25 Jan 2011

Assalamualaikum.. Hari ini kecutian seharian ya.. Petang-petang kita layan jiwa.. Haishoo.. Tup tap dah jatuh cinta.. Haaaa!! Macam mana? Apa nak buat? Tolong-tolong.. Dah tenggelam dalam cinta.. Pelampung pelampung.. Ekeke.. =.=



Okay okay.. Inilah dia mamat yang dah curi hati aku.. Flynn Rider a.k.a Eugene Fitzhbert.. Canggih sangat nama, berbelit lidah nak menyebut.. Ahhh!! Aku suka dia.. Sangat-sangatlah.. He looks perfect in my eyes..

Nak jadi Rapunzel boleh? Rapunzel yang ada lelaki bernama Flynn di sisi.. Ohh!! I want MY "Flynn Rider".. =p

Orang lain dah berkurun, aku baru menggedik nak layan.. Sibuk derr.. Bila dah start layan, last-last jatuh cinta.. Haha.. Okaylah.. Tata semua.. Dah nak Maghrib kejap lagi.. Siap-siap.. Solat Maghrib.. Heee.. Assalamualaikum..

Flynn Rider
You're my new dream..

Rapunzel
And you're mine..


FOOT NOTE: Haiyo.. Kartun betullah ya Farhana ni.. Jatuh cinta dengan kartun pulak? Hah!! Kartun pun kartunlah.. Kalau hati dah cinta.. Lalala.. =p

9 Comments Here

tak tgk lg katun ni

kalau da tenggelam jgn lemas ek dlm cinta

=_=

REPLY

cewah, dr tgk kartun eh. hehe.

REPLY

terbaek ini cerita!

sangat sweet la mamat tu.... tapi sebab kamo dah jatuh hati..takpelh...saya undur diri..hee

REPLY

Best kan cite Rapunzel ni...
Sampai menangis i tau! =)

REPLY

maybe off topic, but the best romantic line yg liza suka is by tom cruise masa jerry mcguire - you complete me...

REPLY

cik farhana kene ada rambut panjang la kalau mcm tu.
i mean, panjang gile babas.
XD

REPLY

kartun ka..ingt org betul td hehe..semoga berbahagia k hehe

REPLY

sweet sgt :( sukaaa flynn ni sbb dia macho sgt T________T

eh btw, siapa eh abg mamat sepah yg famous tu?

REPLY

hahaha.. kartun pun boleh juga.. untuk sementara =p

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes