Eh Awak!! Dah Pernah Tengok The Snow Queen Kan?

Eh!! Awaklah!! Ya!! Awak!! Dah pernah tengok The Snow Queen kan? Kisah si genius Matematik yang kacak itu.. Hee.. Jadi, entry ini untuk awak.. =)

* * * * *

Assalamualaikum.. Salam pagi Rabu untuk semua.. Sekejap betul rasanya masa berlalu.. Hari Rabu tiba sekelip mata saja.. Berapa hari lagi ya berbaki cuti ini.. Ahh!! Agak-agak tak cukup, aku benarkan diri aku membuat cuti tambahan sendirilah gamaknya.. Ekeke.. =p

Dilema lagi sebenarnya kali ini, saat ini.. Kehidupan.. Terlalu banyak benda yang perlu kita pilih, kadang kita fikir, kita perlu buat pilihan yang betul ATAU yang pilihan yang baik.. Sukar sebenarnya, tapi kata sahabat, apa yang kita mampu, hanya doakan yang terbaik saja hendaknya, biarlah pilihan itu betul atau salah, baik atau tak baik, yang utamanya, kita mohon biar apa jua pilihannya, pilihan itu akan bawa kebaikan untuk diri kita.. Mudah-mudahan.. =)

Balik pada cerita The Snow Queen kita.. Ya!! Ini untuk anda.. Senyum terus.. =)





Utamanya adalah lagu di sebaliknya.. Aku tak berapa gemar video klip asal untuk lagu tersebut, jadi terpaksa mencari yang lain.. Kebetulan ada The Snow Queen bergandingan dengan Lagu Cinta - Dewa 19.. So, I think, why don't I give it a try and just hit it? Aha!! Sambil menyelam minum air ya.. *Smiling*

Tahu tak kenapa aku cukup minat karya Dewa 19? Anda selami sendiri dan anda pun akan mengerti.. Ini LAGU CINTA..


Aku jatuh cinta, untuk kesekian kali..

Baru kali ini ku rasakan cinta sesungguhnya..

Tak seperti dulu..

Kali ini ada pengorbanan..


Cinta bukan sekadar kata-kata indah..

Cinta bukan sekadar buaian belaian peraduan..


Samudra cinta dari pulung hati..

Tak terukur dalamnya..

Hingga saat perpisahan tiba..

Mengundang air mata..

Atau hanya secuil penyesalan..


Cinta adalah ruang dan waktu..

Datang dan menghilang..

Semua karunia Sang Pencipta..


Mungkinkah kau sedang menatap bulan..

Bulan sabit yang sedang kupandangi..

Mungkinkah kamu menangis..

Diatas bintang khayalku..


Maafkanlah cinta..

Atas kabut jiwa..

Yang menutupi pandangan kalbu..

* * * * *

Aku biarkan lagu cinta ini berdendang menyebarkan bunga-bunga cinta di sini.. Dan aku mohon undur diri di saat ini, sampai jumpa lagi nanti, mungkin esok hari.. Jaga diri.. Assalamualaikum cinta.. =)


HEART SPEAKS : Awak?

Ulasan

ieda berkata…
aduhh sendu sendan pagi2 nie .. kenaopa ?? :)
ermm akak x pernah tgk layie cite tuu :)
Cikgu Fonik berkata…
salam,

Cewah msg ini dtujukan kepada siapa ni?
@iedaEh.. Takde laa sedu sedan pon kak.. Biasa2 je.. Heehee.. Cuma dok memikirkan masa depan. :)
@Gentleman Frog Pada siapa? Pada "awak yang dah tengok The Snow Queen la".. Ekkeke.. =p

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.