Boleh Tak Lelaki Jadi Power Ranger Pink?

Assalamualaikum.. Entry 2 Julai.. Mahu cerita tentang colour.. Warna.. Sebelum celoteh lebih banyak dan tanpa henti, entry ini tiada tujuan untuk mengutuk mana-mana insan yang berjantinakan lelaki.. Tiada unsur mengejek, mengumpat, mengcondemn, ataupun mencalarkan hati dan perasaan oh lelaki.. Heehee.. Jadi.. Sila enjoy dengan entry ini..


Lelaki dan pink.. Tiada isu di situ.. Ini perkara biasa.. Pink atau merah jambu orang Melayu kata, sering dikaitkan dengan kelembutan, kecomelan, kejambuan, atau keperempuanan.. Wanita suka pink.. Sudah lali kita lihat.. Lelaki dan pink.. Juga sudah menjadi perkara yang biasa dilihat di sana sini.. Aku tiada masalah dengan lelaki yang berbaju pink, berseluar pink..


Tapi singlet pink.. Seluar kecil pink.. Jam tangan pink.. Beg pink.. Payung pink.. Rambut pun pink.. Hurrmm.. Bangga Pink namanya disebut banyak kali dalam entry aku.. So what.. Hak hak.. Itu namanya obses.. Taksub orang Melayu kata.. Bila disebut lelaki taksub pink, otak aku serta merta teringat pada Ku Yusry dalam cerita Sutun.. Comel.. Hak hak.. Seriously, aku tiada pandangan serong langsung dengan lelaki yang suka pada pink.. Pink itu satu warna.. Warna itu universal.. Betul tak pokcik tuala pink? Hik hik..


Kawan-kawan pula bagaimana? Lelaki dan pink.. Okey tak? Heehee.. Aku tiba-tiba terfikir.. Kenapa ya dari dulu sampai sekarang, Power Rangers Pink mesti perempuan yang pegang watak tu.. Huhu.. Kalau lelaki yang jadi Power Rangers Pink???? Hurrmm.. I wonder..


Sampai sini saja entry kali ini.. Sebelum itu, silalah rehatkan mata dengan entiti-entiti pink di bawah.. Okey.. Time untuk selak buku.. Heehee.. Selamat malam semua.. Tata titi tutu.. Assalamualaikum..



Lawa pulak baju kaler fink ni.. Heehee..


Siapa ingat cerita ni? Adik.. Semuanya pink..


Power Rangers Pink zaman dahulu kala..


Lagi Power Rangers Pink.. Cassie.. Suka dia dalam banyak-banyak Pink Rangers..


Power Rangers Pink zaman sekarang.. Heehee..




Sekarang tengah layan lagu band Hijau Daun.. Tajuk dia Suara (Ku Berharap).. Ada dua versi.. Satu lagi dinyanyikan oleh Luna Maya.. Boleh tak nak buat sesi dedikasi lagu??? Untuk tut tut tut.. Heehee.. Enjoy the song and the lyric.. =)


HIJAU DAUN - Suara (Ku Berharap)

Disini aku masih sendiri
merenungi hari-hari sepi
Aku tanpamu
Masih tanpamu


Bila esok hari datang lagi
Ku coba untuk hadapi semua ini
Meski tanpamu, Oo… meski tanpamu


Bila aku dapat bintang yang berpijar
Mentari yang tenang bersamaku disini
Ku dapat tertawa menangis merenung
di tempat ini aku bertahan


Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku
Aku disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya


Suara dengarkanlah aku
Apakah aku slalu dihatinya
Aku disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya


Kalau aku masih tetap disini
Ku lewati semua yang terjadi
Aku menunggumu, oo… aku menunggu


Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku
Aku disini menunggunya
Masih berharap didalam hatinya


Suara dengarkanlah aku
Apakah aku ada dihatinya
Aku disini menunggunya
Masih berharap didalam hatinya


Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku
Aku disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya


Oo…
Suara dengarkanlah aku




Ulasan

joegrimjow berkata…
say yes to pinky
Mohd Nasri berkata…
aku suka ungu..hehe
Tukang cerita berkata…
hahahaaa.....

marah 'pak cik tuala pink' baca n3 mu ini.....

