13 Apr 2011



♥ ♥ ♥ Kapten A.. ♥ ♥ ♥


:: HEART SPEAKS ::

Tak sangka, mula-mula selalu gaduh sakan.. Dek asyik bergaduh, Abang A terjatuh cinta dengan gadis yang suka buat lawak kartun..

Kata orang, jangan tak suka, jangan dibenci, nanti jadi orang yang disayang pula..



9 Comments Here

tu la, jangan gaduh3, nanti jatuh cinta.

hehe

rina teringin nak buat bintang tu, konon sweet la kalau setiap kali rindu tapi nak buat satu pon semput

REPLY

@adrinaqamarina betol tu. haha. akak tak suka buat sebab akak selalu buat dia akan jadi besar gabak. haha. :P

REPLY

kene control perasaan ni..
jgn benci sgt..
bhaye..
hehe

REPLY

ehem.. bakal abang ipar seorang pilot kah??? ngeeeheee

REPLY

jd lyn biasa2 je..jgn gduh,jgn suka...bru x terjatuh hati kot.

REPLY

Ehemmmm......pilot u!
Tu lah, bila mula2 benci, mesti bertukar jd sayang..
bahaya wooooo =p

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes