Tumpang Lalu.. Iklan Untuk Encik Zaffril..

Assalamualaikum.. 10 minit lagi hampir ke pukul 2 pagi.. 10 minit yang lalu juga aku baru sahaja menutup komputerku ini.. Tapi sekarang aku di hadapan skrin komputer, menaip entry baru.. Tangan begitu gatal sekali jika hajat tidak dilepaskan.. Entry kali ini tentang Encik El-Zaffril.. Ingat lagi pada dia? Tok Guru 4 saat a.k.a Otai Blogger.


Sedang aku asyik melayani malam-malamku yang sentiasa diulit gelora, perit, dan pilu.. Tiba-tiba aku dikejutkan dengan sapaan dari Zaffril melalui YM.. Dia bertanyakan khabar di samping menyampaikan khabar gembira buat aku.. (gembira ke Pakcik El?) Haha.. Apa khabarnya? Adalah.. Biar aku sahaja yang tahu..


Di kesempatan kali ini, aku ingin membantu Zaffril mempromosikan blog terbarunya (ada makna nampak.. haha..) Blog ini akan dibuka pada 1 Mei ini, tepat pada pukul 12 tengahari.. (pandai pilih tarikh launch blog) Huhu.. Blog Zaffril ini akan mengupload novel karya dia sendiri.. Katanya tajuk novel itu ialah Cinta Si Rempit.. Mentang-mentanglah dia Mat Rempit Sejati.. Tapi Mat Rempit pun, muka walaupun nampak kental nampak macho, hati mahu jiwang beb.. Haha.. Bagi sesiapa yang berminat, janganlah segan-segan usha blog mamat ni.. Sebab dia pun tak segan kalau anda usha blog dia.. (betul tak Zaffril?)



http://elzaffril.blogspot.com


http://novel17.blogspot.com






Ini baru Mat Rempit Sejati.. Heehee..





Inilah orangnya.. Encik Zaffril..
Budget kacak je dia ni.. =p



Foot Note:


1) Encik Zaffril.. Saya telah mencilok gambar anda.. Sila maafkan saya jika anda marah.. Tapi saya suka gambar ini.. Jadi bolehkan saya tayangkan di sini? Heehee.. =p


2) Untuk pengetahuan kalian juga, promosi yang aku lakukan ini adalah atas dasar keikhlasan hati dan setiakawan (wah.. terharu aku).. Aku tidak mendapat apa-apa hasil royalti mahupun wang gaji hasil daripada "penayangan" novel ini.. Harap maklum.. Hee.. =p


Okey semua.. Sampai berjumpa lagi di lain entry.. Salam sayang dari aku untuk semua.. Selamat tidur dengan nyenyak dan mimpi yang indah-indah.. =)




Ulasan

abangfaizul berkata…
faizul pun ingat nak start writing novel. sejak form 6 lagi... cerita pun dah ada... insyaallah, i will be starting my project on my next semester... it is not easy to be me... boleh ke tulis novel in malay and english???
Mamamanja berkata…
nanti kalo akak nak suh iklankan blog akak plak bleh?? hahahaha
Gieyana berkata…
hehehehe...baik hatinyer adikku nie promote blog org lain..
~promote blog akak gak yg gilerkn foto bleh!hahahaha..
El-Zaffril berkata…
Malu gile kene promote kat blog u
Syah berkata…
wahh..ada service promote blog org..
brp rate.hehehe
Faizul.. Boleh2.. Kamu mst blh pny laa.. =)

Mamamanja.. Kak gie.. Sure, blh punyo.. Tp jgn lupe hadiahkan satu kamera.. Haha.. =p

Perisik SR.. Haha.. Tlg kawan saja maa.. Huhu.. Tiada rate, free of charge.. =)

Zaffril.. Ape nk malunye.. I promote blog u bkn i promote u.. Hak hak hak.. =p
pal7 berkata…
biasa la..
kalau da nama manusia..mesti ada rasa ingin berkasih..jiwang2...xle lari la...haha
Pal.. Zaffril ni mmg.. Kntal tp jiwang abes.. Mmg bgus laa tu.. Nk kate dia pn jiwang laa tu.. =p

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?