19 Jan 2011


Assalamualaikum.. Quick update.. Kelas pukul 2.30 petang bertempat di Unit Hematologi.. Jadi tahniah kepada anda-anda yang rajin berkunjung ke sini, tak ada entry cecah lantai dari aku untuk kalian semua pada hari ini ya.. Ekeke.. =p

Sempat blogwalking dan baca entry dari Budak Malas ini.. Penghujung entry dia bertanya, "kalau perempuan ANAK SULUNG, lelaki ANAK BONGSU, jodoh panjang eh?" Macam fit into the picture kan.. Anak sulung dan anak bongsu.. Okay.. Nak pergi cari anak bongsu.. Tata.. =p

Eh kejap.. Anak sulung yang ini, walau nama saja anak sulung, tapi manja kalahkan anak bongsu.. Orang kata kan, manja wanita-wanita dewasa manjanya lain macam sedikit.. They describe it as attractive.. Eh betul ke? Wakaka.. Ya ya.. Aku memang dah dewasa pun.. 2011 dah jejak 24 dah.. Ekeke.. =p

Dah.. Tak larat nak bebel dah.. Nak lelap barang 15 minit sebelum ke kelas.. Selamat bercuti ya untuk yang bercuti esok.. Jaga diri elok-elok.. Assalamualaikum.. =)


FOOT NOTE: Panjang pendek jodoh, semuanya atas usaha kita dan kehendak DIA.. Kan? =)

16 Comments Here

F
U
U
U
Y
O
O
O

da 24 ke??

wan ESOK baru nak 23...

hehehe

kalau gitu akak fahana la mcm ni ye

hahahaha

REPLY

betol2 . yg sulung nie lah manja semacam nak banding yang lain :p

alaa , kena yg bongsu eh ? nak yg tengah boleh :P

REPLY

manje stiap org lain2..
xkrela sulung tgh or bongsu..
tp yg pasti xdela yg xmanje..
klu xbyk pun skit manje tue pasti ada.. kan? =)

REPLY

betul ler tu... tak semestinya bongsu aje yg manja... kita yg sulung pon manja mengalahkan yg bongsu hiks... ~

REPLY

aah akak setuju ..
yg sulung punn adakalanya manja sgt .. erghhh ngader huwaaaaa
yg tgh mcm akak jugak sentiasa cool .. ecehhhhhhhhhhhh :)

REPLY

manja dgn suami/isteri masing2 ok jer tak kiralah anak keberapa, jgn manja dgn yg tak sepatutnyer dah ler kan

REPLY

mmg lain;....
sbb dalam fmly da kena jadi org yg nmpk tegas...n jd cth utk adik2..

so dgn suami or boifie la nk manja scara berlebihan....

REPLY

hahaha! ku tak tahu ku manja ke tak... emmm :D

REPLY

@mr.syazwan Hahahahaha.. Lorh.. Baru tau ke? Patutnye lama dulu dah panggil akak farhana okayhhhh.. :p

REPLY

@shaerin Kikiki.. Boleh juger.. Asal ngam.. ;)

REPLY

@ch!natsu Hahaha.. Betul tu.. Saya manja baaaanyaaakkkk.. ;p

REPLY

@♥ manje ♥ Haha.. Jangan pandang rendah pada kemanjaan anak sulung.. Ye dak? Hihi.. :p

REPLY

@LizaOhhhh.. Kena berjaga-jaga camni..

REPLY

@molmolla Semua pompuan manja.. Ekeke.. Boleh cakap gitu? :p

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes