Ini Doa Buat Kekasih | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Ini Doa Buat Kekasih

25 comments
Try to be a rainbow in someone's cloud..
- Dr. Maya Angelou -


Kekasih.. Ibu itu kekasih..
Kekasih.. Ayah itu kekasih..
Kekasih.. Abang.. Kakak.. Adik.. Itu kekasih..
Kekasih.. Suami.. Isteri.. Itu kekasih..
Kekasih.. Sahabat itu juga kekasih..
Kekasih.. Berkasih selamanya..

Kekasih.. Gelaran yang bukan diberi atas nama, atas siapa gerangannya.. Hadir kerana kasihnya yang tak terhingga.. Kita hargai hadirnya mereka dengan kasih jua..



Kasih dari insan-insan yang hadir dalam hidup.. Buat sahabat-sahabat yang kasihnya tiada pernah putus pada insan yang ini, ada saat suka, ada saat duka, hanya ucapan kasih yang tak terhingga..

Moga kasih sentiasa ada.. Tak luput kerana masa, tak luntur kerana perbezaan antara kita, tak hilang kerana jarak memisahkan kita.. Hanya satu pinta, berkasih, biar untuk selamanya.. Doa Buat Kekasih..

Siapa bilang kekasih itu antara yang beza jantinanya saja? Hee..

Kekasih ini mohon undur diri.. Salam kasih salam sayang buat yang ke sini.. Moga kasih antara kita di sini, takkan pernah berhenti hanya di sini..

Assalamualaikum.. =)


FOOT NOTE: Dia Kekasih Allah..

25 Comments Here:

ieda berkata...

indah nukilan kali nie ..
akak suke :))

Hanim Mahali berkata...

kekasih tu luas maknanya... ^____^
tak boleh tahan tengok donut tu... tergoda...

mr.syazwan berkata...

tanda KASIH wan pada fahana

bagi donut itu pada wan


dan



wan akan menyuapkan ke mulut kamu


KASIH tak maknanya itu wahai adinda???


=_=

FarhanaDr berkata...

@iedaIndah kerana ada kasih sayang.. Heehee.. Thanx kak ieda.. :))

FarhanaDr berkata...

@Hanim Mahali Yeppp!! Sangat sangat luas.. Heehee..

Tergoda kan.. Abes da ponnnnn.. Hihi.. :p

FarhanaDr berkata...

@mr.syazwan Hahahaha.. Itu jiwang ye wahai adik wan.. Mana leh main suap-suap.. Pengantin pengantin jek main suap-suap ni.. :p

♥CIK SHA♥ berkata...

hai kekasih..^_^


indah bahasa entri kali ni..suka!

lalink7 berkata...

walaikumsalam...semenjak 2 menjak niee belog niee lain macam sikitt..heheheh..kuat ye farhana..

=) caiyok2..

Nazz@Purple berkata...

kasih itu semanis donut ye..

FarhanaDr berkata...

@♥CIK SHA♥ Hai juge kekasih. Heehee.. Tengkiuuuu.. :))

FarhanaDr berkata...

@lalink7 Ouhhh.. Lain macam ke cik husna? Takde laa.. Heehee.. Caiyok!! :)

FarhanaDr berkata...

@Nazz@Purple Heeee.. Yup yup.. Semanis donut Big Apple.. :)

nurayunni berkata...

bestnye donut!!nice entri..

Nem0 o0h Nem0 berkata...

kekasih? meluas mksudnya,tp yg pasti aku bertuah di kelilingi kekasih2 yg amat sygi diri aku..hehe

Amieynna Amin berkata...

hehe.. ramai kekasih kamu yer..
wat suspen je.. ingatkan entry tuk ehem2..
hehe

cikpepel berkata...

nasyid dia kekasih Allah best..errrr..tetibe...hehe

ch!natsu berkata...

saya kekasih kamu jgk ke? =)

FarhanaDr berkata...

@nurayunni Jom makan donut.. Heeee..

Tengkiu.. :))

FarhanaDr berkata...

@Nem0 o0h Nem0 Yeee.. Aku pon sama.. Heee.. :)

FarhanaDr berkata...

@Amieynna Amin Ehem2??? Ouchhhhhh.. Takde laa.. :p

FarhanaDr berkata...

@cikpepel Best.. Heehee.. :)

FarhanaDr berkata...

@ch!natsu Semestinya.. Hee.. :)

Gentleman Frog berkata...

salam,

konfius antara kasih dan nafsu.

naulofah berkata...

hai dear??? what happen??? nukilan yang agak indah tapi menyentuh jiwa si pembaca..mama ufah lately not really active in blogging..coz..dont have idea..ape yg perlu tinta ini berlari...=(

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

Hie kekasey kite =))


ehhhhhhhhhhhh ade the alien =)

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.