Just Another Random Post



Assalamualaikum.

Hmm. Hari ini hari yang agak malas. Jadi bila orang tengah malas, kita bikin makanan yang malas-malas sajalah. Haha. Sambil jamah-jamah kek batik yang dibuat lepas berbuka tadi, sambil layan filem Korea yang bertajuk Miracle In Cell No. 7. Entah untuk yang keberapa kali pun aku tak pasti.

Tapi yang pasti, tiap kali aku menontonnya, aku perlukan sekotak tisu, untuk air mata dan untuk hingus yang meleleh. Aiseyyy!! Sedih ooo!! A story about an intellectually handicapped father and his daughter. Even though the storyline is quite common but it's really worth watching. Sampai sekarang pun terasa kesedihannya. T_T

Mata pun dah layu, esok nak bangun sahur lagi. Selamat malam semua. Assalamualaikum.





Ulasan

Tanpa Nama berkata…
ala.....xmau la sedih2.....wat letih badan je....senyum la.....;-)

throughmyretina

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?