No Entry!! Adakah Farhana Sudah Hilang Sengatnya?

Assalamualaikum kawan-kawan.. Jarang ketemu bikin hati rindu.. Bukan tidak mahu ketemu, cuma aku ada sahaja di sini.. Berdiam diri dan memerhati.. Tapi aktif di Facebook bersama "abang" dan "kakak" daku.. Abang Aiman dan Aainaa.. Pengubat duka lara hatiku di kala ini.. Duka tau.. Huhu.. *Pada Hua Sheng, nanti Cik Far selesaikan hutang-hutang Cik Far ya.. Heehee..


Jujur aku katakan.. Semangat aku kian pudar.. Semangat menulis entry.. Walau ada banyak sahaja idea singgah di benakku..Tapi.. Entahlah.. Aku rajin sahaja menjenguk kawan-kawan, blogwalking, cuma untuk menulis entry, aku seakan-akan paralyse.. Semangat itu kian pudar dan hilang gemerlapannya.. Siapa boleh bagi tahu aku kenapa aku hilang semangat?


Kini.. Aku menunggu semangat yang baru hadir dalam hidupku.. Supaya aku dapat kembali semula dengan Cahaya Yang Riang Gembira.. Tunggu aku pulang dengan sinar yang baru ya.. Sinar untuk kamu dan juga untuk aku.. =)








FOOT NOTE: Merindukanmu - D' Massive.. Setiap alunannya melambangkan apa yang aku rasa di kala ini.. =(




Ulasan

alah²...siannya dia....sape curi semangat kamu ni? (wat² tanya padahal tahu...;p)

takpe..ti semangat baru akan datang la tu.....takmo sedih² k...semangat²...tak lama lagi nak exam....=)
Joyous berkata…
Mana ada! Kak Hana still sama ngan dulu! Funny and attractive! Kalo cam nie dah kira hilang semangat then erin lagi teruk la hahaha~

Sebenarnya blogging nie is like writing poem like erin always do so. You know how it feels for your post or future post. But it just you haven't find the right words and sentences to use. When you found it then only you will post. Like how you write a poem. You can feel the passion but you haven't meet the right word to express your true feelings.

So be patience and post when you have found the words that you wants. Don't blame yourself or think negatively. Time will prove everything :D
Tanpa Nama berkata…
nnti klu dh ada idea nk share ngn readers, post je ler...klu x nk share pasal personal pun..share ler ttg nature ker, people, environment kat tempat cik nurfarhana....
Hua Sheng berkata…
ala cik far..apa ni tade semangat..
hutang lepas tak bt lg.
hutang baru dtg menanti.
HAHA.
anda di tagged.
padan muka!
;D


**jgn berhutang byk...nti masuk lokap!hehe.
Tukang cerita berkata…
Salam hana...
kenapa ni?????
ada sesuatu mengganggu hati dan perasaan mu kah???
atau emosi tidak stabil krn xm yang semakin hampir?

Dekatkan diri dgn DIA...kuatkan tali pergantungan dengan DIA,,..insyaAllah kita akan tenang...

Akak doakan yang indah~indah saja untukmu...
:)
DilOt berkata…
biasela...kdg kite akan bosan..kdg2 kite akan suke sgt2 dgn satu bende tu...


kalu de crite br nak diletak,letak saje...past akan de org yg membacenye nnt...
zumairi berkata…
biasalakan semangat turun naik...nanti kompom naik balik...insyAllah...salam join
Thanx semua.. Daku akan kuatkan semangatku.. Chaiyok chaiyok.. =)

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?