Kod Rahsia : Eh, Ini Kes Malas Menaip Ke Apa?

Assalamualaikum.. Sabtu dah berlalu begitu saja.. Untuk akulah, mana tidaknya, lepak dalam bilik, makan, tidur, tengok cerita Hindustan, sedar-sedar dah malam.. Haha..

Sebenarnya, mood sekarang malas sikit nak menulis.. Tapi nak up entry.. Haaa.. Macam mana kes tu? Jadi aku up saja entry dengan QR Code, bukan kod rahsia apa pun.. Silalah scan untuk melihat isinya.. Malam-malam kalau aku tak ada kerja, aku jalan-jalan dalam internet cari QR Code dalam blog orang sebab kadang-kadang ada yang suka tepek benda alah ini, seronok sangat duduk kerja scan, macam budak-budak.. Kerja tak berfaedah kan? Haha..

Di bawah ini, yang paling besar ini, bukanlah kejiwangan melampau, tapi kesukaan buat masa sekarang.. Mood TENTANG DHIA membuatkan aku cenderung menyukai sesuatu di bawah.. Best juga TENTANG DHIA.. Hehe..

*Eh, panjang dah entry ni..* =p


Okay.. Sampai sini.. Selamat malam semua dan enjoy hujung minggu anda.. Assalamualaikum..


HEART SPEAKS

Ulasan

farhana berkata…
Erkkk apasal tak nampak apa2 kat kod tu..heeee

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?