Jangan Bersedih Lagi | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Jangan Bersedih Lagi

11 comments
Assalamualaikum.. Suka pada tajuk entry untuk kesekian kali ini.. Satu waktu dulu, seorang sahabat blogger yang agak rapat denganku, yang pernah makan semeja, pernah buli dia ramai-ramai dengan kawan aku, pernah khusyuk berguru dan mendengar kisah cinta dia yang unik, punya kekasih yang dah bercinta berbelas tahun.. Dia pernah nyanyikan lagu Jangan Bersedih Lagi untuk aku dengar.. Sejak dari itu, kalau ada kawan-kawan aku yang bersedih, aku mesti kata, nah, lagu ini untuk awak.. =)

Pernah tak anda rasa sedih..
Tapi anda tak tahu apa yang buat anda sedih..

Pernah tak anda rasa seolah dipersalahkan..
Tapi anda tak tahu apa salah anda..

Pernah tak anda rasa anda dah buat sesuatu yang menggembirakan orang..
Tapi anda tak tahu pun yang orang sebenarnya tak suka dan tak gembira..

Pernah tak anda rasa anda macam seorang yang jahat..
Tapi anda tak tahu apa kejahatan yang anda dah buat..

Pernah tak.. Tapi..
Pernah tak.. Tapi..
Dan banyak lagi "pernah tak.. tapi.." dalam hidup ini..
Huhu..

Tapi tak semua persoalan dalam hidup kita ini, ada jawapannya.. Kan? =)

* * * * *

Jaga diri semua.. Salam hari Isnin.. Assalamualaikum..


Haaa!! Bukan ke PSDR dah kata, apa guna buat perkara yang menyakitkan kalau kita cuma sakitkan diri kita sendiri saja.. Hee.. Ingat tu okay.. =)

P/S: Haha.. Tak ada kerja betul nyakat orang.. =p


Gambar kredit kepada ♥ ♥ ♥ DEAR TUMBLR ♥ ♥ ♥

Entry kesukaan untuk hari ini.. Hmm.. Selalunya people will not notice it.. Do appreciate it when you have it okay.. Hee..

11 Comments Here:

ch!natsu berkata...

yes we need to keep smiling.. =)

Boneka Tak Sakit berkata...

XPERNAH LAA.. *jwpn semua soalan.

FarhanaDr berkata...

@ch!natsu Sebab smiling itu cantek kan? Heehee.. :)

FarhanaDr berkata...

@Boneka Tak Sakit Bang!! Ko tipooooo kannnn!! :p

adrinaqamarina berkata...

rina pon tengah sedey sebenarnye jugak. :(

Azuan berkata...

gmabar kartun jugak yg diletaknya...hihii

Liza berkata...

mmg kadang2 ada rasa sedih, tapi kena lawan rasa tu so kita boleh happy balik

FarhanaDr berkata...

@adrinaqamarina Jangan laa sesedey ye rina.. Dah balik Malaysia kene happy.. :)

FarhanaDr berkata...

@Azuan Eh.. Dah PSDR comel macam katun ape.. Isk3.. Tak baik tau dengki ngan orang.. :p

FarhanaDr berkata...

@LizaLawan dan kena kuat.. Heehee.. :)

mr.syazwan berkata...

pernah!

tpi apa kan daya

wan bangun wan sepak dia laju2

kata kuang hajaq

hahahha

so start dr tu malas nak gembira kan org da

hoho

;p

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.