Awak Suka Saya Tak? | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Awak Suka Saya Tak?

5 comments
Assalamualaikum..


All pictures credited to the writer of ASST, Melur Jelita.COM

Serasa mahu berlari ke kedai buku berhampiran, capai senaskhah coretan ini dan berhibernasi sambil melayan rasa di bilik kecil ini.. Oh.. Cik Iman telah membangkitkan tanda tanya dan perasaan yang pelik bila mana nama Hilman Yong disebut-sebut.. Sudah agak lama aku tidak membaca.. Mungkin sudah tiba masa dan tikanya.. =)

P/S : Tiba-tiba seolah terlihatkan nama Melur Jelita di Shoutbox, ya, Melur Jelita si penulis ASST.. Terima kasih untuk penulisan yang terasa indah walau belum ku baca lagi.. =)

Aku tidak pasti coret kata di bawah ini dipetik dari buku ini atau tidak tapi sekali saja membacanya, buat aku terkesan.. Ahhh.. Rasanya ramai yang sudah lama demam dengan kisah Hilman Yong dan Intan Zulaikha, aku baru nak merasa bahangnya..

* * *

- Kenapa tanya 'awak suka saya?' Kenapa bukan 'do you love me?' 
Atau katakan saja 'i love you' -
"Hmm. Lebih sopan. Lebih manis untuk kita yg masih belum ada ikatan. Cinta itu bagi saya untuk orang yang halal dan sah iaitu isteri saya. Saya nak halalkan dulu perhubungan kita baru saya nak cakap I love you."


* * *

Heeee.. Sampai sini saja.. Selamat malam semua.. Assalamualaikum..


HEART SPEAKS
Awak suka saya tak?

5 Comments Here:

SyUhAdA berkata...

mcm bes je novel nie..

farhana berkata...

Ada novel ek???
Mcm menarik d romantik. I likeee!
Apa tajuk dia..dah lama x meromantikkan diri =P

Saya berkata...

Baru jer baca novel ASST ni. Belum khatam lagi :-)
Selalu baca novel / cerpen dekat cni - http://bit.ly/po5DaV

Boneka Tak Sakit berkata...

yeah.. last part tu betol. dulu aku suka awek tu je.
aku xpernah cakap aku cinta dia aku suka
sbb suka org xsalah ahaha...
lepas aku dah xdpt baru aku megaku aku cinta dia!.. asal dia gembira aku xkesah redha je la dgn ketentuan Illahi.. ombak redha

iman berkata...

sangaat best cik fana! go grab! lol ;)banyak pengajaran jg actually :)

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.