Pssst!! | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Pssst!!

11 comments
Assalamualaikum.. Pssst.. Awak.. Haa!! Awaklah.. =p

Rajin datang singgah sini ya tiap masa tiap waktu.. Alah.. Awak tahu siapa awak.. Terharu derrr.. Rasa nak menangis pun ada sebab ada yang setia seperti awak.. Sob sob..

Haaa.. Datang selalu usha selalu jenguk selalu ni mesti nak minta apa-apa.. Cepat.. Bagi tahu cepat.. Nak apa.. Jangan segan-segan.. =p



Datang senyap-senyap, balik pun senyap-senyap.. Kadang berbunyi kadang tidak.. Pandai eh tenggelam timbul.. Ekeke.. Tapi satu yang bikin haru, tak ada entry baru pun rajin menyinggah.. Haa!! Rindu eh??? Dah dah dah.. Jangan nak tunjuk jari telunjuk ke hidung dan buat muka penuh tanda tanya.. Awaklah.. Siapa lagi kan.. =p

Okey okey.. Ini pesanan saya untuk awak.. DENGARKANLAH.. Ooppsss!!! Chup chup!! Silap kot.. Ekeke.. Human error.. Yang ini versi sebetulnya.. DENGARKANLAH SEKALI LAGI.. Weeeee.. Jadi, apa jawapannya? =)

Apa yang menggembirakan hati seorang blogger? Apabila saat blognya tak berupdate walau satu entry, untuk berapa lama mana pun, tetap ada yang sudi jengah dan jejak.. Heee.. Terima kasih..

Itulah nikmatnya berblogging.. Assalamualaikum.. Selamat malam.. Sweet dream Malaysians.. =)

11 Comments Here:

farhana berkata...

Ehem2..entry ni dituju pada siapa ya?
Rasa2 bukan saya kottttt hehe

FarhanaDr berkata...

@farhana Ooppss.. Cik fana ni.. Untuk sesape jek yang terase diri dia selalu jengah sini laa.. Ecece.. Budget macam ramai yang datang menjengah plak.. Kikiki.. :p

Orang kate siapa yang makan gula-gula kapas, dia laa terasa manisnya.. Eh.. Cik fana tak terasa manis ke? :p

Privacy_Resident berkata...

*Blushing*

Tetiba je nak perasan. HAHA

FarhanaDr berkata...

@Privacy_Resident Hahahahahahaha.. Adoiii.. Good good.. Akak suka.. Perasan laa selalu.. Lalala.. :p

adrinaqamarina berkata...

kerana blog ku begitu berharga. *tetiba

Nur Ainaa Zulkifli berkata...

tak terasa tapi touching aje..hehehe

entry khas untuk readers tu..

NAJ HEBAT berkata...

haha,

ni ape kes ni sayang??

ohlala~

chah~ berkata...

hehe. saya selalu dtg dgn senyap, balik pn senyap.. ngaku nih..

wachak berkata...

ooo ... mengata kita erk ... he33

~ Dekhoongi, sochoongi, kal parson kuch kahoongi ... jawab cam ni bleh x ... keh33

FarhanaDr berkata...

@wachak Haah laa.. Mengata awak ni.. Sila laa terase.. Heehee.. :p

Eeeee.. Tak menariknye jawapan tu.. Takmo laa!! Dah dah.. Merajuk dengar jawapan tu.. :p

FarhanaDr berkata...

@wachak Eh jap jap jap.. Chup chup!! Tetibe melompat ke entry 4 ari lepas ni.. Ish3.. Lambat dahhhhhhh!! Terlambat!!

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.