Aku sedang confuse.. Confusekah aku? | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Aku sedang confuse.. Confusekah aku?

4 comments


Assalamualaikum sekali lagi buat semua pembaca blog ku yang tercinta.. (Ada ke pembaca? Confuse aku..)


Kali ini aku ingin meluahkan rasa confuse a.k.a keliru aku tentang apa sebenarnya tujuan aku membuat blog ini? Aku confuse untuk 4 saat.. Pada aku, ini platform paling bagus untuk aku mengembangkan, mengilatkan dan menajamkan lagi skill penulisan aku yang sudah lama berkarat ini. Aku juga suka menulis dan meluahkan isi hati aku kerana insan-insan yang sering mendengar luahan hati aku telah jauh dan jauh dari aku.. Hanya ini saja yang menjadi peneman setiaku di kala aku runsing dan tertekan dihimpit masalah dunia.. Huhu..


Tetapi.. Aku rasakan blog ini tidak cukup makmur.. Aku dapat rasakan kesepian yang mengisi setiap sudut blog aku ini.. Kesuramannya jelas kurasakan biarpun layoutnya merah menyala.. Huhu.. Apakah yang harus aku lakukan? Aku ingin terus menulis dan berkarya.. Tetapi aku tidak ingin melakukan kerja yang syok sendiri.. Aku menulis lalu aku juga yang baca.. Haha..


Mungkin juga di sekeliling aku sekarang masih tidak ramai atau tiada langsung kawan-kawan yang mempunyai blog, maka atas sebab itulah blog aku ini tidak mendapat cukup "publisiti".. Haha.. Atau mungkin juga posts aku tidak mampu menarik perhatian sekalian warga Malaysia.. Hmm.. Aku keliru.. Confuse.. Tolonglah aku..


Apa yang patut aku lakukan? Meletak jawatan dari menulis blog langsung menutup blog ini? Atau merehatkannya sebentar seperti yang Tok Guru 4 Saat aku lakukan? Aku keliru.. Arrgghhh..

4 Comments Here:

El-Zaffril berkata...

Ala hana... rileks la... normal la tu... saya dulu pun tulis blog syok sendiri... now ade gak la yang baca... walaupun entry bodoh2... hua hua hua...

Nur Farhana Abdullah berkata...

Hahaha.. Awak pun penah ke mengalami zaman kegemilangan syok sendiri? Huhu.. Tp skarang dah jd otai blogger yg well established daa..

Anyway, akan saya fikirkan semasak-masaknya.. Apa-apa pun, welcome back.. Heehee.. =p

Tanpa Nama berkata...

jgnla berenti tulis blogni..i like reading ur blog..it's fun..=)chaiyok2..

Nur Farhana Abdullah berkata...

Well anonymous.. Who ever you are, thanx a lot for the support.. I'm still thinking about it.. Recently, cam takde motivasi nak teruskan blog ini.. Hurrmmm..

Apa-apa pun, thanx.. =)

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.