11 Feb 2011

Try to be a rainbow in someone's cloud..
- Dr. Maya Angelou -


Kekasih.. Ibu itu kekasih..
Kekasih.. Ayah itu kekasih..
Kekasih.. Abang.. Kakak.. Adik.. Itu kekasih..
Kekasih.. Suami.. Isteri.. Itu kekasih..
Kekasih.. Sahabat itu juga kekasih..
Kekasih.. Berkasih selamanya..

Kekasih.. Gelaran yang bukan diberi atas nama, atas siapa gerangannya.. Hadir kerana kasihnya yang tak terhingga.. Kita hargai hadirnya mereka dengan kasih jua..



Kasih dari insan-insan yang hadir dalam hidup.. Buat sahabat-sahabat yang kasihnya tiada pernah putus pada insan yang ini, ada saat suka, ada saat duka, hanya ucapan kasih yang tak terhingga..

Moga kasih sentiasa ada.. Tak luput kerana masa, tak luntur kerana perbezaan antara kita, tak hilang kerana jarak memisahkan kita.. Hanya satu pinta, berkasih, biar untuk selamanya.. Doa Buat Kekasih..

Siapa bilang kekasih itu antara yang beza jantinanya saja? Hee..

Kekasih ini mohon undur diri.. Salam kasih salam sayang buat yang ke sini.. Moga kasih antara kita di sini, takkan pernah berhenti hanya di sini..

Assalamualaikum.. =)


FOOT NOTE: Dia Kekasih Allah..

25 Comments Here

indah nukilan kali nie ..
akak suke :))

REPLY

kekasih tu luas maknanya... ^____^
tak boleh tahan tengok donut tu... tergoda...

REPLY

tanda KASIH wan pada fahana

bagi donut itu pada wan


dan



wan akan menyuapkan ke mulut kamu


KASIH tak maknanya itu wahai adinda???


=_=

REPLY

@iedaIndah kerana ada kasih sayang.. Heehee.. Thanx kak ieda.. :))

REPLY

@Hanim Mahali Yeppp!! Sangat sangat luas.. Heehee..

Tergoda kan.. Abes da ponnnnn.. Hihi.. :p

REPLY

@mr.syazwan Hahahaha.. Itu jiwang ye wahai adik wan.. Mana leh main suap-suap.. Pengantin pengantin jek main suap-suap ni.. :p

REPLY

hai kekasih..^_^


indah bahasa entri kali ni..suka!

REPLY

walaikumsalam...semenjak 2 menjak niee belog niee lain macam sikitt..heheheh..kuat ye farhana..

=) caiyok2..

REPLY

kasih itu semanis donut ye..

REPLY

@♥CIK SHA♥ Hai juge kekasih. Heehee.. Tengkiuuuu.. :))

REPLY

@lalink7 Ouhhh.. Lain macam ke cik husna? Takde laa.. Heehee.. Caiyok!! :)

REPLY

@Nazz@Purple Heeee.. Yup yup.. Semanis donut Big Apple.. :)

REPLY

bestnye donut!!nice entri..

REPLY

kekasih? meluas mksudnya,tp yg pasti aku bertuah di kelilingi kekasih2 yg amat sygi diri aku..hehe

REPLY

hehe.. ramai kekasih kamu yer..
wat suspen je.. ingatkan entry tuk ehem2..
hehe

REPLY

nasyid dia kekasih Allah best..errrr..tetibe...hehe

REPLY

saya kekasih kamu jgk ke? =)

REPLY

@nurayunni Jom makan donut.. Heeee..

Tengkiu.. :))

REPLY

@Nem0 o0h Nem0 Yeee.. Aku pon sama.. Heee.. :)

REPLY

@Amieynna Amin Ehem2??? Ouchhhhhh.. Takde laa.. :p

REPLY

salam,

konfius antara kasih dan nafsu.

REPLY

hai dear??? what happen??? nukilan yang agak indah tapi menyentuh jiwa si pembaca..mama ufah lately not really active in blogging..coz..dont have idea..ape yg perlu tinta ini berlari...=(

REPLY

Hie kekasey kite =))


ehhhhhhhhhhhh ade the alien =)

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes