Blog Larian: Aku Tertanya-Tanya

Assalamualaikum.. Selamat malam semua.. Okey.. Malam ini entry aku yang paling pendek.. Ini disebabkan aku baru saja usai mencekik nasi goreng kampung sambil menguyah cili padi bersulamkan telur dan jus tembikai.. Maka ini telah menyebabkan mata terlalu berat dan ingin lelap.. Perut pun pastinya mengembang dengan jayanya.. Weehoo!!! =p

Aku dah berjaya menjoinkan diri dalam aktiviti BlogLarian.. Aku akui agak efektif tapi dengan kelajuan broadband aku kali ini, agak pening jugalah nak tunggu kesemuanya loading.. Tapi apa pun, memang bernas idea Tuan Blog Blog Larian.. Tahniah ya.. Siapa yang tak join lagi tu, cuba-cubalah.. =)


Tapi satu saja buat aku tertanya-tanya.. Curiosity yang sangat-sangat tinggi.. Kalau 5 link blog yang diletakkan, dan kesemua 5 blog ada dipasang juadah telinga, bagaimanakah agaknya bunyi yang akan dihasilkan ya??? Ooppss.. Ini bukan poyo, bukan eksyen, gedik atau mengada-ngada malah bukan juga budget otai atau berlagak terer dan pandai.. Serious!!! Walaupun dah 1 tahun 10 bulan aku berblogging.. Aku tetap curious.. Itu saja.. Please, jangan marah aku ya!! Heeeee.. =p

Okey.. Tata semua.. Selamat malam.. Mimpi indah.. Assalamualaikum..


FOOOT NOTE: Falling for that "namja".. Slowly and slowly.. =p



Ulasan

pakwe berkata…
mute kan volume siap2 sebelum melakukan altiviti berblogwalking di bloglarian ... keh33
ieda berkata…
ermm kalau akak .. akak mute kan ajer .. senang citer .. x susah nak dgr yg mana satu heheheh
farhana berkata…
Opsss..nasib tak termasuk dlm golongan yg menyediakan juadah telinga =p
PuanPepel berkata…
mute sudeh...ai mmg jenis skli open 5 blog...hehe
Gieyana berkata…
Salam Dr..lama x dtg sini..sihat ker? da dgr gk psl bloglarian ni..tp malas nk nk terjah..nnt ler kalau free..:d
Tanpa Nama berkata…
betul2. mute je. takdalah bising. :)
Tanpa Nama berkata…
mute saje sblm masuk blog sesape... selamat telinga kita kan... hehe
Tanpa Nama berkata…
huhuh
besh2!
nak join tapi..
malas!
ahaks!
Jennifer berkata…
Thanks for this information..
Firdaus Jamaludin berkata…
sy dh dpt detect satu kelemahan or leh kata masalah pada bloglarian..mmg diakui sgt efisyen..tp setiap kali sy bukak page bloglarian..memory usage kat task manager menjadi 400,000kb utk chrome..yg menyebabkan sedikit lagging..bila close je page bloglarian baru kembali ke normal :D
QueenBz berkata…
perghhh! mesti cam annoying kan?
sila mute volume siap2 dik :)

ermm.akak tak paham lagi blog larian nie. tapi boleh la cube kot
Unknown berkata…
@- F i D -
hoho. terima kasih bgtau, den pun baru perasan. kalo buka banyak2 memang camtu. biasa buka 2 atau 3, pas siap. tutup n buka yg baru.

skrg dah ada button, tgh nak test. tp setakat ni penah buka sampai 10, tp biasa buka 3-5 gak :)

apapun thank ye bgtau.

pastu pasal muzik tu, cuba cek flashblock. ada sebut di en3 BL

thanks ya

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?