Ayat Yang Paling Mencairkan Pernah Aku Baca

Ini kalau ketahuan, memang pasti aku akan disaman untuk hak cipta.. Tapi apa patut aku buat.. Aku sememangnya dah cair setelah membaca ayat ini.. Takkan mahu cair seorang, benda baik harus dikongsi.. Kepada yang membaca, praktiskanlah selalu untuk diucapkan kepada suami atau isteri anda.. Pasti rumahtangga lebih berbunga-bunga.. Kalau sayang, ucapkanlah, tunjukkanlah.. Baru perhubungan itu terasa lebih bermakna.. Haish.. Aku rindu untuk berjiwang.. Dah agak lama aku tak mengaktifkan diri dalam dunia kejiwangan ini..




Ayat itu berbunyi seperti ini:


Dear..
I'm lost in your eyes..
Can you give me the direction to your heart?


Sesat dalam hutan kalau terjumpa jalan keluar pasti melompat kegembiraan, sama juga kalau tersesat dalam mata, jumpa jalan keluar ke hati, bunga-bunga rasa.. Heehee..




Ada sesiapa di sini yang punya quote menarik untuk dikongsi? Tak kisahlah berunsur jiwang, motivasi atau yang lain-lain.. Bolehlah sharing is caring.. Sebab kadang-kadang quote mampu inspire kita.. That is what I personally think.. Heehee..


Anyway, gotta go.. Having class at 2 p.m. Daaaa.. Assalamualaikum..




FOOT NOTE: Flowers rain down, people thirst, wherever that girl goes.. :)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.