23 Jan 2011


Assalamualaikum.. Ahad ini biasa-biasa saja.. Jadinya entry hari ini pun, entry tiada arah tuju.. Haha.. Tengahari tadi balik saja dari hospital, singgah kedai makan, layan Seman layan tidur.. Tercapai akhirnya hasrat nak layan Seman.. Suka sangat!! Kuih yang ada nun di Pantai Timur saja.. Ada sahabat baru balik dari Kelantan, tengok Seman, teringatkan aku, terus beli.. Tak mengidam dah!! Dah makan 1 warna merah, 1 warna kuning.. Ada 7 lagi.. =)

Kesimpulan untuk hari Ahad yang sejuk sebab hujan turun dengan lebat, pertamanya, terima kasih pada kakak pemberi Seman.. Heehee.. Keduanya, "MAKIN HARI MAKIN SAYANG".. Apakah itu??? Hahahahahahahaha.. *gelak besar*

Okay.. Selamat berhari Isnin semua.. 5 hari lagi nak cuti!! Sangat tak sabar.. Hee.. Assalamualaikum.. =)


FOOT NOTE: Eh!! Apa kena mengena dengan tajuk entah? Ekeke.. Tengah gila layan Uji Rashid derr.. Seriously.. Betul-betul serius ni.. Tapi.. "Hendak ku tanya terasa malu.." Haha.. =p

18 Comments Here

oh dat thing nama seman?
haha br tau..
bfr nie duk mkn jer.. nama xtau.. huhu..
lamanyer xmkn seman.. hehe~

REPLY

beshnyew akak bermalas-malasan..
sy kelas td..
stres sgt2!
tensionnyew hr nieyh!

REPLY

seman ke nama bnda alah tu?
ade gak org bwk gi opis..
lupe nk tnya ape nama kueh tu..
seman ghupernyer..
hehe

REPLY

seman??
x pnh tau pn..
hehe..
mmg x de pngetahuan btol..
hahha

REPLY

kuih apa tu?
tengok sikit.
rasa sikit pon boleh?
hehe.
XD
hendak ku tanya tapi tak tahu nak tanya apa.
:P

REPLY

xpenah makan pun itu kuihhh

REPLY

rina nak komen pasal cuti je!

rina pon ag 5 ari nak winter break! sep3

REPLY

bukan ke namanya samah... hehehe

REPLY

cuba bygkan kalau pic tu kita berdua

boleh x bygkan ni boleh x boleh x??

=_=

REPLY

@ch!natsu Haah.. Orang pantai timur panggil dengan nama tu.. Heeee..

REPLY

@Lelaki Ini Aik.. Sesakit pon pigi klas ka?

REPLY

@hysman Kita orang selatan man.. Memang tak tau ape mende nama kueh ni.. Hehe..

REPLY

@hanaHaha.. Tapi skarang dah tau.. :))

REPLY

@..hizamirahim.. Nak rasa? Zami kene pi pantai timur beli sndiri laa camtu.. Sbb kat sini dah abes.. Hahaha..

REPLY

@hazlinOh.. Ada nama lain plak.. Huhu..

REPLY

@mr.syazwan Hahahaha.. Ceh.. Itu plak yang dia nampak.. Ape laa adinda wan ni.. Isk3.. :p

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes