I Am Getting Weaker And Weaker..




Assalamualaikum semua.. Aku, Nur Farhana Abdullah, tuan kepada blog ini, kali ini tiada apa yang ingin aku ceritakan, aku cuma ingin meminta anda untuk berkongsi sedikit kekuatan untuk aku bangkit dan berdiri walau 4 saat cuma.. =)


Sweetest time has passed by.. Suddenly I woke up in the middle of the night, realize that it has come to an end and it actually left me behind.. I am standing here all alone, and now I am getting weaker and weaker.. I am deteriorating inside.. I can't even stand anymore.. I guess I am starting to lose something important in my life..


Oh Allah.. Each day I am losing my inner strength, until I cannot recognize who am I anymore.. Tears have become my greatest companion.. I hate myself when it comes to this kind of situation.. I hate crying, I hate being alone, I hate when I am losing myself and I hate to cry alone..


Really hope that time can heal everything.. =)

Ulasan

edan coba berkata…
Salammm Saerah! Atok skunk tengah kursus Nikah! Nak kahwin lg 1 lahh.. Nnt bla dh slesai atok balik lah yer... Atok bwa epal bwa baliq nnt ekk... hehehe :P
edan coba berkata…
Saerah Binti Edan?!! ishhh saper lah yg buang ank sbegitu rupa? siap letak nmer bapak x mcm bapak!! halamk!!!nie kes berat nie.. hbz lah serah akn dikenakn hukuman penjara!!!!
seram...........
:P
edan coba berkata…
ohhh!! nk swuh kiter komen blog awak!
k kiter komen.. chanteq n teratur!
tp 1 jaa knaper x letak shoutmix box? better than chat room yg sedia ada tu!!
k :D

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?