Pemergian Yang Menjadi Tanda Tanya.. | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Pemergian Yang Menjadi Tanda Tanya..

11 comments
Assalamualaikum semua dan selamat malam.. Merujuk kepada entry yang lepas, WARKAH PENUH EMOSI SEBELUM AKU PERGI.. Ramai kawan-kawan yang bertanya ke manakah aku ingin pergi.. Terima kasih atas keprihatinan kalian.. Sebenarnya coretan itu aku publishkan tapi masih belum lengkap sepenuhnya.. Bolehlah aku katakan itu hanya separuh masa pertama dari keseluruhan coretan.. Ahakz.. Macam main bola pulak.. Haha..


Aku pergi.. Aku itu aku rujukkan pada siapa ya? Atau apa ya? Hurrmm.. Jangan biarkan diri anda diselubungi misteri.. Maka di sini, aku ingin memohon ampun terlebih dahulu andai entry aku yang lepas mengelirukan minda kalian.. Kalian juga tahu bagaimana cintanya aku pada dunia penulisan, aku suka menulis, dan entry yang lepas aku coretkan sempena berakhirnya bulan Mei.. Wah.. Memang tak ada kerja agaknya aku ini.. Bukan Nur Farhana yang ingin pergi tapi bulan Mei yang telah pergi.. Heehee..


(AKU diaplikasikan untuk bulan MEI kecuali untuk ayat TANPA BEBELANKU MENGHIASI HARI.. saja menambahkan dramatik ayat.. heehee..)


Entry itu aku publish dengan tujuan untuk melihat respons kalian, untuk kalian menilai penulisanku.. Jadi apa pendapat kalian? Hahaha.. Well, no hard feelings okey, it's just for fun.. Minta maaf andai ada kekeliruan ya.. =)






Maka dengan itu secara rasminya bulan Mei telah 22 jam meninggalkan kita.. Kini bulan Jun pula menjelma.. Bagaimana dengan segala azam kalian untuk 2009? Sudah settle? Separuh settle? Atau tak settle-settle lagi? Hahaha.. Apa-apa pun, take it easy.. Semoga tercapai segala azam anda untuk tahun ini.. Selamat datang juga diucapkan untuk bulan Jun.. Heehee.. =)





Baiklah.. Sampai di sini sahaja coretanku untuk kali ini.. Oh ya.. Ada sesuatu yang bikin aku gembira dan hati berbunga riang.. Apa ya??? Siapa nak teka? Heehee.. Apa-apa pun kita tunggu di entry yang akan datang.. Selamat malam semua.. Tata titi tutu.. Till next entry.. Assalamualaikum.. =)




FOOT NOTE: Kawan-kawan.. Sorry yer.. Bagi yang tinggalkan komen dan bertanya keadaanku, thanx for the concern.. Aku sayang kalian semua.. Heehee.. =)


11 Comments Here:

Aainaa Khairunnisa berkata...

sayang kamu jugak...=)

no hard feeling...;p

--{♥Mahirah Abd♥}-- berkata...

okeyyyy...
sila la wat entry yer... ahakssss...
betoiii
x tpuuu....

Nur Farhana berkata...

Aainaa.. Teng-ki-u yerk.. Heehee.. Sayang semua.. =)

Mahirah.. Wah.. Nsib bek bkn dlam mimpi.. Ahakz.. Heehee.. Okey, tunggukan entrynya ya.. Heehee.. =)

Gieyana berkata...

wakakaka..tertipu dgn ayat2 puitis mu...hahahaha...igt sudah boring daa...kalau akak hilangkn diri akak buat sementara waktu bleh x...x nk berblogging ler...

Nur Farhana berkata...

Kak gie.. Mana mungkin boring.. Apatah lagi dgn khadiran kak gie, nureen dan abg dlam hidupku.. Wah.. Jgn mrah haa.. Hik hik hik.. Kak gie mana blh ilang, nt windu camner??? =)

pal7 berkata...

hana..
wah..ingatkan pegi mana td..
huhu


*tipah tertipu da...

Nur Farhana berkata...

Tipah.. Alah.. Gurau2 manje jek.. Yela.. Kamu nih lately asik serius.. Takut saya tgk kamu tipah.. Maka sbb tu sy gurau2.. Ok, snyum sket.. Jgn garang2 yek dgn saya.. Heehee..

joegrimjow berkata...

hati riang
hari indah

Nur Farhana berkata...

Joe.. Hatimu riang ke?? Harimu indah? Wah.. Syiok banget.. =p

aimanhaQimy berkata...

sayang kakLong gak!!! muahzzzzz,,, ehhehe :)

Nur Farhana berkata...

Sayang ucu gak.. Ahakz.. Mmuuaahhxxx... =)

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.