14 Feb 2011

Assalamualaikum.. Suka pada tajuk entry untuk kesekian kali ini.. Satu waktu dulu, seorang sahabat blogger yang agak rapat denganku, yang pernah makan semeja, pernah buli dia ramai-ramai dengan kawan aku, pernah khusyuk berguru dan mendengar kisah cinta dia yang unik, punya kekasih yang dah bercinta berbelas tahun.. Dia pernah nyanyikan lagu Jangan Bersedih Lagi untuk aku dengar.. Sejak dari itu, kalau ada kawan-kawan aku yang bersedih, aku mesti kata, nah, lagu ini untuk awak.. =)

Pernah tak anda rasa sedih..
Tapi anda tak tahu apa yang buat anda sedih..

Pernah tak anda rasa seolah dipersalahkan..
Tapi anda tak tahu apa salah anda..

Pernah tak anda rasa anda dah buat sesuatu yang menggembirakan orang..
Tapi anda tak tahu pun yang orang sebenarnya tak suka dan tak gembira..

Pernah tak anda rasa anda macam seorang yang jahat..
Tapi anda tak tahu apa kejahatan yang anda dah buat..

Pernah tak.. Tapi..
Pernah tak.. Tapi..
Dan banyak lagi "pernah tak.. tapi.." dalam hidup ini..
Huhu..

Tapi tak semua persoalan dalam hidup kita ini, ada jawapannya.. Kan? =)

* * * * *

Jaga diri semua.. Salam hari Isnin.. Assalamualaikum..


Haaa!! Bukan ke PSDR dah kata, apa guna buat perkara yang menyakitkan kalau kita cuma sakitkan diri kita sendiri saja.. Hee.. Ingat tu okay.. =)

P/S: Haha.. Tak ada kerja betul nyakat orang.. =p


Gambar kredit kepada ♥ ♥ ♥ DEAR TUMBLR ♥ ♥ ♥

Entry kesukaan untuk hari ini.. Hmm.. Selalunya people will not notice it.. Do appreciate it when you have it okay.. Hee..

11 Comments Here

yes we need to keep smiling.. =)

REPLY

XPERNAH LAA.. *jwpn semua soalan.

REPLY

@ch!natsu Sebab smiling itu cantek kan? Heehee.. :)

REPLY

rina pon tengah sedey sebenarnye jugak. :(

REPLY

gmabar kartun jugak yg diletaknya...hihii

REPLY

mmg kadang2 ada rasa sedih, tapi kena lawan rasa tu so kita boleh happy balik

REPLY

@adrinaqamarina Jangan laa sesedey ye rina.. Dah balik Malaysia kene happy.. :)

REPLY

@Azuan Eh.. Dah PSDR comel macam katun ape.. Isk3.. Tak baik tau dengki ngan orang.. :p

REPLY

@LizaLawan dan kena kuat.. Heehee.. :)

REPLY

pernah!

tpi apa kan daya

wan bangun wan sepak dia laju2

kata kuang hajaq

hahahha

so start dr tu malas nak gembira kan org da

hoho

;p

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes