At This Moment Of Time


At this moment of time..
Cry no more big girl..
Wipe off the tears..
Stand and be brave enough to face all the hardship and test that Allah put you through..

Terima kasih untuk sahabat itu..
Ada di sisi saat aku tak kuat, saat aku luluh dan saat aku jatuh..
Ada untuk menyeka air mata ini..
Ada untuk aku bersandar..

Berat ujianMU untuk kami..
Tapi hakikatnya, sesudah duka itu, aku perlu bangkit berdiri..
Jadi kuat sekali lagi..
Walau untuk secalit senyum yang seindah dulu, aku masih tak termampu lagi saat dan tika ini..
Biar tanpa senyum, tak bererti aku tak kuat..
Saat ini.. Biar senyum ini cari kekuatannya..
Satu hari.. Senyum itu pasti kembali..



Assalamualaikum semua..

:: Biar tak mampu senyum.. Tapi.. Jangan menangis sayang ::

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?