Warna Warni Protokol Hantu Bersama Abang Tom Cruise

Assalamualaikum..
Salam pagi Khamis untuk semua..
Senyum..
=)


Seperti dalam tajuk, kisah janjitemu bersama Abang Tom Cruise kelmarin memang diisi dengan momen indah warna warni.. Bukan nak bincang luar dalam al kisahnya filem Protokol Hantu a.k.a Ghost Protocol, itu anda boleh pergi saksikan sendiri..

In summary, what I can conclude about this film, it was not bad or should I say, great? Hehe.. Entertain jugalah kepala otak aku menontonnya.. Take note! Aku tak pernah follow Mission Impossible dari yang pertama sampai ketiga.. Alih-alih terus aku tengok yang keempat.. Heh.. Perasaan aku dipenuhi dengan rasa ngeri, gayat, dan ouch sana ouch sini bila menonton filem ini semalam.. Haha.. Despite dari wajah abang Tom yang tampak calit-calit ketuaannya, overall filem ini dikategorikan dalam boleh tahan.. Dari 5 bintang, aku bagi 3.8.. Aku deduct 0.2 sebab Abang Tom tua dah.. Okay kan? =p

Dan satu benda yang paling memikat mata aku, haip, bukan Tom Cruise, dan bukan juga Anil Kapoor yang buat mata aku terkejut dengan kehadiran dia menyerikan filem ini, tapi dek kerana panorama indah dalam filem ini.. Ada banyak tempat yang terlibat untuk shoot filem ini, Budapest (Hungary), Kremlin yang meletup di Moscow, dan yang paling aku syok tengok adalah bangunan pencakar langit tertinggi di dunia katanya, yang terletak di Dubai, iaitu BURJ KHALIFA yang boleh anda lihat seperti gambar di atas.. Gila gah!

Scene yang berlaku di bangunan ini dan sekitarnya, memang buat aku gayat dan ngerilah.. Tambah lagi dengan ribut pasir yang memang dahsyat punya.. Pergh!!!

Sekian, bebelan aku perihal Protokol Hantu.. Have a great day ahead peeps.. Do take care.. Assalamualaikum..
=)

Ulasan

Unknown berkata…
apik nak tengok nanti
Tanpa Nama berkata…
tak tgk lagi la akak!
bila kite nak date nieyh!
Unknown berkata…
hujung mggu ni nak tengoklah muvee ni..insyaallah..hehe

bui follow..*_*
farhana berkata…
Alaaaa...xtgk g..
tringin nk tengok yg kat panggung IMAX tu...
mesti lg gempak! =)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?