16 Jan 2011

Assalamualaikum.. Salam hujung minggu.. Hoh.. Rasa lama tak bernafas dalam tulisan di blog sendiri.. Kadang-kadang dalam hidup, saat turun naiknya roda, kita ingin satu waktu bersama diri sendiri.. Tapi kini, kembali bersama satu kekuatan dalam diri.. Terima kasih tak terhingga buat blogger-blogger yang sudi bertanya, yang menitip kata semangat, yang bantu aku lalui saat-saat susah dalam hidup.. Terima kasih semua.. =)

Bila saat kita susah, lega rasanya hidup bila ada tempat yang boleh kita sandar dan berharap.. Tak semua perkara dalam hidup ini, kita mampu untuk tanggung dan laluinya sendirian.. Kita perlu mereka mereka semua dalam hidup kita.. Kalau pun tak mampu bersandar, cukup sekadar berbicara pun, dah bikin hati seronok dan lega.. Ngee.. Terima kasih pada semua insan yang sudi ada untuk itu.. Heee.. =)
Semalam.. Adalah sesuatu yang dah jauh tinggalkan kita.. Apa pun kita buat, dah takkan ada guna.. Semalam.. Adalah masa depan yang belum tentu pasti.. Kita boleh bermimpi tapi untuk melaluinya, tak ada siapa pun yang pasti.. Hari ini.. Selalu bersama kita.. Akan selalunya menjadi hari pertama dalam hidup kita.. Hidup yang mana kita berdiri dan bernafas di dalamnya.. Hidup semalam, mungkin jadi pedoman melalui hari ini.. Hari ini, akan jadi penentu pada hidupnya kita di masa depan.. =)

Maka kita jalan terus, kita jalan meniti hari ini, dan jangan lupa, SENYUM.. Heee.. Jaga diri semua.. Live life happily.. Dan juga penuh makna.. Yang semalam jangan dikesali.. Yang hari ini, cuba untuk jalani.. Yang esok, masih belum pasti tapi berharap ianya akan jadi a blast.. Hee.. Assalamualaikum.. =)


FOOT NOTE: Lama aku tak sebut perkataan Penyebab Senyuman Dalam Rahsia.. RINDU kot.. Kot la.. Haha.. Beranilah tulis sekarang sebab yang berkenaan tak akan membacanya.. =p

14 Comments Here

stail penulisan yg berahsia..like2

REPLY

mula x paham .. tapi bila baca habis dah paham .. ape2 punn senyum itu perlu :)

REPLY

xtau kesah2 lama tpi rasa hepi bila tgk kwn2 hepi..

REPLY

perkara yang paling jauh ngn kita adalah masa yang berlalu...sebab sejauh mana pun kita mengejar..kita takkan dapat sampai... sebab yang berlalu takkan berpatah balik.


erm... lepaskan semalam..

ok.mode adalah sengal lite2..tata~

REPLY

xpaham..ayat peringkat tertinggi ni..hehe...

REPLY

@cik ubi Sebab tak semua senang untuk dirungkaikan.. Kan? Heee.. :)

REPLY

@iedaSenyum selalu.. Kan kak? :)

REPLY

@imHepPie Terima kaseh ye cik mimie.. Heehee.. :)

REPLY

@cikpepel Yep.. Lepaskan semalam.. Hidup hari ini.. Heehee.. :)

REPLY

senyum slalu k..
moga pelangi sntiasa menemani.. =)

REPLY

hari2 kita belajar utk senyum... belajar utk lupakan kenangan semalam yg menyakitkan(^_^) ~

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes