Macam Mana Nak Tahu.. Gay OR Not Gay???

Assalamualaikum.. Scheduled lagi.. Entry ini classified under 18SX.. Okey ke tak okey? Tak okey aku tak tulis.. Haa.. Aku tahu.. Mesti semua kata okey.. Gatai sungguh ampa suma naa.. =p


Ya.. Aku tahu aku BUDAK BAWAH UMUR yang mungkin tak sesuai untuk story tentang ini dan menceroboh masuk dunia dan hal-hal BUDAK ATAS UMUR.. Tapi mahu cerita juga.. Hati tak tenang, kepala otak tak tenteram, tak senang duduk dibuatnya.. Heehee..




Aku telah ketemu dengan one of my biggest fear in life.. This happens recently.. I accidentally bumped into so called "18SX blogs".. I am stressing upon the word 18SX as well as the word BLOGS.. A plural, not a singular.. Very frightening.. Really frights my eyes out.. Tak mampu teruskan tontonan, ku click tanda pangkah di penjuru atas.. Merosakkan mata dan mindaku yang suci ini sahaja.. Heehee..


Aku masih tak boleh nak faham.. Tak mampu nak mengerti.. Tak bisa menyelami.. Sisa-sisa kaum Nabi Lut wujud di akhir zaman??? Ya Allah.. Memang petanda dunia hampir kiamat.. Homoseksual.. Orang sekarang sudah seakan-akan tidak kisah ataupun sudah terbiasa.. Sampai boleh berbangga dan menjadikannya tontonan awam.. Haihhh..



Gay lebih banyak aku lihat dari lesbian.. Tapi apa-apa pun, dua-duanya wujud.. Apakah mereka sudah lupa apa yang Allah timpakan pada kaum Nabi Lut yang mengamalkan hubungan sejenis? Atau mereka tidak pernah tahu pun wujudnya kisah ini? Atau mungkinkah tidak kenal siapa Nabi Lut? Mari aku ingatkan..


"Maka tatkala datang azab Kami, Kami jadikan negeri Kaum Luth itu yang atas ke bawah ( Kami balikkan ), dan Kami hujani mereka dengan (batu belerang ) tanah yang terbakar secara bertubi-tubi, yang diberi tanda oleh Tuhanmu, dan siksaan itu tiadalah jauh dari orang-orang yang zalim. (Surah Hud 82-83)."




Entahlah.. Apa mahu jadi.. Yang bikin aku lagi hairan.. Kebanyakannya lelaki-lelaki yang berkerjaya bagus, punya isteri punya anak.. Tetapi rupanya.. Bukan lagi "homo", tapi "bi" sudah.. Hurrmm.. Kesian isteri-isteri mereka.. Di luar "bersama" lelaki, balik rumah "bersama" isteri.. Jijik pula bila difikirkan.. Apa mahu jadi..


Tuntasnya.. Kepada kaum wanita di luar sanun.. Hati-hatilah dalam mencari pakwe, boyfriend apatah lagi SUAMI.. Kita tidak tahu hati orang.. Di dahi mereka tiada tertulis "AKU ADALAH GAY".. (kalau ada kan bagus..) Sebenarnyakan, aku sudah fobia.. Fobia mahu kahwin.. Seriously.. Ish3.. Siapalah yang suruh aku gatal-gatal accident dengan blog-blog sebegitu ropenye.. Aku nak kahwin.. Tapi aku takut..


Oh lelaki.. Sudahlah bilanganmu makin berkurangan, kamu kurangkan lagi dengan menambahkan bilangan homoseksual.. Mungkinkah ini sebabnya ramai gadis-gadis mencari SUAMI ORANG??? Daripada berkahwin dengan lelaki yang tidak berminat pada perempuan, baik mencari orang yang sudah tentu-tentu terbukti sukakan perempuan.. Adakah? Betulkah teori aku? Huhu.. Fikir-fikirkan sendiri..




Yang paling penting.. Bukan soal aku takut mahu kahwin.. Atau soal lelaki yang kian pupus.. Atau gadis mencari suami orang.. Ini soal agama.. Islam dan Iman.. Agama bukan Islam pun melarang perbuatan terkutuk itu.. Wahai saudara dan saudariku.. Memanglah di dunia kita merasa keseronokannya.. Tapi di akhirat.. Apa mahu jawab jika disoal Allah? Mahu lari ke mana jika ditimpa azab maha berat?


