Dia Seorang Pilot | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Dia Seorang Pilot

9 comments


♥ ♥ ♥ Kapten A.. ♥ ♥ ♥


:: HEART SPEAKS ::

Tak sangka, mula-mula selalu gaduh sakan.. Dek asyik bergaduh, Abang A terjatuh cinta dengan gadis yang suka buat lawak kartun..

Kata orang, jangan tak suka, jangan dibenci, nanti jadi orang yang disayang pula..



9 Comments Here:

adrinaqamarina berkata...

tu la, jangan gaduh3, nanti jatuh cinta.

hehe

rina teringin nak buat bintang tu, konon sweet la kalau setiap kali rindu tapi nak buat satu pon semput

FarhanaDr berkata...

@adrinaqamarina betol tu. haha. akak tak suka buat sebab akak selalu buat dia akan jadi besar gabak. haha. :P

hana berkata...

kene control perasaan ni..
jgn benci sgt..
bhaye..
hehe

the GirL berkata...

ehem.. bakal abang ipar seorang pilot kah??? ngeeeheee

Adziim berkata...

jd lyn biasa2 je..jgn gduh,jgn suka...bru x terjatuh hati kot.

FarhanaDr berkata...

@hanasangat bahaye. huhu.

FarhanaDr berkata...

@the GirLehem.. ehem :p

FarhanaDr berkata...

@Adziim mcm cara adziim. :)

farhana berkata...

Ehemmmm......pilot u!
Tu lah, bila mula2 benci, mesti bertukar jd sayang..
bahaya wooooo =p

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.