Jaane Dil Mein Kab Se Hain Tu


Banyak kali dah tengok Mujhse Dosti Karoge.. Lebih 10 kali? Kot..
Happy.. Memang endingnya happy..
Tiap kali aku tonton, aku pun mesti happy..
Tapi kali yang entah keberapa puluh ini..
Kenapa tak ada rasa happy?
Tapi..
Sedih???
Ahhh sudah.. Kenapa dengan aku..

*tak betul sudah*

Hahaha.. Happy weekend anyway.. Take care readers.. Assalamualaikum..



Jaane dil mein kab se hain tu..
Jab se mein hoon tab se hain tu..


Sama-sama kita panjatkan Al Fatihah untuk adik saudaraku, Zulhairi Bin Jailani, yang meninggal petang tadi kerana lemas.. Perginya dia dalam usia yang muda.. Moga Allah mencucuri rahmat ke atasnya.. Sesugguhnya mati itu adalah pasti..

Ulasan

ch!natsu berkata…
nape sedey nie.. jgn sedey2 okeh..?
Tanpa Nama berkata…
nape tak hepi akak??
cu cerita???
@ch!natsu Sedih sebab nengok cite hindustan.. Haha.. :p
@Lelaki Ini Unknown origin laa dik.. Haha.. :P
Liza berkata…
salam takziah and al-fatihah for arwah...and movie tu faveret saya jugak
mr.syazwan berkata…
salam takziah..

lemas mandi sungai ke??

al fatihah~
@LizaHuhu.. Ada baca tadi kat entry akak.. ;)
@mr.syazwan Pegi mancing.. Then adik arwah terjatuh dalam air, arwah selamatkan.. Tapi arwah pula yang lemas.. Allah lebih sayangkan dia.. Adik arwah sekarang dekat ICU..

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?