En.Hubby tak suka pink.... akak pun, tak suka dia berbaju pink....
:)

kenapa ek? Bukankah ia sekadar warna...???
tapi, btoilah...akak tak suka 'lelaki bertema pink'...macam hilang macho jer...
:)
Amieynna Amin berkata…
Dr Hana..
aderkah ni sambungan dr citer si man yg dpt tuala pink itu?
hehe..
nway..
pada saya yg sgt suke pink..
pink hanya kaler..
tp org kate pink ni lembut..
so klu lelaki yg suke pink juga dkalsifikasikan sbg lembut...

nak tau x??
ku yusry tu abg angkat kite dr form 1 lg..hikhik
Tanpa Nama berkata…
x salah laki pakai pink...tp biar kena gaya bru nmpk macho..klu ter'over' nnti org kata jambu lak...

mal suka klu pink matching ngn hitam..cool..
Cik Lizi berkata…
kiut je laki+pink~
huhu
jgn terlebey suda~
jambu sgt susah nnt~haha

^_~
hang nadim berkata…
salam tuan ponya blog saya tau nak kata pe pe lah
asliani ahmad berkata…
haha..pink dan lelaki...cocok ngak?
hehe...
masa kat sekolah 1st tiem tgk junior pki tshirt pink,klakar pun ada..
coz masa tu rasa pink just for girl...
tp skrg,pemikiran dah luas...
rmi je tgk lelaki in pink...
sweet wat?cumeelll..haha..ye ke?

kalo sy x salah(kalo salah,maaf yek),Rasullah pun suka pink...

after know dis,rasa cam sesuai man in pink...
iyllienaz berkata…
hana..ok je klo power rangers pink ialah lelaki..haha..xde masalah..nant tunggu illi jd director..
pal7 berkata…
hana..
x kisah warna apa2 pun..
janji sesuai..hehe
.Cik Nana. berkata…
hehe.
bg nana xsesuai la~
tp nana minat pink~
im a pink lover :D
aainaa pun takde masalah ngan lelaki yang suka pakai pink ni....bukan menjadi kesalahan pun...tapi jangan la terlampau sampai dari atas sampai bawah seme pink...huhuhhuhu.....
gugagugalolly.

lol pom xda masalah lelaki pkai pink. my kazen (sein senduk)---pnah dgr name ituh? check d belogku. pommmmm minat pinkkkkkkkkkkk hahaha.
edan coba berkata…
aduihh!!!!!
terasanya!!!!
:P
Hua Sheng berkata…
beta suke kuning.
hehe.
pink+laki?
blh la.
cool.
LavENDer Wind berkata…
tersenyum sendiri dgn isu ini
susah untuk berada di pihak mana
yang penting selagi bukan dosa
biarlah mereka pilih warna

*pernah tgk drama sutun 2, nice, kind of like it jugak

**salam kenal

http://ceritabox.blogspot.com/
jemput follow
ieNn ZaZa berkata…
i like pink..hihi
Pojiepooh Abdullah berkata…
dulu Pojie xsuker pink!
tp ex dulu minat pink sampai influence Pojie..
tp cool gak pink..
klo pompuan pakai pink dah biasa da..
tp klo guy pakai pink is cute pada Pojie...
paling cool klo pndai gayakan..
paling cun klo pink+itam bak kata Mr HS tuh!!
heeheh..
Joe.. Yezzaa... =)




Nasri.. Ku suke hijau dan biru.. Hee.. =)




Haha.. Kak nurul.. Pokcik tuala pink tu takkan marah.. Dia nk marah saya??? Mmg nak kene laa.. =p

Kaler pink pun kene tgk kulit jugee.. Kalo ade yg msuk lawa gak kdang2 akak.. Heehee.. Tak macho erk??? Hahaha.. Sbb tu kot power rangers pink bukan lelaki.. Ngee.. =p
Minna.. Ini bukan smbungan cite man tapi saje2 jek wat cite ni nak nyakat man.. Wakaka.. =p

Btol tu minna.. Pink adalah skadar kaler.. Huhu.. Rmai org kate gitu erk.. Pink-lelaki lembut.. Betul ke??? Lelaki suke pink adalah lelaki lembut ataupun lelaki lembut suke pink??? Hurrmm.. Keliru plak.. Heehee.. =p

Ooo.. Ku yusry abg angkat kamu??? Baru kite add de kat FB aritu.. Muahahaha.. =p
Ikmal Homosapiensz.. Heehee.. Btol tu mal.. Blh jek sukee pink tapi jgn over sgt laa.. Nanti mmg nmpk janggal.. Hahaha.. =p

Pink dan hitam??? Cool.. =)





Anakcikmad.. Betul tu.. Jgn. terlebey yerk.. Heehee.. =





Hang nadim.. Tak tau nak kate ape??? Hahaha.. Katakan ya pada pink.. Wakaka.. =p
Asliani.. Oh yeke??? Wow.. Satu info baru pada akak.. Thanx for sharing dear.. Heehee.. =)




Illi.. Kalo mau direct itu cite power rangers.. Panggil hana erk.. Hana nak jadi power rangers kuning.. Hik hik hik.. =p




Pal.. Pal penah pkai pkaian kaler pink tak??? Baju sjuk pink??? Heeeheee.. =p
Nana.. Tak sesuai erk??? Maybe tgk org gak kot.. Tak semua yg msuk ngan kaler pink niii.. Heehee.. =)




Aainaa.. Nanti kita soh apai try pkai pink nak?? Ekeke.. =p



Misslolly.. Kazenmu??? Single lagi tak??? Wakakaka.. =p Nanti ku check ya lol.. Heehee.. =)
Edan.. Apakah yg hang trasa??? Hak hak hak. =p




Hua sheng.. Kuning??? Wahhh.. Heehee.. Hamba pule suke hijau dan biru yerk tuanku.. Heehee.. Walaupun minat power rangers kuning.. Ekeke.. =p
Lavender wind.. Btol.. Selagi itu tidak salah.. Takde halnya laa.. Kan?? Heehee.. Sutun.. Best.. Manyak pengajaran sbnrnya.. Hee.. Salam knalan.. Thanx sudi singgah erk.. Nantikan kunjunganku pula.. =)




Ienn.. U like??? I??? Like ke??? Heehee.. =p




Pojie.. Sapekah ex itu? Smpi influence pojie begini hebat skali.. Heehee.. Btol.. Kalo kene pada org dan btol gaya matchnye, pink dan lelaki mmg cool.. Heehee.. =)
DilOt berkata…
xkesa lelaki tu pki pink...yg penting perwatakan tu jgn ikut sgt pink' dhla...nnt jadi jambu' lak
emak berkata…
laki ngn pink dah menjadi trend masa kini.mgkin lps ni temasuk dlm budaya plk.hehehe


ps:ku nk jd power ranger pink tu..ad borang nk kena isi ke?
Dilot.. Jambu batu ke jambu ayor??? Ekeke.. =p




Encik azizan.. Mungkinkah akan jadi stu budaya??? Hurrmm.. Budaya elokkah itew?? Hee.. Nak jadi power rangers.. Syaratnye power rangers pink kene pendek.. Cukupkah kependekkan kamu??? Wakaka.. =p
Blog Eazy Izzuddin berkata…
alamak!
pink!
i like it
hehe
xD
Eazy.. Like ker??? Putih maa kamu.. Pakai merah jambu pun jambu laa.. Ekeke.. =p
Fadhlah berkata…
lelaki PINK..LUar biasa..tp,tidak luar biasa...hak..hak..hak..
p/s:mendalam nie maksud dia...
Lelaki pink??? Haha.. Lelaki suke pink??? Hurrrmmm.. Luar biasa tapi tak luar biase.. Adeh.. Pening ni.. Hahaha.. =p
erk....apa kene mengena?

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?