24 Ogo 2009

Assalamualaikum dan selamat pagi semua.. Minggu cuti sekolah.. Agak sunyi rasanya duniaku ini.. Sebenarnya dunia ini sudah lama sunyi semenjak WAKTU ITU.. Mahu diisi kesunyian ini tapi belum mampu terisi lagi.. Heehee.. Biarlah.. Dah 4 hari kita puasa, tak terasa.. Masa cepat betul berlalu..


Cuti 2 minggu di rumah sempat aku gunakan untuk selak album lama-lama.. Jumpa gambar yang ini.. Heehee.. Ada banyak lagi.. Tapi malas mahu scan.. Cukuplah yang satu ini.. Cukup untuk mengub
at kerinduan kamu semua kepadaku.. Rindu ke??? Hahahaha.. Tahu.. Rindu tapi malu mahu kasi tahu..




Gambar ini diambil ketika Hari Raya.. Masa ni umur aku baru 7 tahun kalau tidak silap perkiraanku.. Adik aku Fadhilah baru 5 tahun.. Dan di pangkuan abah, Filzah baru berumur 1 tahun.. Emak di mana??? Masa ni mak sibuk menyiapkan juadah raya.. Kami pula sibuk bergambar.. Haha.. Itu adalah rumah kami ketika di Sarawak.. Rindu rumah ini.. Banyak kenangan di sini.. 11 tahun.. Bukannya sekejap.. Apa perasaan korang bila tengok aku eh??? Apa??? Jatuh cinta??? Hahahaha.. Aku tahu.. Pasti mahu kata nampak matured dari umurku yang sebenar.. Sampai kini pun aku masih lagi orang kata begitu.. Adakah itu bermakna TUA??? Heehee.. Mungkin sebab aku anak sulung..


Kalian budget aku akan membesar menjadi seorang gadis seperti di bawah ini??? Muahahaha.. Ayat tak tahan.. Gadis lagi.. Heehee.. I loike.. Aku pun tak budget, dulu aku yang sekecil semut boleh membesar menjadi-jadi bagai di pam-pam.. Arrgggghhhh.. Mahu kurus cepat.. Supaya cepat dapat pakwe.. Hohohoho.. Ada banyak tak yang berubah dalam Farhana dulu dan kini kalian tengok??? Huhu..

Entry kali ini.. Pasal itu saja.. Hahaha.. Mencari sedikit glamour kejap.. Mahu interframe tuan punya blog ya.. Jangan marah.. Kata nak cari jodoh.. Haruslah interframe selalu.. Muahahahaha.. Bagi sesiapa yang berkenan dan terkenan dan terjatuh sudah rasa kasih dan sayang.. Silalah isi borang.. Borang boleh didapatkan di 7 Eleven berdekatan.. Hahaha.. Gurau saja.. Ampun semua.. Habislah aku kene kutuk habis-habisan dek kerana mengeluarkan statement mencengkam jiwa dan gedik..


Dah lama tak buat entry serius.. Tunggu ya.. Heehee.. Kali ini sampai sini saja.. Till then.. Assalamualaikum semua.. Selamat berpusa, selamat berbuka dan selamat bersahur..






FOOT NOTE: Semalam meredah hujan pergi ke bazar.. Kepala mula pening.. Badan mula rasa tak sedap.. Alangkah bahagia kalau ada tukang payung yang boleh payungkan daku seumur hidup.. Heehee.. =p



29 Comments Here

cutenya.....
sekarang pun, cute juga.....
:)

Cepat, cari tukang payung..... agar dikau tak kebasahan lagi...
ahaks!!!
:P

REPLY

moga2 cepat dapat tukang payung!!

REPLY

assalamualaikum kak..

cutenyala akak tym kecik n besar..
comel sokmo!
=)

btw,
camat berposa ya akak..
moga ramadhan kalini lebih bermakna wat kta semua..
ameen~


ramadhan kareem..

REPLY

ada kemajuan..teruskan usaha melidikan diri

REPLY

kecik ke besar ker ttp comel...

tp masa kecik leh duit raya byk...huhu

REPLY

salam ramadhan buat akak ek..
moga ramadhan kali ini lebih bermakna..
hikss...

tak beza sgt masa kecik n bila dah dewasa..
dua2 pon comel la..
;)

REPLY

aku dulu kurus kering. 2 tahun tak balik. lepas balik ke kampung . org kampung ingat aku penangih.. betapa sedih hatiku masa itu .. pastu i balik i makan banyak. minum susu banyak. . 1thn kemudian berlaku perubahan.. aku dah gemuk @ berisi. uhhuu ...

sebagai rakyat Malaysia kita patut berasa bertuah dengan makanan yg banyak.. heheh..

Iklhas,

Mr.J @ pengeRindu.com

REPLY

hang Nadim nak Offer jadi tukang pegang Payung...

REPLY

gmbr kanak2 itu.

kamu tak ckp pun mana satu kamu?
ke aku terlepas pandang ya.
uhu.

posa2 ni comfirm turun berat weh.

REPLY

huh sangat lain nye cik farhana dulu

dan kini tapi still mengekalkan

cute tuh (ayat bodek).. semoga cepat

dapat jodoh n bleh payungkan cik

farhana kalau ujan...

amboi jiwang jugakkk... cik farhana nie

hahahahahah

REPLY

gambar kenangan ni... comey sungguh... nnti time rayer, kasi hapdet gambo keluarga. :)

kena hujan ker? mkn ubat yer...

REPLY

salam, hai, selamat berpuasa!
Minta perhatian kepada tuan tanah, blog Luth telah bertukar url dari www.luthtextile.com ke http://luthtextile.com/blog/ So, kalu baik hati leh la update link blog luth diblog anda ek! Bye2

REPLY

Kak nurul.. Ye.. Memang cute.. Dulu, sekarang dan sampai bila-bila.. Mana nak cari tukang payung akak??? Payung pasar malam tau laa.. Muahahaha.. =p

REPLY

Azuan.. Tiem kaseh bnyk.. Ya.. Mudah-mudahan.. =p

REPLY

Miss Gaza.. Waalaikumsalm dik.. Maceyyy dik.. Sokmo cute yek.. Heehee. Selamat brpuasa juge dik.. =)

REPLY

Zumairi.. Mane ade kemajuan.. Takde langsung.. Huhu.. =p

REPLY

Iqbal.. Haha.. Maceyyy2.. Ye ke??? Dah beso ku dpat lagi bnyk tau banding kicik.. Haha.. =p

REPLY

Balqis.. Salam ramadhan juge wat kamu dik.. Heehee.. Time kaseh atas pujian kamu.. =)

REPLY

Jacky.. Tapi takde laa gemuk macam saya ini maa.. Huhu.. Ya betul.. Apa-apa pun, kita mst brsyukur.. =)

REPLY

Hang nadim.. Offer ni seumur hidup ke ape??? Heehee.. =p

REPLY

Kuwe.. Haah ku tak ckap.. Sbb mungkin kamu sume blh cam kot.. Hahaha.. Btul tu.. Pose ni kurang sket mkan.. Mudah-mudahan turun laa berat.. Huhu.. =)

REPLY
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Matju.. Saye tau mmg saye cute.. Kah kah kah.. Tu laa.. Moga-moga cpat juge ku bertemu jodoh.. Muahahaha.. =p

REPLY

Pokcik naz.. Okeyh.. Nanti ku hapdet yek.. Heehee.. Dah sehat da.. =p

REPLY

Luth.. Baik2.. Akan ku hapdet yek.. =)

REPLY

ok..

Alhamdulillah... Selamat berposer hari yg ke 13...

REPLY

Pokcik naz.. Okeyh juge.. Hik hik.. Selamat brposer juge yek pokcik.. Dah bape hari dah ponteng??? Heehee.. Ooppss.. Salah tny soklan kot.. Hee.. Selamat brsahur juge yek pokcik.. =)

REPLY

uik.. tu soklan utk cik Hana kan? hehehehe...

ok, Selamat bersahur krg yer...

pokcik nak titon dulu.. dah mamai tahap 4 petala ni... hehehe

REPLY

Pokcik.. Ouh.. Gelak penuh makna dn panjang lagi gelaknya.. Ish3 pokcik ni.. Huhu.. =p

Saye tak sahur pn pokcik.. Balik umah jek sahur sbb mak masak, kat umah sewa ni bangun sahur makan kurma minum ayor jek pokcik.. Huhu.. Beginilah hidup membujang.. Hahaha..

Okeyh pokcik.. Titon laa yek.. Saye pn mau titon ni.. Mamai tahap 5 petala daa.. Lebih satu petala dari pokcik.. Heehee..

Gud nite pokcik.. Selamat malam.. Selamat tidur.. Tido jgn lupe basuh muka, kaki dan tangan yek.. Heehee.. =p

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes