Dream

Assalamualaikum.

Mimpi tidur malam minggu memang selalunya best-best belaka ke? Indah-indah selalu ya? Haha. Lama dah tak dapat mimpi indah-indah, manis-manis, semalam merasa jugalah. Haha.


Macam mana entah aku boleh baca blog seorang blogger, ada entry baru di dalamnya. Di penghujung entry, ada ayat yang buat aku terkejuk besar. Tapi sengih pun lebar.

"Kepada saudari blogger Nur Farhana, entah sejak bila saya dah mula sayangkan awak. Sudi tak awak jadi suri dalam hidup saya?"

Haa! Gitu sekali ayat dia. Hati rasa bunga-bunga. Debar tak ingatlah. Baru nak click komen, konon nak balas. Tup tup satu bunyi kuat kedengaran. Haish! Alarm ni dah tak ada time lain ke nak bunyi. Grrr. Akhirnya, tak sempatlah aku membalas pada pertanyaan tersebut. Haha. Gatai!

Okay. Itu aje. Salam hujung minggu. Assalamualaikum.



P/S : Macam biasalah, hanya mampu alaminya dalam mimpi. Hahaha.

Ulasan

H A N berkata…
Amboi mimpi jumpa cinta dlm blog... Mmg semangat blog tinggi ni! ;p

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.