Lolly.. Lagu Malaysia? Lagu Indonesia?

Assalamualaikum.. Petang Ahad.. Cuaca Ipoh panas dan terasa menyucuk ke segenap tubuh.. Aku menghadap komputer dari jam 2.. Sudah hampir sejam lebih.. Aku menyelusur ke segenap laman maya semata-mata untuk mencari sesuatu.. Heehee.. Apakah itu?


Nampak tak di menu bar aku bertambah lagi satu link? Yezza.. Aku sudah berjumpa dengan satu lagi website untuk music code.. Sebenarnya sudah lama aku mencari music code untuk lagu ini.. Afgan.. Bukan Cinta Biasa.. Akhirnya berjumpa juga.. Dan selamat ditepek ke blog.. Maaf andai ada yang tidak suka mendengar kewujudan suara di blog.. Aku suka.. Musik melambangkan rasa jiwaku.. Heehee.. Tidak salah untuk berhibur andai tidak terlalu berlebih-lebih.. Betul tak Ustazah Nurul Hamiza?


Bagi sesiapa yang suka juga menepek widget lagu di blog, dan yang sudah terbiasa dengan fullmusik.co.cc tapi ada lagu yang tiada di situ, anda mungkin boleh ke link MUSIC CODE 1 di atas.. Bagi sesiapa yang masih belum mengetahui tentang kewujudan website ini untuk music code, silalah pay a visit.. Mungkin ada lagu yang anda cari di situ.. Heehee.. Dan lagi satu, aku suka 2 website ini sebab lagu yang ditepek kat blog nanti cepat loading dan tak tersekat-sekat.. =)




Ramai yang bertanya, kenapa kebanyakan lagu yang aku suka adalah lagu dari seberang.. Huhu.. First of all.. Bukan aku tidak suka pada lagu Malaysia, cuma lagu dari Indonesia lebih dekat dengan jiwaku.. Aku suka hasil lagu mereka.. Lirik mereka.. Arrangement muzik.. Tentu sekali sentuhan Ahmad Dhani memang selalu aku tunggu-tunggu.. Vocal mereka yang sangat mantap.. Especially Melly Goeslaw dan Afgan.. Best.. Lagu Malaysia aku lebih gemar lagu zaman-zaman dahulu kala.. Lagu-lagu otai.. Walaupun umurku belum otai.. Hak hak hak..


Secebis lirik Bukan Cinta Biasa.. Penuh erti..


"Cintaku bukanlah cinta biasa
Jika KAMU yang MEMILIKI
Dan kamu yang temaniku seumur hidupku"




Status Facebookku semalam.. Tentang rindu.. Ramai tertanya siapa yang aku rindu.. Haha.. Memang aku rindu.. Rindu yang tak mampu dilepaskan sebab aku tidak tahu bagaimana mahu dilepaskan.. Sadis bukan???


Till then, jumpa di lain entry.. Selamat bekerja semula esok.. Heehee.. Assalamualaikum..




FOOT NOTE: Buat Lol.. Kamu pun suka lagu indonesia.. Bener enggak embak lolly??? Hahaha.. =p




Ulasan

Tukang cerita berkata…
Salam hana...

akak dtg jenguk awak sat...
sudah mau tido ni...

alahaiiiiiii....
awat tetiba nama akak plak yg awak mention???
malu sehhhhh...
:P
ieNn ZaZa berkata…
ni bkn lagu baru afgan ker..heee...
azizan4444 berkata…
ku layan semua lagu..jgn yg mental suda.he
iyllienaz berkata…
rindu sape pulak ni??illi ek??haha
Assalamualaikum Sis Hana..

lama tak jengah sini..
sihat?
=D

saya pon suka gak sesetengah hiburan yg datang dari seberang sis..
tapi yg local tetap kulayan..
=p

hehe
muzik utk blog sndiri?
kurang berminatla..
tapi klaw trdengar dari celah2 blog org..
ok je!
=)
Waalaikumsalam akak.. Maceyyy sbb sudi jenguk adikmu ni slalu.. Heehee.. =)

Akak.. Nape nak malu-malu lak ni?? Hak hak hak.. =p





Ienn.. Baru ke??? Takde laa baru sgt.. Huhu.. =)
Zizan.. Yg mental??? Hahaha.. =p




Aainaa.. Suke gak.. Best.. Suara dan liriknya.. Huhu.. =)
Illi.. Rindu dia tu haa.. Huuuu.. =(




Miss Gaza.. Waalaikumsalam dik.. Lama tak jenguk2 kamu gak.. Huhu.. Akak sehat saje dik.. Sibuk skeeeeet laa sbb da nk exam ni.. Huhu.. Layan gak tau lagu kat blog akak ni.. Kalao tak akak tow blog kamu.. Ekekeke.. =p
ieNn ZaZa berkata…
yeker..mayb sbb 1st time sbb tu ingt baru..hehehe
joegrimjow berkata…
suke lagu rakyat kelantan
waduh2. tersentap guek lihat namaku.

oh my goshhhhhhhhhhhhhhhh!
iya2. minat lorh laguk indon. beshhh bangat sihhhhh. hihihi.
Joe.. Lagu rakyat klantan? Cane? Nyanyi skettt.. Heehee..



Miss Lolly.. Oh gossshhhh.. Namamu.. Wakakaka.. Ku tahu kamu suke.. Sama lagu dan mamat2 nya juga kan.. Kah kah kah.. =p

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?