Kata Pakwe Superman: Zindagi Ek Safar Hai Suhana

Assalamualaikum.. Selamat tengah malam semua.. Jam dah hampir pukul 1 pagi.. Mata dah layu separa tertutup sambil jari jemari ligat menaip entry.. Haih.. Tegar ke tak tegar blogger nan seorang ini? =p

Pukul 9 tadi baru lepas berkumpul 9 orang dalam satu rumah.. Makan pizza Domino.. 4 kotak versi large.. 2 kotak versi regular.. Mentekedarah ke tak mentekedarah? Aku makan 4 keping.. Standard mulut besar perut besar macam aku, memang kena makan 4 paling koman.. Berat dah hilang 5kg, lepas makan pizza mungkin dah bertambah 10kg.. Ahhh!!! Semua pizza punya angkara.. Tapi sedap dan terlentang tergolek kekenyangan.. Bersulam dengan Vanilla Coke, dan cikedis cikedis yang kebiasaannya dimakan oleh kanak-kanak yang masih belum mencapai kematangan.. Macam aku.. =p


Oh ya.. Hampir terlupa.. Occasion yang begini, semestinya kek takkan dilupa.. Hari lahir ke 23, lilin besar 2 batang dan lilin kecil 3 batang.. Yang pastinya bukan hari lahir aku sebab usia aku dah 23 tahun 10 bulan.. Jadi hari lahir siapa? My best friend hamesha and forever.. Siti Nor Faizah binti Mohammad Fuad.. Oit nenek.. Dah 23 usia.. Jangan nakal dan jangan gedik sangat.. Dan jangan buli saya selalu ya.. Cepat cari calon supaya kita boleh bersanding sama-sama atas pelamin.. Eh kejap.. Kita tak nak bersandingkan? Kita nikah sebelah menyebelah sajalah.. Okey tak? Tapi lain-lain suamilah kan.. Hoi hoi.. =p

Selamat hari lahir.. Mmuaahhh mmuuaahhh..

Haih.. Memang indah terasa dunia bila bersama dengan yang tersayang menyambut hari bahagia.. Kesayangan-kesayangan aku dah tentulah sahabat-sahabat terbaik hamesha and forever.. Without friends, life is meaningless isn't it? Bila ada mereka, suka dan duka dilalui bersama.. Coz that is what friends for..

Bak kata Pakwe Superman.. Zindagi ek safar hai suhana.. Maknanya? Life is a wonderful journey.. Heee.. And my life is indeed wonderful.. Because of you, you and you.. Heehee.. Till here then.. Assalamualaikum.. =)

Ulasan

Hizami Li berkata…
life is wonderful.
so, kena ah appreciate it.
bersama org2 yg tersayang.
cewahhh.
XD
Tanpa Nama berkata…
wahh,superman pandai cakap hindustan. mesti romantik kan? heeee
Cikgu Fonik berkata…
Salam

bila makwe superman name suhana lak ni? (o_O)

Hehehe

money does grow on tree
lalink7 berkata…
wasalam..

yeke farhana..saya temasuk gak ke?
=p
ewah ewah. tetibe cam nak nyanyi lagu nustan ;)
Tanpa Nama berkata…
Benar-benar posting blog informatif di sini teman saya. Aku hanya ingin memberikan komentar & mengatakan terus bekerja dengan kualitas. Saya sudah bookmark blog Anda hanya sekarang dan aku akan kembali untuk membaca lebih lanjut di masa depan teman saya! Juga baik dipilih warna pada tema itu berjalan lancar dengan blog menurut pendapat sederhana saya:)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?