Bermula Dengan Hati Seorang Wanita, Berakhir Dengan Cintamu Di Hati.. | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Bermula Dengan Hati Seorang Wanita, Berakhir Dengan Cintamu Di Hati..

8 comments
Assalamualaikum.. Selamat malam semua.. Malam ini gatal nak berjiwang.. Lama gila rasanya tak berjiwang secara serius.. Jom jom!! Kita mulakan dengan HATI SEORANG WANITA..

* * * * * * * *


Farhana.. Nothing extraordinary.. But still, she is special.. Just the way she is.. Hatinya tetap HATI SEORANG WANITA.. Jauh di sudut hati wanita ini, ada harap di satu saat nanti, kamu.. Ya!! Kamu!! Akan meLAFAZKAN CINTAMU.. BICARA HATInya, tetap dan akan terus menanti.. Biarlah apa jua melanda, jarak jadi penghalang, masa jadi pemisah, biar datang GERIMIS DI HATI, biar dilambung ombak tsunami..


Yakinlah.. Di sini KASIHKU ABADI.. Mungkin ada saat-saat yang mana kita makin jauh.. Dek dihambat kesibukan yang tak henti datang menjengah.. Saat itu mungkin kau merasa angin meyapa lembut pipimu, hujan memercik lembut di jemarimu, sesungguhnya itulah titipan BISIKAN RINDUku.. Moga aku, moga kamu, tetap terus sabar dan tetap terus SETIA MENANTI.. Dan tak akan terasa walau secalit perasaan yang SEPI TANPA CINTA..


Dalam hidup, kita selalu bermimpi.. Namun kadang waktu, hidup yang kita lalui mungkin TAK SEMANIS IMPIAN yang kita mimpi.. Tapi orang kata, cinta itu kehidupan dan kehidupan itu cinta.. Jika kau sedar betapa MANISNYA CINTA, hidup tetap penuh makna biar ianya tak semanis impian..

Kamu ibarat MR. CINDERELLAku.. Hadirmu bawa senyuman di wajahku (lain kali bawa rombongan meminang ekkk!!)..

Duduk menyendiri, di petang yang redup, SEREDUP KASIHMU.. Entah kenapa, tiba-tiba, fikiran ini melayang jauh memikir kamu nun di sana.. Ahh!! Rindu bertandang lagi.. OMBAK RINDU yang ku rasa ini tak pernah lelah menghempas pantai, akan terus berombak walau seribu tahun lagi.. ( Seribu jerrr???)


Ya!! Seribu tahun lagi.. Itulah SETULUS JANJIku.. Walau aku sendiri masih tak pasti, ada kasihkah di hatimu, ada cintakah di hatimu untukku.. Andai ada, aku juga tak pasti SEDALAM manakah CINTAMU, ORIGINALkah cintamu, tapi andai itu takdirNYA untuk kita, satu hari tetap jua bersemi.. Dalam GEMERSIK KALBUku, satu waktu nanti aku yakin, akan ada CINTAMU DI HATI.. =)

* * * * * * * *

Segala yang dicoret tiada kena mengena dengan tuan blog atau mana-mana individu yang hidup atau yang telah tiada.. Hanya rapuan semata di saat kebosanan.. Harap maklum.. Ngee.. Penat mencoret.. Pening sebab tiba-tiba dalam gambar yang aku capture, ada novel MR. CINDERELLA dengan ORIGINAL, terbelit-belit otak nak fikir ayat.. Kali ini versi jiwang, lain masa lain kesempatan, aku buat versi lawak punya.. Lama pula rasa tak mengeluarkan skill lawak yang ada.. Ekeke.. =p

Esok nak menuju ke Kajang berjumpa dengan Faizah Fuad dan "kekasihnya" menyelesaikan beberapa permasalahan negara.. Haha.. Rindu nak gosip!! Farhana.. Have a safe journey.. Hee.. And dear readers, take care and good night.. Assalamualaikum.. =)

8 Comments Here:

eyes143.. berkata...

suma da baca kecuali nobel original nan mr cinderella ! hoho =.=

black_mel berkata...

walaupun rasa2nya dh baca bnyk novel...tp macam tak pernah baca lagi jer novel2 tu..xD

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

wah..manyaknye novel..dlu awe bace skunk dah tak sebab tak da masa..awe kalu bace novel satu malam je

♥CIK SHA♥ berkata...

banyaknya novel! saya dah lama berhenti dari beli dan baca novel sebab encik cintahati tak bagi..hehe..^_^

Azuan berkata...

suka pergi mph... belek3 novel..belinya tidak...hahaa

Nur Farah Hani berkata...

waaaaaaaaaaa... semua novel tuh best best.. semuanya punya makna tersendiri... suker semua...

Atok Jiwang berkata...

amboi !! kita tunjuk sebuah jer, dia tunjuk sampai bersusun susun ... he he he

hass berkata...

smue novel nie best...sye dh bce..tapi novel skrg xjmpe lg cm novel yg dlu..huhu

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.