Entry Tidak Bernama.. Anonymous??? | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Entry Tidak Bernama.. Anonymous???

10 comments



Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa


Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina


Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta


Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta



10 Comments Here:

Tukang cerita berkata...

Salam hana... pekabar??
Wkend lepas akak balik ipoh,...
tapi dok umah saja..ujan...


erk, n3 ni pasai apa hana?
akak kurang memahaminya...
cuba hana berterus terang...wakkaaaa.... akak tak faham daaaa....

~heheheee.... slow maaaaa...
:)

pal7 berkata...

hana..
kuat betul cinta dia kan?..hehe

Gieyana berkata...

puisi, lirik lagu @ sesaja nie?
Jiwang nampak?hehehehheh

Fadhlah berkata...

adakah ini ayat jiwang?

Farhana berkata...

Kak nurul.. Waalaikumsalam.. Akak.. Pi ipoh kaa??? Tu laa.. Skunk slalu ujan maa.. Tapi best.. Ehehe..

Erk.. Entry ni pasai ape erk akak??? Wakaka.. Tny balik lak.. Huhu.. Entahlah.. Ada makna trsirat kot.. Hurrrmmm.. Best kan lirik lagu ni??? Baru jek dgr lagu ni.. Rasa mcm ada sesuatu lakkk.. Hehe.. =)

Farhana berkata...

Pal.. Mmg kuat kan.. Tapi hana rasa mungkin lebih kuat dari ayat-ayat nii.. Masih takde kata-kata tepat yang boleh diungkapkan sebenar-benar rasa.. Huhu.. Mungkin takkan ada kesempatan kot untuk ungkapkan.. Hurrmm.. Pape pn, layan.. =)

Farhana berkata...

Kak gie.. Puisi? Lirik lagu??? Tu haa.. Kat sebelah ni lagu dia.. Heehee.. Nape kak??? Jiwang sgt ke??? Huhu.. Skali skala mngungkap rasa dlam hati kak.. Kalau pendam-pendam, mahu jadi gila.. Tak pasal-pasal jadi patient bukan jadi doktor.. Huhu.. =)

Farhana berkata...

Padhlah.. Ini bukan ayat jiwang.. Tapi ayat dewa jiwang.. Haha.. Takdelaa.. Ni lagu baru yg tgh layan.. Kebetulan liriknya kene dgn jiwa, rasa.. So, tepek laa kat sini. Heehee.. =)

miss GAZA berkata...

kukira-kira..
ini sangatlah jiwang.



adakah....


=p

Farhana berkata...

Miss Gaza.. Mau gunakan kalkulator atau sempoa untuk dikira-kira betapa banyak jiwangnya??? Haha..

Adakah dik???

Heehee.. Lagu rahsia hati dik.. =)

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.