6 Mac 2011

Assalamualaikum.. Salam Ahad semua.. =)

Tak payahlah mukadimah panjang lebar, jom tengok apa yang patut kita buat supaya orang panggil kita si cantik? =)


What? Why MY SMILE is so beautiful? *Terima kasih.. Wink wink..*

Coz smiling makes every single person in this world looks beautiful.. Smiling equals to beautiful.. Try it on, wear it everyday, it sure looks fabulous on you.. Senyum.. Dan tak perlu kata apa-apa.. =)

AMARAN KERAS : Jangan senyum sepah-sepah atau dalam bahasa yang lebih mudah difahami, jangan senyum tak bertempat seorang diri, (aku tak apa), nanti orang LARIKKKKKK!!!

I'm heading back to Ipoh this evening, being chosen to attend an interview with MQA tomorrow.. Why they choose me huh? Randomly, and I'm the chosen one? This sure gives me a headache.. Take care readers.. Have a great day ahead.. Assalamualaikum..


NOTA CINTA : Aku dah jatuh cinta dengan satu lagu.. Ianya menceritakan, bila mana dua insan yang bercinta tak dapat hidup bersama, pihak yang satu itu kata, kamu bawalah cinta aku ke mana saja untuk temanimu, dan aku akan bawa cinta kamu menemani aku, sampai satu saat, kita akan dipertemukan nanti.. Hmmm.. Cinta tetap akan ada dalam hati, walaupun hakikatnya takkan mampu bersama.. Eh.. Yeke?



12 Comments Here

yaaaaaaa... betul fara setuju.. smile will make you beautiful.. ehehehe...

smile juga kunci kepda satu kecantikan ituh...

p/s:- sob2.. cinta tetap akan ada dalam hati walaupun hakikatnya takkan mampu bersama.. yeah! betull..

REPLY

apa nak habaq mai

rambut dia smart!

huhu

REPLY

gud luck 4 da interview..
take care..

love.. is always there.. =)

REPLY

@Nur Farah Hani Kunci kebahagiaan jugak kot.. Heehee.. :)

Cinta, lagi-lagi kalau sejati, bukan senang nak hilang macam tu je.. :)

REPLY

@mr.syazwan Smart ka ceq oi? Haha.. Besa laa.. Bopren sapa.. Hahahaha.. :p

REPLY

@ch!natsu Thanx cik mimi.. Kamu juga.. Take care.. :)

REPLY

Senyum seindah suria, yang membawa cahaya =)

REPLY

@farhana Yang membawa cahaya yang riang gembira.. Ekeke.. :p

REPLY

kena senyum dari hati tau .. baru rasa bahgia dan org tgk cantikk :))

REPLY

lagu cinta membosankan... =_=.. hahaha... =P

kamu adalah ambasador.. jawab betul2 yer.. hehehe...

REPLY

Eh, hyun bin. Secret Garden. Hehe. :))

REPLY

selalu senyum smpai org ckp sy nie terlebih syum dri berckap...

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes