Tunaikan Janji Untuk Dapat Baby-Baby Yang Comel

Assalamualaikum.. Update teringkas untuk malam ini.. Dah selamat sampai Melaka pada pukul 4 petang selepas memecut dalam hujan dengan kelajuan 100km/j.. Walaupun hati membara kerana dicabar oleh Kelisa berplat JGU tapi sejuk sikit dah sekarang sebab dapat makan BANYAK BANYAK bila sampai rumah.. Hoho.. Till here.. Mahu ketiduran dulu.. Assalamualaikum semua..

Eh chup chup.. Sempat blogwalking sebentar tadi dan singgah ke blog Sis Balkidz Hunny.. Lama dah kenal melalui blog, hampir setahun, cuma jarang bertegur sapa dengan beliau secara terbuka dan aku lebih banyak silent sepanjang masa.. Keh keh keh.. Dan terpandangkan video ini di blog beliau.. Mohoz izin share ya sis.. Coz saya sekali lagi dah MEROYAN lepas tonton video ini.. With the song Tercipta Untukku, it's just nice and sweet.. Ayat paling comel, "tunaikan janji untuk dapat baby-baby yang comel.." Sweet kannnnnnnnnn??? =p

Towards the ending punya dialog pun sweet lagi.. Hadoi.. Banyak sungguh sweet sweet.. Ouch.. =)
Okey.. Enjoy.. Daa semua.. Assalamualaikum.. Selamat malam dan sweet dream.. =)


FOOT NOTE: Pakej fotografi perkahwinan, indoor, outdoor, belah lelaki, belah perempuan, plus video.. Oh yeah!! Aku nak!! Tapi mahal kot!! Kan??? Tapi.. Sweet.. Kan kan??? Ngee..

*Kenapalah aku suka sangat benda yang sweet-sweet belaka? Mungkin sebab aku pun sweetlah agaknya.. Lalala..*

Ulasan

Artzlizan berkata…
baby yang lahir memang semuanya comel...
Hizami Li berkata…
hehe.
doktor pun sweet je.
adeh.
kalau takut mahal, mintak tolong kwn2 blogger seperti zami ke.
cewahhh.
XB
mr.syazwan berkata…
p;zz jgn meroyan tgh malam ni

ssh kanda wan nnt...

"AKU MASIH DARA"

tibebe..
farhana berkata…
Balik Melaka?
Cuti ya..
Have fun =)

Ohhhh..skrg musim kawen, berlambak la vid2 kawen kat FB nanti..
heee
QueenBz berkata…
hai doktor :)
alahaiiii. ade jugak ke orang share video i nie? *malu2-blushing*
alamak, yg part cakap i garang pon comel ke? ;p

orang melaka kah? boleh la jumpe kalau i balik melaka.
thanks sharing & follow yeah.
ermm..nak letak link kamu la nanti :)
PuanPepel berkata…
aarrggghhh.....suwit ok!

rasa nak kawen skrang..
mengharapkan duit terjun berkepuk kepuk dari langit!
hee
Cik Yaya berkata…
adoiii mana nk korek buat video chantek2 ni..mmg baby sume comel la..dulu yaya time kecik2 comel dah besar comot/huh!! out of topic.sorry.hahha
Khairy berkata…
woi..balik melaka tak ajak aku. Kalau tak, boleh balik sama2..cewah...amacam? sweet n sour tak aku? hehe
Cikgu Fonik berkata…
salam,

mgkn dh tiba masanya

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?