All The Good Ones Are Married

Assalamualaikum.. Salam malam minggu semua.. Hari ini adalah hari yang sangat gloomy untuk aku.. Entahlah, too many negative thoughts rushing through my mind.. Ahh.. Lupakan saja.. Membebel di blog adalah langkah terbaik meredakan kesedihan.. Tajuk entry saja bikin gempak kan.. Itu adalah tajuk sebuah filem Inggeris.. Truth is, betul ke bahawasanya all the good ones are married dan disebabkan itu ramai anak gadis "terjatuh cinta" pada suami orang? Jeng jeng jeng..

Tapi aku yakin, masih ada lagi good ones yang single.. Hee.. Tutup kisah itu.. Concentrate pada yang satu ini.. Macam mana nak tahu lelaki itu suami orang ke tak suami orang? Hoho.. Ketika aku di Labuan dulu selama 2 minggu, ada berkenalan dengan seorang jejaka, dari segi luarannya dan dalamannya agak menarik dan tertarik hati.. Bila dah berkenalan, baru ketahuan bahawasanya dia adalah suami orang.. Hoh.. Lari lari.. Jangan cari masalah..




Kawan-kawan aku pun kata, "tengok sekali pun tahulah suami orang.." Damn.. Apa pasal aku tengok banyak-banyak kali pun tak nampak macam suami orang.. Angin jugalah satu badan.. Wakaka.. Kawan aku pun bilang, "CUBA TENGOK PERUT.. HAA.. PERUT SUAMI ORANG TU.." Aku terlopong ternganga saja.. Sampai sekarang aku masih tak dapat bezakan perut suami orang dengan perut lelaki yang single.. Wakaka.. PERUT SEMUA SAJA WEH.. Kalau suami orang tu rajin pergi gim, exercise, bina badan, badan dia sama saja dengan orang bujang.. Betul tak???

Truly said.. Aku sejak dari zaman gadis remaja, ada target dalam mencari calon suami.. Aku kalau boleh nak cari lelaki yang tua aku 10 tahun dan lebih.. Tahu tak kenapa aku suka lelaki yang jarak usia jauh beza denganku??? Aku sendiri pun tak tahu.. Ekeke.. Tapi itu dulu.. Zaman muda remaja bolehlah cari.. Sekarang???



Usia dah 23 dah weh.. Kalau cari yang tua 10 tahun lebih, pasti dalam lingkungan 33 dan ke atas.. Persoalannya, ada ke yang 33 dan ke atas masih single??? Ada tapi mungkin dah tak ramai.. Kebanyakan lelaki 33 tahun dan ke atas yang aku kenal semuanya dah pun berkahwin, tak pun dah bertunang, paling tidak dah berpunya, GAY pun mungkin kan? Heh.. Mungkinkah target calon suami yang diset masa zaman muda remaja akan terkubur begitu saja??? Bak kata UNIC, hanya tuhan yang tahu.. =)

Okey Pak Nil.. Saya kunci entry ini dengan kata-kata, bijaklah dalam mencari pasangan.. Jangan ikut rasa ikut nafsu.. Heehee.. Assalamualaikum.. Selamat malam semua..


FOOT NOTE: Anuar Zain single tak??? =p

Ulasan

Jard The Great berkata…
anuar zain single lagi beb.. tp umur da 40 lebih kalau tak silap =p
rhapsody LiN berkata…
heee... lawak laa... tp mmg pun. lelaki dh kawen perut dia mcm buncit sikit. try tnye abang long a.k.a bro el zaffril


ekeke
nora berkata…
bang nuar gosip kata g**.sedihlah kalau ye

T_T
chah~ berkata…
bang nuar single lagi kot.. tp da telajak laa sket. hehe
Ibu Ammar berkata…
ada je 33 tahun yang bukan laki orang...


duda anak 1.. ok tak?.. haha
Tanpa Nama berkata…
akak anuar zain owg cakap gay..tp sy tak tau lew betul kew x..
sy pun kalo boleh nak cari yg jarak jauh..
5 tahun kowt!
hana berkata…
hahah...
g la amek anuar zain..
die tggu akak kot..
hahah
Shahada Fauzi berkata…
ahahaha..tang perot tu tak tahan..perot laki dah kawen buncit die len macam sket kot..hohoho..
miss cloudy berkata…
entry yg menariks.. bleh buat sub entry nih pasal tajuk ni.. hehe
miss cloudy berkata…
eh yer ker.. salah ek.. opss.. maybe dok baca blog pilihan msia tadi pastu dlm salah satu blog tu ada ur blog.. terus ter sasul.. hehe
PuanPepel berkata…
xnak cari dah..da jumpe..hee
ada van de kamp berkata…
hehehe target mesti gempak tp susah nk capai target ni, x mcm target utk exam :P
ieda berkata…
ahahhahah lelaki dah kawin senang jer kalau nak tahu diiikkkk

dia gatal semacam hehehe
deus X machina berkata…
ok apa suami orang
dapat merasa bermadu
keh keh keh
Adziim berkata…
Haha~ Lelaki yang Dr.Farhana tengok lelaki2 berisi ke?

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?