Jika azab menimpa ketika hidup di dunia.. Bersyukurlah.. Sebab Allah masih sayang pada kita.. Allah mahu kita bertaubat dan kembali ke jalanNYA.. Tapi jika kita terus hanyut dan leka dengan nafsu dan godaan syaitan, tidak Allah turunkan azab dan amaran.. Bukan bermakna Allah tak murka.. Cuma Allah telah lupa pada kita.. Nauzubillah..


Till next entry.. Assalamualaikum.. =)






FOOT NOTE: Esok.. Rabu, aku exam di UM.. Habis exam, pulang ke Ipoh.. Pergi UM semula hari Ahad.. Isnin, Selasa, Rabu berikutnya.. Exam lagi.. Rabu dan Khamis.. Enjoy di KL.. =)





Ulasan

Bardboo berkata…
erk..nape aku xpenah jmpa blog2 begini? huhu
zumairi berkata…
dengar citer..bebudak jenis ni banyak kat U ..betul ke

tak takut dgn bala ke diorang ni...pihak berkuasa cam tak sensitif jerk
joegrimjow berkata…
bangga jadi lelaki normal
hehe
hang nadim berkata…
hehehe dekat kel ell ni mcm-mcm ade, yang aku tk paham kebanyakkan cerdik pandai polak tu, boduh btul laaaa..
hysman berkata…
hmm..
waa..berani sunguh kamu menulis n3 sebegini ghuper pada 162 follower kamu..hahahaaa..

hahaha..walaupn n3 ni 18sx n berbaur jantinaan bagus juga utk kesedaran minda kita bersama..
sekurang2nya kita mengangkat tanggungjawab menyampaikan serta membetulkn ape yg kita rasa kureng..

Subhanallah,dan minta2 juga ku dijauhkn dgn wanita les n pen..
:(
ieNn ZaZa berkata…
mslh ni susah tuk dibanteras..kekadg kite xsangka si POLAN TU n si POLAN NI rupa2nye tuuuuttt....
Ben Sedqi berkata…
Bley sakit jantung dibuatnya....kalo da bertuhankan nafsu, gitula jadinya, nak buat pekak/buta x bleh jugak sebab tsunami tu tak kira umah sapa, tambah2 lak umah bro dekat ngan pantai, agak2 sape yang kena dulu? diorang ke bro? tapi kalo kita tegur diorang pandai lak sound....."lu pe hal mat? suker ati mak bapak kitorang la! nak join cakap, tanak blah!" astghafirullah.....
Ben Sedqi berkata…
hysMan...tukarkan subhanallah kepada masya-Allah, subhanallah untuk sesuatu yang hebat/indah, masya-Allah untuk sesuatu yang dahsyat/buruk.....jangan marah ek, peace!
Hazlin Nazri berkata…
farhana,
nak jawab komen kat blog akak dulu...
memang akak dgn tc satu tempat cari makan...
..............

masa kat U dulu golongan ini sangat ramai. nak tahu... bila hari kamsis (macam hari terbuka) ramailah golongan ni yg masuk pertandingan masakan.
every sunday night reramai pegi clubbing.. x tau sama ada kat blkg chow kit.. atau.. blkg dataran merdeka....

sebenarnya malas nak komen....
huhu brani wat n3 cmni ayooo
Blog Eazy Izzuddin berkata…
isk3...
dunie hmpir kiamat
Hua Sheng berkata…
saya GAY.HAHA.
;D
hysman berkata…
Bro Mie,
a'ah ler..gwe tersilap tulis pe..
hehe..sory bro..
gwe tak perasan..
MasyaAllah..

thanx for da alert..
peace yaoww..
:)
Aainaa.. Jumaat sabtu ahad balik mlaka laa.. Haruslaa.. Dah dkat sebulan lebih tak balik umah.. Huhu..





