Menunggu Kedatangan 1 Mei

Assalamualaikum.. Aduh.. Giat sungguh aku menulis entry.. Al maklumlah, orang baru habis test.. Haha.. Kenapa dengan 1 Mei? Bukanlah aku excited untuk menyambut Labour Day tetapi tarikh itu aku akan pulang ke Melaka.. =)


Jika diikut logiknya, minggu ini aku sudah balik ke rumah, maka selalunya aku akan pulang ke rumah sekali lagi selepas sebulan.. Tapi kali ini, selepas dua minggu, aku akan pulang lagi.. Abah menyuruhku pulang, katanya ingin menghantar kereta Kelisa aku itu untuk diservis.. Huhu.. Ini kerana aku sering merungut pada abah, kereta aku tidak mampu lagi memecut seperti dulu.. Haha..


Sebelum pulang juga aku akan singgah ke KL untuk mengambil adik aku yang belajar di Institut Perguruan Bahasa Melayu di Pantai Dalam.. Arrgghh.. Aku cukup tidak gemar masuk ke KL, tambahan pula aku yang drive.. KL yang sangat sibuk.. Tetapi apa-apa pun, Farhana tak kisah.. Haha.. Yang penting aku dapat pulang dan makan masakan emak.. Kali ini aku ingin request makanan apa pula ya? Haha.. =p (aik.. kata nak kurus.. heehee..)


Ada siapa-siapa yang nak temankan aku balik ke Melaka? Jom laa.. Kita cuti-cuti Malaysia di Melaka.. Hehe.. =) Okey semua.. Itu sahaja bebelan aku untuk kali ini.. Aku tinggalkan kalian dengan pose menarik aku di tengah panas.. Hak hak hak.. Till next time.. Sayang semua.. =)



Kenapa dok kat tengah panas tu dik? =p


Ulasan

Gieyana berkata…
NI bakal DR ka? bestnyer g Melaka...bila ler nk smpai kt sn lg! dulu masa p pun tgkatan 2 dulu...nk drive dr Penang nie rasa cam jauh jer!
Kak gieyana.. InsyaAllah.. Kalo takde aral mlintang, 2 taun lg grad laa.. Heehee.. =)

Jauh gak.. Saya yg dari ipoh ni pn rasa cam jauh jek.. Haha.. =p
pal7 berkata…
nak itot...hikhik..

nak mintak mee rebus johor..soh tapau bwk blik jb leh ka?..

haha
starlight berkata…
huhu...wah ni biler nk sampai kelantan ni???hiii....aii..x panas ke sarung baju putih..bgaya sakan nmpk...
Pal.. Mana blh tapao2.. Nk mkn jom arr dtg umah.. Eleh.. Org wat katering tak pndi msak mee rebus johor ke? =p

Bee.. Rindu kamu juga.. Heehee.. Mmg panas, tp kerana pminat2 yg ingin mlihat diriku dn pose2 ku yg malatop trpaksa digagahkan juga.. Hak hak hak.. =p
Tanpa Nama berkata…
laksa johor 1!!!...he...ooo bakal doktor rupanya adik kita ni...smoga bjaya ap yg diimpikn...adoii!!!tulun DR...sy sakit gg ni...huhuhu...
Kak reen.. Akak la yg kene msak.. Mst lg terer.. Hehe.. Thanx atas doa akak.. Mudah-mudahan termakbul.. Tp bkn dotor gigi, tak dapek laa eden nk nolong kalo sakit gigi.. Heehee..
abangfaizul berkata…
haaa... alang2 datang IBMM tu, singgahla UM, dekat je pon... Sebelah2 je kot... Leh saye belanja makan kebab belakang library,,, sedap...
.:dura:. berkata…
wei aku xnak ikot ko blk mlk...
tp aku nak jmp ko lah farhana..
ko contact lah aku wei.. i leave my no kat ym ko k...
Faizul.. Hehe.. Kalo brkesempatan sy pi k.. Hehe.. =p

Dudu.. Nk jmp aku nk bg kat kawen ke ape? Hak hak hak.. Okey jek.. Kalo ada masa trluang aku on jek.. =)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?