25 Apr 2009

Assalamualaikum semua.. Selamat malam.. Heehee.. Gempak betul tajuk entry aku kali ini.. Ya.. Betul.. Artis nak bagi autograph.. Cepat-cepat sebelum terlambat.. Hak hak hak..


Okeylah.. Back to the main story for today.. Aku baru sahaja selesai menyiapkan award.. Ooppsss.. Nope.. Aku tidak mahu menggelarkannya award.. Hmm.. Apa yang sesuai untuk digelar ya.. Hadiah dari hati?? Cenderahati?? Yang penting secebis bingkisan ini khas aku tujukan buat teman-teman bloggers sekalian especially followers tercinta.. Heehee.. Juga buat kalian yang singgah ke blog aku, jikalau sudi, terimalah bingkisan dari hati aku yang tidak seberapa ini..


Lastly, Farhana sayang semua.. Selamat malam..

*sedih tak dapat nengok AF..*




13 Comments Here

ooo ada cenderahati erk.. tu yg suh akak datang umah. ingatkan ada makan2 hehehehe

apapun thanks dik. nanti akak tempek kat blog akak

REPLY

Akak.. Makan2 tu nti2.. Skunk artis ni xde projek, duit tak masyuk.. X dan wat mkan2.. Heehee.. =p

REPLY

time kaseh2..
sy suke
:)

REPLY

nak boleh??
cam tak ikhlas je..
hehee..

bingkisan AF,
Airil tersingkir..
yahooooo!!!!!!
hahaa..

REPLY

ooo...ad ole2 untk akak ye...nt akak amek ye....mekacih!!!....malam ni aril AF7 tkluar la...cam x puas ati jek...huhuhuhu...

REPLY

Innz.. Trima kaseh juga krana sudi mngambilnya.. Heehee..

Hysman.. Jgn le kata gitu.. Kalo tak caya ikhlas, X-ray lah dada, operate laa hati.. Haha.. Nie utk sume.. Yg sudi singgah teratak saya ni.. Hehe..

Kak reen.. Haa.. Ole2 utk akak.. Sama-sama.. Mekacih sbb sudi amek..

*Aril kuar? Performance konsisten tiap2 mggu tp kuar gak.. Huuhuu.. Tp xpe, sy tak minat aril.. Hak hak hak..*

REPLY

Chanteq nyer!!! Thanx lah...
hang mmg baek lah!
Aqu syg kt hang!!
Voley peluk cium?!!!
:D

Halamak telebey plaaaaaaaaa!!!

REPLY

Amboi.. Sukati nk plok aqu.. Blasah hang baru tau.. Dush dush... =p

*sat kata cantik sat kat tadika, hang ni apa dia.. ni cheq nk mrah hang ni*

REPLY

Thanks yer! nnt akak amik k...muahhh!

REPLY

bab2 award ni..suke je b..nakk..nak//ayat x ley blah..x malu betul...

REPLY

hana wat sendiri ke?..
ade nama pal x nih leh amek award nih?..haha

REPLY

Pal.. Heehee.. Mst la wat sndiri.. Haha.. Utk pal laa.. Nama on top of the list lagi.. Amik tau.. =)

*lama Pal ilang.. rinduu kat dia.. haha..*

REPLY

akakl pn x minat aril benonya...kihkihkih...

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes