Seumur Hidup Pertama Kali: Gembira Ke Terkejut?

Assalamualaikum.. Pagi semua.. Cuti pun dah habis semalam, puas dapat duduk rumah makan sedap-sedap.. Sampai update blog pun terasa kemalasan yang melampau.. Bermulalah satu lagi rutin kehidupan harian yang baru dan ucapkan selamat tinggal pada dunia Psikiatri.. Farhana.. Selamat memulakan dunia Paediatrik.. Kita main dengan anak-anak kecil pula.. Training ke arah masa depan yang cerah sebagai seorang ibu berkerjaya.. Err.. Yang ada anak kembar 7??? Hah!! Pengsan!!

Balik Melaka tempoh hari, ada kejutan.. Pakcik Nationwide Express hon depan rumah sambil menyanyikan lagu Farhana Puteri Bumi Kenyalang.. Betul.. Aku mana pernah cakap betul.. Keh keh keh.. Tapi sayangnya, Farhana tak keluar.. Abah Farhana yang keluar rumah.. Ada parcel untuk aku.. Like like!! Dari sayang nun jauh di Kelantan.. =)

Percaya ke tak percaya, percayalah!! Seumur hidup pertama kali aku dapat hadiah seumpama ini.. Selama hidup ini, benda-benda sebegini memang tak pernah dihadiahkan orang untuk aku.. Jadi, aku memang tak ada koleksi benda-benda begini.. Haha.. Seingat aku, sekalilah, dua tahun yang lepas.. Aku main baling tin dekat Fun Fair.. Dapatlah satu benda ini, tapi sangat cinonet, sekecil tapak tangan je kot.. Itu saja satu-satunya yang aku ada, tapi itu pun dah tak tahu mana duduknya.. Sebab tak comel.. Haha.. =p

Jadi bolehlah kiranya, seumur hidup aku, pertama kali aku dapat hadiah seumpama ini.. Hadiah apa??? Meh nengok meh.. Weeeee.. =)



Thanx for the luvly bunny dear.. Siap ada kad.. Paling comel belon yang bunny tu pegang.. Just For You.. Terima kasih banyak-banyak.. Cipika cipiki sikit meh..

P/S: Cipika stands for CIum PIpi KAnan.. Cipiki stands for CIum PIpi KIri.. =p

Hari lahirku nanti nak minta yang lagi besar dari yang ini.. Sebesar Mia Sara Nasuha boleh tak? Lagi best kalau siap dengan cincin belah rotan dalam poket bear.. Di tangan bear ada kad, "AGAK-AGAK, BOLEH TAK AKU LAMAR KAU SEKARANG???" Wakakaka.. Dush sekali.. Gila jauh berangan tak hengat dunia.. =p

Buat penghantar Pink Bunny, jika kamu sedang bersedih, menangislah.. Kerna selepas duka dan tangis itu, pasti ada senyum dan bahagia.. Take care dear.. =)

Dan untuk semua.. Jaga diri.. Have a great day ahead.. Jangan nakal-nakal okey.. Heeee.. Assalamualaikum..


FOOT NOTE: Belajar memulakan kehidupan baru dengan rutin yang baru.. Walau payah, akan digagahi jua..



Ulasan

black_mel berkata…
Seyes ker miss lolz yang antar?waa...beruntung...;)
adrinaqamarina berkata…
ala, ade tak dye sanggup nak hantar smapai egypt akak? hehe
Tanpa Nama berkata…
huhuh
besh sgt2 akak!
nanti nk pinjam buat peluk skit leh tak??/
Kuwe berkata…
yang background tuu. laptop tuu. Ada sekali dalam pakej kee.
Hizami Li berkata…
wow.
comelnye !!!
XD

miss lolly jgn sedih2 ye.
dan doktor farhana, sila peluk itu bunny kuat2.
XD
@black_mel Hee.. Tu sebab dapat consolation prize aritu.. :)
@Lelaki Ini Eh.. Mane leh share share peluk.. :p
@KuweHahahahahahaha.. Banyak laa pakej mu.. :p
@..hizamirahim.. Ye ye.. Peluk kuat-kuat dan ketat-ketat.. ;)
bardboo berkata…
paed after this??? waaa, t'igt zaman praktikal dlu...kesian la tgok budak2 yg sakit kat wad tu..sedih..
heheh :)

tengs dear sebab sudi terime gift yg tak seberapa ni. wat kenangan 0ke :)))


Love u.
nazihahisa berkata…
hihihi comelnye cipika cipiki :p
pak we berkata…
colour pink lagi. chomel macam tuan yg menerima nya .. :P
@bardboo Yup.. Sedang memulakan paeds.. Heehee.. :)
@miss lolly a.k.a luvfareda Thanx a lot.. Okey.. I will.. Peluk peluk juge mase tidur.. Heehee.. Love u too.. ;)
@nazihahisa Comel kan? Cute bunyi cipika cipiki tu.. :p
@pak we Hahahahaha.. Ni puji ni nak pape ehhhh.. :p

Tuan yang menerima memang comel pon.. Heeee.. ;)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?