Yesterday Was A Mess.. Today Is Sweet.. Hope Tomorrow Will Be A Blast..

Assalamualaikum.. Salam hujung minggu.. Hoh.. Rasa lama tak bernafas dalam tulisan di blog sendiri.. Kadang-kadang dalam hidup, saat turun naiknya roda, kita ingin satu waktu bersama diri sendiri.. Tapi kini, kembali bersama satu kekuatan dalam diri.. Terima kasih tak terhingga buat blogger-blogger yang sudi bertanya, yang menitip kata semangat, yang bantu aku lalui saat-saat susah dalam hidup.. Terima kasih semua.. =)

Bila saat kita susah, lega rasanya hidup bila ada tempat yang boleh kita sandar dan berharap.. Tak semua perkara dalam hidup ini, kita mampu untuk tanggung dan laluinya sendirian.. Kita perlu mereka mereka semua dalam hidup kita.. Kalau pun tak mampu bersandar, cukup sekadar berbicara pun, dah bikin hati seronok dan lega.. Ngee.. Terima kasih pada semua insan yang sudi ada untuk itu.. Heee.. =)
Semalam.. Adalah sesuatu yang dah jauh tinggalkan kita.. Apa pun kita buat, dah takkan ada guna.. Semalam.. Adalah masa depan yang belum tentu pasti.. Kita boleh bermimpi tapi untuk melaluinya, tak ada siapa pun yang pasti.. Hari ini.. Selalu bersama kita.. Akan selalunya menjadi hari pertama dalam hidup kita.. Hidup yang mana kita berdiri dan bernafas di dalamnya.. Hidup semalam, mungkin jadi pedoman melalui hari ini.. Hari ini, akan jadi penentu pada hidupnya kita di masa depan.. =)

Maka kita jalan terus, kita jalan meniti hari ini, dan jangan lupa, SENYUM.. Heee.. Jaga diri semua.. Live life happily.. Dan juga penuh makna.. Yang semalam jangan dikesali.. Yang hari ini, cuba untuk jalani.. Yang esok, masih belum pasti tapi berharap ianya akan jadi a blast.. Hee.. Assalamualaikum.. =)


FOOT NOTE: Lama aku tak sebut perkataan Penyebab Senyuman Dalam Rahsia.. RINDU kot.. Kot la.. Haha.. Beranilah tulis sekarang sebab yang berkenaan tak akan membacanya.. =p

Ulasan

zulkoa berkata…
stail penulisan yg berahsia..like2
ieda berkata…
mula x paham .. tapi bila baca habis dah paham .. ape2 punn senyum itu perlu :)
imHepPie berkata…
xtau kesah2 lama tpi rasa hepi bila tgk kwn2 hepi..
PuanPepel berkata…
perkara yang paling jauh ngn kita adalah masa yang berlalu...sebab sejauh mana pun kita mengejar..kita takkan dapat sampai... sebab yang berlalu takkan berpatah balik.


erm... lepaskan semalam..

ok.mode adalah sengal lite2..tata~
black_mel berkata…
xpaham..ayat peringkat tertinggi ni..hehe...
cik sidah berkata…
life is a blast...
@cik ubi Sebab tak semua senang untuk dirungkaikan.. Kan? Heee.. :)
@imHepPie Terima kaseh ye cik mimie.. Heehee.. :)
@cikpepel Yep.. Lepaskan semalam.. Hidup hari ini.. Heehee.. :)
ch!natsu berkata…
senyum slalu k..
moga pelangi sntiasa menemani.. =)
Tanpa Nama berkata…
hari2 kita belajar utk senyum... belajar utk lupakan kenangan semalam yg menyakitkan(^_^) ~

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?