Aku Hampir Gila Sebab Happy Gila..

ENTRY INI TENTANG SESEORANG.. BUAT SESEORANG ITU.. TOLONG JANGAN BACA ENTRY INI.. NANTI SAYA AKAN MALU DENGAN ANDA.. OUH..


Assalamualaikum buat pengunjung Cahaya Yang Riang Gembira.. Salam petang Isnin dariku buatmu.. Heehee.. Senyum sepanjang masa.. Jika dikira, dicongak dengan kalkulator dan sempoa, sudah hampir 24 jam aku tersenyum.. Heeeheee.. =)


Sejak dari semalam, hati berbunga riang, suka, ria, gembira, tiada apa lagi mampu dikata.. Hanya senyuman sampai ke telinga mampu ku beri.. Orang sekeliling hairan.. Sudah gilakah aku kerana asyik tersenyum lebar.. Haiiiii hati.. Kerana engkau happy, bibir turut berkongsi kegembiraan engkau, mata juga tak lepas mahu join sama.. Kenapa agaknya ya, kalau hati gumbira, bibir turut tersenyum, mata juga bersinar cahaya yang riang gumbira (nak jugak mencapub nama blog dia).. Apakah ada "link" di situ??? Sehingga kini, ia masih menjadi misteri.. Heehee.. =)




Semalam.. "Ketemu" seorang sahabat.. Seorang teman.. Lama rasanya tidak berborak, bercerita itu dan ini, berkongsi kisah yang macam-macam ada.. Oh.. Tolong maafkan saya atas rasa seperti ini buat kamu, seorang yang namanya sahabat.. Tapi hati tak mampu menipu.. Rasa tak mampu diselindung.. Memang ku akui, tatkala dia muncul dengan tidak disangka-sangka, dalam hati ada debar.. Dalam debar ada rasa suka dan gembira.. Rasa seperti suatu beban dalam hati hilang dibawa angin begitu sahaja.. Beban rindu ke??? Hahaha.. Entahlah..


Tika dan saat ini.. Masih lagi terbuai dengan rasa, rasa seperti ada rama-rama di dalam perut, seperti terbang di awan biru.. Ouh perasaan.. Okey.. Aku tahu semua mesti nak kata aku syok sendiri.. Tapi tak salahkan.. Heehee.. Hai lah hati.. Kenapa begini seronok rasanya sampai belum makan tengahari pun perut masih lagi tak rasa lapar.. Walau jam sudah pukul 5 petang.. Heehee.. Chuuupppp.. Jangan fikir yang tidak-tidak.. Dia adalah sahabat saya.. Ya.. Sahabat.. Teman.. Hurrrmmm..


Walau dalam perbualan kita ada waktunya, ku seperti terhenti kata, jeda bak kata bahasa sastera, tapi bukan sebab ku sibuk atau yang seumpamanya, cuma aku sedang berguling-guling suka ria, memintal bantal sambil memandang siling dan tersengih kambing.. Oooppsss.. Tidaklah sebegitu rupa.. Hahaha.. Cuma aku terasa kekok, terasa segan dan malu sebab lama sudah tidak bercanda, bergurau, berbicara dengan kamu.. Namun kamu memang tetap poyo seperti biasa.. Hahaha..




Ada sesuatu yang ingin dikata.. Tapi tak terkeluar bicara dan butir kata-kata.. Segan barangkali.. Ouh.. Segan? Aku? Sungguh tak disangka.. Mahu luah kata di sini.. Tapi di atas aku menyuruh dia jangan membaca.. Paradoks sungguh.. Hahaha..


Hana mahu kata.. Seronok sebab dapat berborak dengan kamu lagi.. Seronok sangat.. Sangat-sangat.. Heehee.. =)


Kalau entry rasa gembiraku ini mampu buat kalian juga merasa tempiasnya.. Aku sangat-sangat happy.. Spreading the happiness.. It's my responsibility.. Kah kah kah.. Dah macam duta apa jek aku ni.. Siap tagline bagai.. Hahaha.. Anyway.. Seronok masih tak habis.. Tapi sayang entry dah nak habis.. Sampai jumpa di lain entry.. Semoga rasa happy ini masih lagi tak habis untuk entry yang seterusnya.. Hahaha.. Take care semua.. Assalamualaikum.. =)

Ulasan

Dana Telecom berkata…
Duh, senangnya bergembira ria. :D
Cik Bee berkata…
wah... kebahagiaan berpanjangan....
siapah teman@sahabat itu??
jeng jeng jeng =D
amboi hepinya Hana...adakah "org" itu yg membuatkn kamu hepi terlampau ni???

heheee....hepi la slagi leh hepi....hehheee...ader kene mengene ke? erm....
pauhputik berkata…
lain macam je cara kamo nie

gembira.. sapa dia tu???

mesti ada pape nie.....

jangan bohong, tuhan marah
joegrimjow berkata…
hati berbunga riang oooh
huh!
kunampak kakimu dah tak menjejak bumi dah ni..
hepi trlampau tu!
terangkat sampai ke awan dah nu..
huhu


hepi tgk kamu hepi sis..
thanx for sharing your hepiness!
=)
Amieynna Amin berkata…
saya pon turut gembira mbaca entry kamu..
dpt mbayangkan keadaan kamu yg sdg tergolek golek keriangan mcm kanak2 riang..hehehe..
selamat bgembira..smoga cahaya gembira sentiasa mngekori kamu..
alamak termembebel lak...
hehehe
Tukang cerita berkata…
salam adik hana...
hana hepi, akak pun tumpang hepi kak...

wahhhhh....hepi sampai tak jejak bumi yer... :)
hang nadim berkata…
Sebab itu ada kalanya bila kita bertemu dgn seseorang yg tidak dikenali atau sudah lama dikenali, walau pertama kali jumpa kita sudah boleh berbicara dgn selesa kerana kita berada didlm frekuensi yg sama, seolah2 sudah lama kenal, "aku ngam la dgn dia". "Ngam" itu disebabkan oleh gelombang yg kita pancarkan dari diri kita ini serasi dgn sahabat yg baru dikenali tadi. Jadi didlm bab memilih pasangan juga akan mengikut gelombang apa yg kita sendiri pancarkan, yg mana tanpa kita sedari.
Hang Nadim terbayang Dr. farhana berguling-guling hehehee
Ben Sedqi berkata…
adoyai teruk dah adik aku neh....declare la cepat2.....suh dia masuk minang pastu kawen....hhuhu..
Dana.. Hai snangnya dalam hati.. Heehee.. Happy itu perlu.. =)
Biha.. Kbhagiaan brpnjangan ke?? Hahaha.. Kdang2 saje laa dik oi.. Heehee.. Sapekah sahabat itu??? Sama seperti kamu juge dik.. Sahabat akak.. Jeng jeng jeng.. Hee.. =p
Aainaa.. Siapakah org itu.. Heehee.. Biarlah rahsia.. Yg pasti dia seorang shabat yg baik.. Heehee.. Amboi.. Hepi slagi blh.. Mcm tak blh hepi spanjang hayat jek bunyi ayat tu.. Hahaha.. =p
Matju.. Maner ade lain macam.. Takde macam2 pun.. Mesti laa gembira dpat borak ngan sahabat yg lama kita tak borak.. Ye tak matju?? Heehee.. Takde pape.. Kami clean dan clear.. Tak tipu.. Tuhan tak marah.. Heehee.. =)
Joe.. Dalam hati ade bunga, dalam perut ade rama-rama.. Ouh.. Happynya.. Hak hak hak.. =)
huhuu...bunyi camtu ek???? huhuhuhu...
yela kekaang kita hepi kekadang kita down....selagi tengah hepi tu kita enjoy dan nikmatila....camtu...ok????
Miss Gaza.. Yeke kamu nmpk??? Akak rasa tak nampak.. Sbb akak dah takde kat bumi.. Dah smpi planet pluto sbb hepi banget.. Kah kah kah.. Thanx dik anyway.. Happy also to have a sis like you.. =)
Minna.. Gumbira jugak ke??? Heehee.. Aik.. Saye mane ade brgolek-golek keriangan.. Pndai jek kamu mbayangkan.. Hahaha.. Ape-ape pun, saya ttap akan gumbira walau saya sedih macam mana skalipun.. Heehee.. =)
Waalaikumsalam kak nurul.. Akak.. Silalah tumpang.. Saye pn suke kalau akak suke.. Heehee.. =)
Hang nadim.. Teori yg sgt best laa hang nadim.. Hurrmmm... Mnarik tu.. Mahu cari laa glombang "ngam" tu.. Heehee..

*Hang nadim.. Jgn bayangkan sbb nescaya buruk ropenye.. Hahaha.. =p
Bro mie.. Adeh.. Happy saje maa.. Teruk sgt ke??? Nampak teruk ek?? Kah kah kah.. Mana blh bro.. Kami sahabat je.. Teman je bro.. Dia ada yg dia cinta.. Cumanya sy mmg extra hepi kalau dpt borak ngan dia.. Maklumlah.. Lama tak borak.. Hahaha.. Tu je bro.. =)
Kuwe berkata…
kadang2..kamu kelihatan.

sangat.


keperempuanan!

kihkih
Aainaa.. Ye.. Benar2.. Heehee.. =)




Kuwe.. Kadang2 saje ker??? Hik hik hik.. Tapi apakah mksud kamu??? Hahahaha.. Bukankah sy mmg seorang prempuan.. =)
"Hana mahu kata.. Seronok sebab dapat berborak dengan kamu lagi.. Seronok sangat.. Sangat-sangat.. Heehee.. =)"



hehehe,dpat bayangkan macam mana lenguhnya beliau senyum time ni..kih3..

btw,jgn sampai gila tau..rugi malaysia hilang 1 doktor nanti..hahaha..
ieNn ZaZa berkata…
hamboi2..atimu berbunga2 yer..ati i pn sama gk..hehehe...
Penjenayah merah jambu.. Kah kah kah.. Saye jamin dia takkan smpat bace sbb entry ni sudah ke bawah.. Haha.. Jadinya dia tak mungkin akan lenguh sbb trsenyum lebar.. Kah kah kah.. But I really wish for that u noe.. He smiles when I said this to him.. Tapi seganlah nak cakap.. Tu yg simpan sorang jek.. Huhu.. =p

Okeyyy.. Saye takkan jadik giler okey.. Mereng dan sasau jek.. Hak hak hak.. =p
Ienn.. Bunga2?? Hahaha.. Juge rama2.. Kih kih kih.. Biase2 aje.. Just happy.. Itu saje.. Hohoho.. Kamu juge??? Wahhhh.. Mau kawen ka?? Huhu.. Jgn lupe jmput.. Huhu.. =p

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?