing to do to him..

Ehem ehem.. Mahu cukur habis sideburn dia.. Hahahahaha.. Serious jahat aku..


~ TAMAT ~

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.