Hendak Ku Tanya Terasa Malu | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Hendak Ku Tanya Terasa Malu

18 comments

Assalamualaikum.. Ahad ini biasa-biasa saja.. Jadinya entry hari ini pun, entry tiada arah tuju.. Haha.. Tengahari tadi balik saja dari hospital, singgah kedai makan, layan Seman layan tidur.. Tercapai akhirnya hasrat nak layan Seman.. Suka sangat!! Kuih yang ada nun di Pantai Timur saja.. Ada sahabat baru balik dari Kelantan, tengok Seman, teringatkan aku, terus beli.. Tak mengidam dah!! Dah makan 1 warna merah, 1 warna kuning.. Ada 7 lagi.. =)

Kesimpulan untuk hari Ahad yang sejuk sebab hujan turun dengan lebat, pertamanya, terima kasih pada kakak pemberi Seman.. Heehee.. Keduanya, "MAKIN HARI MAKIN SAYANG".. Apakah itu??? Hahahahahahahaha.. *gelak besar*

Okay.. Selamat berhari Isnin semua.. 5 hari lagi nak cuti!! Sangat tak sabar.. Hee.. Assalamualaikum.. =)


FOOT NOTE: Eh!! Apa kena mengena dengan tajuk entah? Ekeke.. Tengah gila layan Uji Rashid derr.. Seriously.. Betul-betul serius ni.. Tapi.. "Hendak ku tanya terasa malu.." Haha.. =p

18 Comments Here:

ch!natsu berkata...

oh dat thing nama seman?
haha br tau..
bfr nie duk mkn jer.. nama xtau.. huhu..
lamanyer xmkn seman.. hehe~

Lelaki Ini berkata...

beshnyew akak bermalas-malasan..
sy kelas td..
stres sgt2!
tensionnyew hr nieyh!

hysman berkata...

seman ke nama bnda alah tu?
ade gak org bwk gi opis..
lupe nk tnya ape nama kueh tu..
seman ghupernyer..
hehe

hana berkata...

seman??
x pnh tau pn..
hehe..
mmg x de pngetahuan btol..
hahha

..hizamirahim.. berkata...

kuih apa tu?
tengok sikit.
rasa sikit pon boleh?
hehe.
XD
hendak ku tanya tapi tak tahu nak tanya apa.
:P

cikpepel berkata...

xpenah makan pun itu kuihhh

adrinaqamarina berkata...

rina nak komen pasal cuti je!

rina pon ag 5 ari nak winter break! sep3

hazlin berkata...

bukan ke namanya samah... hehehe

mr.syazwan berkata...

cuba bygkan kalau pic tu kita berdua

boleh x bygkan ni boleh x boleh x??

=_=

FarhanaDr berkata...

@ch!natsu Haah.. Orang pantai timur panggil dengan nama tu.. Heeee..

FarhanaDr berkata...

@Lelaki Ini Aik.. Sesakit pon pigi klas ka?

FarhanaDr berkata...

@hysman Kita orang selatan man.. Memang tak tau ape mende nama kueh ni.. Hehe..

FarhanaDr berkata...

@hanaHaha.. Tapi skarang dah tau.. :))

FarhanaDr berkata...

@..hizamirahim.. Nak rasa? Zami kene pi pantai timur beli sndiri laa camtu.. Sbb kat sini dah abes.. Hahaha..

FarhanaDr berkata...

@cikpepel Sedap!!

FarhanaDr berkata...

@adrinaqamarina Selamat bercuti rina.. :)

FarhanaDr berkata...

@hazlinOh.. Ada nama lain plak.. Huhu..

FarhanaDr berkata...

@mr.syazwan Hahahaha.. Ceh.. Itu plak yang dia nampak.. Ape laa adinda wan ni.. Isk3.. :p

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.