Yeyeh.. Aku Kahwin..

Assalamualaikum semua.. Entry ini aku coretkan sebelum memulakan perjalanan ke Batu Caves.. Mata ada rasa kelat dan layu, tetapi perlu ku gagahkan juga diri untuk memandu ke sana.. Jangan bimbang, aku berteman..


Tajuk entryku bikin gempak lagi.. Apa-apapun, entry yang ke-101, permulaan pada perjalanan yang baru.. Mungkin aku tidak akan bicara lagi tentang cinta, tetapi kahwin dan cari jodoh? Hahaha.. Itu tetap aku akan sebut sehinggalah aku sudah kahwin dan berjumpa jodoh.. Wakakaka..


Apa-apa pun, tajuk entry itu sekali lagi aku katakan.. Bikin gempak.. Sebenarnya aku akan ke kenduri kahwin classmateku sebentar lagi (jeles wo classmate dah kawen).. Perjalanan nanti akan mengambil masa 2 jam lebih.. Hendak meraba cari jalan lagi.. Aku risau sahaja kalau hasratku ingin "merasa" sirih junjung tidak kesampaian.. Heehee..






Aku akan balik hari.. Ouh.. Pasti kepenatan yang amat.. Mungkin aku tidak akan online sepanjang hari esok.. Alalah.. Janganlah nangis.. Apa? Rindu? Janganlah rindu-rindu.. Hari Ahad kita jumpa lagi okey.. Senyum sikit.. Comelnya aku senyum.. Hahahahaha.. Jadi untuk insan-insan yang bakal merindui kehadiranku ataupun yang memang sedang merinduiku, aku ada hadiah untuk kalian semua.. Jeng jeng jeng.. Gambar aku yang cun melecun.. Ooppss.. Terlebih sudah.. Takde cun mana pun, comel ada kot.. Hahaha..


Sampai sini sahaja, aku ingin tidur sekejap sebelum memulakan pemanduanku sebentar lagi.. Jumpa di entry seterusnya.. Jaga diri, Farhana sayang semua.. Assalamualaikum.. =)


Ulasan

joegrimjow berkata…
best la ye kawen2 ni
Gieyana berkata…
owhhh..nk p kenduri owg kawen yer...moga selamat p dan sampai k...
bile nk kawin nie..?
x saba nk mkn ns minyakkkk
huk huk huk...
El-Zaffril berkata…
Ingatkan you promote majlis perkahwinan u dalam novel... hahahahhaha
wah sempat lagi tu....=)
Joe.. Best kan.. Hak hak hak.. Ku tak sabar daa.. =p
Kak gie.. Time kaseh.. Udah slamat smpi ke Ipoh dgn jayanya.. Heehee.. Pulang dgn smangat brkobar-kobar.. Smangat nk kawen.. Hak hak hak.. =p
Mahirah.. Sape yg nk kawen? Kamu ke saya? Kamu da ada calon xpe laa.. Sy ni.. Uwaaa.. =p
Encik Zaffril.. Haha.. You la yg ptut promote.. Tp kawen ala2 camtu pn boley dok promote gak ke??? Hik hik hik.. =p
Aainaa.. Sntiasa sempat shaja.. Hak hak hak.. =p Ngantuk giler.. Drive td pn mrewang-rewang.. Inilah akibat tdo lewat dn bgun awal.. Huuhuu..
tapi berteman kan? jangan teman pun tdo takleh jadi la camtu....
pal7 berkata…
pal nak wish selamat dalam perjalanan tp da lambat..xpe la..

selamat2 la kamu walau dimana kamu berada ye..hehe
Pal.. Hahaha.. Lawak la kamu nih.. Pape pn, time kaceh bebnyk yerk sbb doakan kselamatan saya.. Heehee.. =)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?