Terpenjara



Bila terpejam lena
Jasadku tidak berdaya
Mencari engkau di mana
Hanya dalam mimpi indah

Bila aku terjaga
Jasadku terus berdiri
Mencarimu tiada lagi
Berkubur di alam mimpi

Apakah aku yang terlupa
Antara lena dan terjaga

Di waktu malam pemisah
Yang nyata menjadi mimpi
Di sini engkau menanti
Bersama harum kasturi

Bagai mekarnya bunga cinta
Di alam nyata penuh rahsia

Pabila tangisan embun pagi
Mimpi indah
Entah ke mana menghilang
Itulah kenyataan
Engkau biarkan aku terbuang
Dan mencari dirimu
Di alam fana cinta
Engkau pula berdusta

Ku terpenjara di dalam lena
Aku terpenjara di dalam jaga

:(

Aku yang terlupa.. Kau siapa.. Aku siapa.. Akhirnya, aku yang terpenjara.. Dalam lena dan dalam jaga..


FOOT NOTE: Al-fatihah untuk Shamrin Fotograf..

Ulasan

ISZA berkata…
moga rohnya dicucuri rahmat..
ieda berkata…
lagu nostalgia nie ..
alfatihah buat arwah ..
Hizami Li berkata…
alfatihah.
bila dgr lagu ni, betapa nikmat mendengar suara arwah.
Tanpa Nama berkata…
suke dgr lagu nieyh...
Ibu Ammar berkata…
suara arwah best. lagu2 pun best. alfatihah
Liza berkata…
Al-Fatihah, syahdu pulak baca lirik lagu nie

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?