Bard.. Hahaha.. Jeng jeng jeng.. Jom terjah.. Wakaka.. =p
Zumairi.. Btol tu.. Mmg banyak daa.. Cume kita pun konpius mane yg normal mana yg tak.. Hoho.. Pihak brkuasa? Ada kuasa ke utk mereka mnangkap golongan sebegini??? Mcm xde jek.. Kalo ade, dah penuh dah balai polis.. Hoho.. =p





Joe.. Ku juge bangga ngan kamu.. Hak hak hak..

*Apakah??? =p
Hang nadim.. KL of course ramai yg bgitu.. Sbb tu ku tak suke dok KL.. Haha.. Entah laa.. Blajar tggi2 ni dpat skali kot ngan pakej bljar mende2 camtu.. Huhu.. entah ape yg sronoknye pn tak tau laa..





Hysman.. Haah kan.. Berani matinyer saye wat entry cenggini.. Hoho.. Sorry semua.. =)

Ku pn rasa ade berbaur kejantinaan, walau sudah ku edit 3, 4 kali utk tidak mnjadikannya kejantinaan tapi tetap trserlah juge.. Haha.. Takpe laa.. Yg penting entry ni utk semua.. Moga2 ade gak laa terdetik sesuatu di hati.. Heehee.. =)

Kamu pule bagaimana??? =p
Ienn.. Dalam dunia dan zaman skarang ni.. Manyak mende yg kita takkan sangka-sangka.. Entahlah apa mahu jadik.. Hurrmmm..





Bro mie.. Btol.. Bukan takat sakit jantung.. Sume paru-paru, buah pinggang, hati boleh sakit laa nengok isu-isu dan senario-senario camni.. Kita nak nasihat, tapi last2 slalu kita yg kene balik.. Takpe laa bro.. At least kita dah jlankan tnggungjawab kita berpesan-pesan sesame muslim.. Trpulanglah pada dorang.. (bunyik mcm putus ase jek..)

Rumah bro dkat ngan laut? Wahhh.. Bestnye.. =)
Kak lin.. Mereka itu seronok ngan dunia mereka.. Kita nak tegur lebih-lebih kang, sure kita kene balik.. Hurrmmm.. Pape pn, moga depa ni sume trgerak laa hati tu bahawa pe g depa wat tu salah dn dimurkai Allah.. =)




Rizz.. Ayoo.. Tu laa pasai.. Abes laa kalo kene tahan dlam ISA.. Huhu.. =p
Eazy.. Betul tu.. Tapi ramai gak orang-orang yg tak sedar dn tak mau paham kan.. Entahlah..





Huasheng.. Kamu gay ke??? Wow.. Sensasi sekali.. Akan cik far suruh abg nas terjah kamu ujung mggu ni.. Hak hak hak.. =p
Hysman dan Bro Mie.. Peacee jugak yaooww.. Heehee.. =)
Ben Sedqi berkata…
hysMan, ala x de ape2 la, saling ingat mengingat, bro pun slalu trsasul gak, selalu org tegur :)

Farhana, ak ar, dekat ngan laut, 600meter je, kalo blaku gempa kat jawa barat(nauzubillah), umah bro akan dapat tempias sama...

x yah takut la farhana, bro sokong 200% en3 macam ni, buat lagi....buat lagi.......HIDUP FARHANA!!!....huhuhu!
Bro mie.. 600 meter mmg sgt dokek jo.. Huhu.. Penah ke dpt rasa gegaran sblum ni? (aik.. apakah soklan daku ni? huhu..)

Baiklah.. Sy akan trus brjuang.. Ahakz.. HIDUP SAYA.. Hahaha.. =)
DilOt berkata…
agak geli tgk dieorg ni..jalan berpegang tgn pun dah mcm geli sgt2 tgk...
Along Fina berkata…
akak.. blogwalking da macam sleepwalking akak ni nampaknye.. huhuuu.. seram...
peace.. no war...
Dilot.. Ape boleh buat? Mampu tengok je.. Nak tegur.. Nanti kang kita ditegur balik.. Hurrmmm..






Fina.. Akak pn seram gak.. Hahaha.. Kamu budak2, jgn tiru mcm akak ya.. Wakaka.. =p Peace.. No war of the world.. Ekeke.. =p

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?