23 Apr 2009

# Anggun Jadi Milikmu # Lirik

At Last I Found It

Assalamualaikum dan selamat malam.. Jenuh aku menunggu jam menunjukkan pukul 12 tengah malam kerana aku tidak sabar menulis entry baru.. Bukan apa, aku tidak mahu menulis 3 entry dalam sehari, nanti aku dilabel sebagai gila kuasa.. Hahaha..


Hmm.. For this post, I am happy to share with all the readers something that I had found.. At last.. Laguku untukmu ke lagumu untukku? Haha.. Itu tidak penting, yang importantnya sekarang aku ingin berkongsi rasa hati dengan kalian.. Aku telah jatuh cinta.. Heehee.. (malu-malu pula)


Aku telah jatuh cinta pada lagu nyanyian Anggun, Jadi Milikmu (Crazy).. (jangan marah ya) Aku jatuh kasih pada liriknya.. Heehee.. =) Jom kita usha sama-sama lirik lagu Anggun ini.. 1, 2, 3.. Music please.. =)






JADI MILIKMU (CRAZY)

Setiap kali bermimpi
Aku menunggu datangnya kamu
Setiap kali ku tahu
Kau buatku tersipu
Walau cuma sekejap
Tak bisa hilang; Tak mungkin lenyap
Setiap kali terjadi
Engkau membuatku terpana
Yang aku mahu hanya dirimu
Kau seorang
Dan aku mahu jadi milikmu
Ku mahu jadi milikmu


You know that is true
Ain't nobody else; I am crazy for you
It's all about you
Everybody knows that I am crazy for you
You know that it's true
Wanna show the world I go crazy for you
It's all about you
Everything you do make me crazy for you


Tak lagi ku mencari
Yang aku rindu ada di sini
Tak lagi aku sendiri
Wajahmu terlukis di hati
Engkau matahariku
Kau sinar pagi sinar malamku
Hati yang dulu biru
Kini tertawa kernamu
Yang aku mahu hanya dirimu
Kau seorang
Dan aku mahu jadi milikmu




Hmm.. Amacam? Best tak lirik lagunya.. Oh.. I had fall in love with it.. Ok.. Lagu ini aku dedikasikan buat... Haaa.. Mana boleh bagi tahu.. Tunggukan jawapannya di entry-entry yang akan datang.. Hehe.. Suspens sikit.. Mungkin anda tahu siapa? Okey.. Sampai sini sahaja, selamat malam, mimpi yang indah-indah ya.. =)





8 ulasan:

aNa berkata...

inikah yg awk mksdkn awk dh jth cntake?huhu..ke awk btul2 tlh jth cnta dgn seorng lelaki..hehe..sja nk bz bodi..

Nur Farhana Abdullah berkata...

Ana.. Haha.. Ye atau tidak? Hahaha.. Takde jawapan.. =p

bee berkata...

ha fana??x nak share ngn b yerk...rahsia la..6t bkorek tau gak 6t...anyway..nice song

pal7 berkata...

hana da jatuh cinta ka?..haha

sayalahfaizul berkata...

hahaha... i am also anggun punye big fan, sejak skolah2 dulu lagi... ngah nak carik CD ori beliau. sementara ni donlod kat youtube je... haks

Nur Farhana Abdullah berkata...

Bee.. Mana blh korek.. Ni rahsia kmenterian prtahanan malaysia laa.. Haha..

Pal.. Pal rasa cane? Haha.. Cinta tu jek da jatuh atas hana, hana tak jtuh pn atas cinta tu.. Heehee.. =p

Faizul.. Suare the best kan? Huhu..

.:dura:. berkata...

ohoho... ada kah kata2 ku menjadi realiti?? bila someone said that he really fall in love wif u? hehe..

Nur Farhana Abdullah berkata...

Dudu.. Ko ni pndai2 jek wat skandal ek.. Ish3.. Itu sume cite dongeng jek tu.. Hahaha.. (malu-malu plak)