22 Jun 2009



Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa


Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina


Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta


Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta



10 Comments Here

Salam hana... pekabar??
Wkend lepas akak balik ipoh,...
tapi dok umah saja..ujan...


erk, n3 ni pasai apa hana?
akak kurang memahaminya...
cuba hana berterus terang...wakkaaaa.... akak tak faham daaaa....

~heheheee.... slow maaaaa...
:)

REPLY

hana..
kuat betul cinta dia kan?..hehe

REPLY

puisi, lirik lagu @ sesaja nie?
Jiwang nampak?hehehehheh

REPLY

adakah ini ayat jiwang?

REPLY

Kak nurul.. Waalaikumsalam.. Akak.. Pi ipoh kaa??? Tu laa.. Skunk slalu ujan maa.. Tapi best.. Ehehe..

Erk.. Entry ni pasai ape erk akak??? Wakaka.. Tny balik lak.. Huhu.. Entahlah.. Ada makna trsirat kot.. Hurrrmmm.. Best kan lirik lagu ni??? Baru jek dgr lagu ni.. Rasa mcm ada sesuatu lakkk.. Hehe.. =)

REPLY

Pal.. Mmg kuat kan.. Tapi hana rasa mungkin lebih kuat dari ayat-ayat nii.. Masih takde kata-kata tepat yang boleh diungkapkan sebenar-benar rasa.. Huhu.. Mungkin takkan ada kesempatan kot untuk ungkapkan.. Hurrmm.. Pape pn, layan.. =)

REPLY

Kak gie.. Puisi? Lirik lagu??? Tu haa.. Kat sebelah ni lagu dia.. Heehee.. Nape kak??? Jiwang sgt ke??? Huhu.. Skali skala mngungkap rasa dlam hati kak.. Kalau pendam-pendam, mahu jadi gila.. Tak pasal-pasal jadi patient bukan jadi doktor.. Huhu.. =)

REPLY

Padhlah.. Ini bukan ayat jiwang.. Tapi ayat dewa jiwang.. Haha.. Takdelaa.. Ni lagu baru yg tgh layan.. Kebetulan liriknya kene dgn jiwa, rasa.. So, tepek laa kat sini. Heehee.. =)

REPLY

kukira-kira..
ini sangatlah jiwang.



adakah....


=p

REPLY

Miss Gaza.. Mau gunakan kalkulator atau sempoa untuk dikira-kira betapa banyak jiwangnya??? Haha..

Adakah dik???

Heehee.. Lagu rahsia hati dik.. =)

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes