Mata Ke Mata Ke Hati.. Hati Ke Hati.. Hati-Hati..

Assalamualaikum.. Selamat malam semua.. Ewah tajuk, bunyi nak sedap saja.. Kemain!! Maklumlah, otak dah kering tajuk, idea ada, jadinya asal ada perkataan yang dikehendaki, selit sajalah walau korang akan kata, kemain lagi bunyi tajuknya.. Ekeke..


Sebenarnya yang di sini nak bertanya.. Pernah tak korang ada perasaan macam tak lepas di dada, tersekat dalam kepala, tersangkut di kerongkong, nak keluar tapi rasa macam susah dan payah sangat nak dikeluarkan.. Sikit lebih kurang macam perasaan "sembelit".. Ooppss!! Tak senonoh contoh yang diberinya kan.. Haish.. It's like you wanna talk about what you feel, you wanna chit chat and know more about that person in and out, you wanna have a heart to heart conversation on how to solve a certain "unsolved matter", so that at the end of the conversation, you will be able to feel "Ohh!! Such e relieve.."

Tapi.. But.. Atas sebab-sebab yang tertentu, apa yang korang inginkan tak dapat terlaksana ataupun susah sangat nak dilakukan.. Eh!! Walaupun blog ini banyak bercerita tentang cinta, tapi senario yang kali ini tak semestinya hanya melibatkan soal cinta, mungkin juga soal persahabatan, soal keibu bapaan, soal keadik-beradikan, soal pekerja majikan, soal-soalan.. Haha.. Okay.. Habislah kena tembak dengan Cikgu BM sebab merosakkan segala macam imbuhan dan kata akar.. =.=

Scene SG yang paling menggelikan perut.. Kikiki..

Nak tak nak.. Mahu tak mahu.. Kena juga cari jalan supaya perasaan yang semacam "sembelit" itu boleh dileraikan.. Kalau tak, bahaya untuk kesihatan.. Tapi still.. Memang bukan senang.. Aigoo..

Kalau hati orang yang sini boleh jerit sampai kedengaran dek hati orang yang sana, memang senang, habis cerita.. Tak payah susah buka mulut pening kepala fikir bagaimana nak mula.. Wahai hati.. Haa.. Cer jerit cer jerit!! =p

Ohh!! I really hope to have that kind of conversation.. Sembelit itu sakit okay.. But.. How arr??? Till here.. This cute girl is going to continue her reading.. Ngee.. Good nite Malaysians.. Sweet dream.. Sleep tight.. And here.. A cup of hot tea for you before going to sleep.. Assalamualaikum.. =)


NOTA HATI : Kedengaran tak jeritan hati orang yang di sini??? Haha.. Entry tak ada kena mengena dengan yang masih hidup ataupun dengan yang telah tiada..



P/S: Not able to blogwalk like I used to.. Too many "unsolved matters".. Hee.. Do take care dear readers.. =)


Ulasan

Iman berkata…
i know that feeling

but i forgot how did i solve it...

haha

or maybe i never solve it.i just wait for the other party to talk about it first.in it was like killing me inside.gosh!
mr.syazwan berkata…
fhm3...

nah alami

tpi entah la lupa cara mcm mana

rasa teran kuat2 kot

erk ni teran sembelit bukan perasan mcm sembelit k

=_=
Nur Farah berkata…
pernah pernah...

nak menceritakan tapi tak tau macam mana nak cerita sebab sukar untuk dijelaskan bagaiman.. wah ayat berbelit.. teehee.. dan till now tak pernah dapat bercerita pada sesiap.. simpan dalam hati ejrk.. ahaha..Xd
ch!natsu berkata…
farhana.. ehem2..
cm sumthing jer nie.. kekeke~
apapun hope jeritan hati kamu didengari..
speak it out..!! =)
aNiS aNiSa berkata…
jeritan hati apakah??*wink3 =)
NoraChan berkata…
pernah jugak jd cenggini...
simpan pnye simpan..
pastu one day, nekad habis, sy gi bgtau dye...
then dye ckp... aku dh lme tau....
OMG!! malu gila.... hahaha...
Faaein Himura berkata…
pernah juga merasai perasaan itu.. takpe2.. take ur time.. dah settle problem.. jalan2 lah yer.. hehehe.. =]
Ibu Ammar berkata…
heehheheh..

suka la lukisan/tulisan GOOGLE tu....syomelzz

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?