24 Jam Yang Lalu Dan Anak Sulung Ini..

Assalamualaikum.. Salam 2.30 pagi.. Well.. Hari baru.. Kisah baru.. The past 24 hours was a history.. A history of fluctuating mood, up and down, up and down the hill again..

Faizah Fuad.. Nenek that I mentioned in my previous entry been giggling, laughing for the past 24 hours at my childish act, merajuk towards someone.. Moreover, Faizah Fuad being very very excited and she "LIKES" my previous entry.. Dush.. I dunno what I did, but I know it's obviously wrong, but I am too GERAM.. Haha.. Siot betul aku.. =p


Perasaan pun boleh diterjemahkan dalam ilmu Matematik.. Eh!! Apa pasal macam perasaan aku jerr ni??? Kikiki.. Ngada-ngada!! =p

I had no mood to talk.. No mood to scribble in my own blog.. Basically losing interest towards usual pleasurable activities.. But it was only for the past 24 hours.. Slowly, regain my maturity and my Cahaya Yang Riang Gembira.. As expected, I will recover within this 24 hours.. Muahaha.. And I know.. No one can really understand this post.. Eh kejap!! Adalah yang faham.. Wakaka.. =p

Kata kawan-kawan aku.. Aku suka psycho minda dan jiwa orang tapi last-last sekali aku yang akan terperangkap dalam permainan psycho sendiri.. Kata mereka lagi, aku suka buat orang rasa bersalah, tapi last-last aku yang rasa bersalah.. Bila aku jadi tak sampai hati, aku akan tarik balik "perangai buruk" aku, "merajuk" aku, dan simpan semula supaya tak ada orang akan tahu kenapa, apa, siapa, dan bagaimana.. Aku selalu pilih untuk mengalah.. Dah memang darah anak sulung yang mengalir barangkali, buatkan aku tak boleh nak lama-lama buat perangai.. Tak boleh nak merajuk lama-lama.. Jadi anak sulung buatkan aku terasa diri "tua" okay.. Sebab tak dapat nak buat perangai macam budak-budak, tak boleh merajuk lama-lama, tak boleh nak manja-manja sangat.. Haha.. Entah.. Just my thought..

Okay.. Mahu masuk tidur.. Kelas pukul 8 macam biasalah.. Huuu.. Selamat pagi buta.. Mimpi indah.. Assalamualaikum..

FOOT NOTE: Mengalah tak bererti kalah..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?