Apa Yang Anda Patut Buat Supaya Orang Panggil Anda Si Cantik? | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Apa Yang Anda Patut Buat Supaya Orang Panggil Anda Si Cantik?

12 comments
Assalamualaikum.. Salam Ahad semua.. =)

Tak payahlah mukadimah panjang lebar, jom tengok apa yang patut kita buat supaya orang panggil kita si cantik? =)


What? Why MY SMILE is so beautiful? *Terima kasih.. Wink wink..*

Coz smiling makes every single person in this world looks beautiful.. Smiling equals to beautiful.. Try it on, wear it everyday, it sure looks fabulous on you.. Senyum.. Dan tak perlu kata apa-apa.. =)

AMARAN KERAS : Jangan senyum sepah-sepah atau dalam bahasa yang lebih mudah difahami, jangan senyum tak bertempat seorang diri, (aku tak apa), nanti orang LARIKKKKKK!!!

I'm heading back to Ipoh this evening, being chosen to attend an interview with MQA tomorrow.. Why they choose me huh? Randomly, and I'm the chosen one? This sure gives me a headache.. Take care readers.. Have a great day ahead.. Assalamualaikum..


NOTA CINTA : Aku dah jatuh cinta dengan satu lagu.. Ianya menceritakan, bila mana dua insan yang bercinta tak dapat hidup bersama, pihak yang satu itu kata, kamu bawalah cinta aku ke mana saja untuk temanimu, dan aku akan bawa cinta kamu menemani aku, sampai satu saat, kita akan dipertemukan nanti.. Hmmm.. Cinta tetap akan ada dalam hati, walaupun hakikatnya takkan mampu bersama.. Eh.. Yeke?



12 Comments Here:

Nur Farah Hani berkata...

yaaaaaaa... betul fara setuju.. smile will make you beautiful.. ehehehe...

smile juga kunci kepda satu kecantikan ituh...

p/s:- sob2.. cinta tetap akan ada dalam hati walaupun hakikatnya takkan mampu bersama.. yeah! betull..

mr.syazwan berkata...

apa nak habaq mai

rambut dia smart!

huhu

ch!natsu berkata...

gud luck 4 da interview..
take care..

love.. is always there.. =)

FarhanaDr berkata...

@Nur Farah Hani Kunci kebahagiaan jugak kot.. Heehee.. :)

Cinta, lagi-lagi kalau sejati, bukan senang nak hilang macam tu je.. :)

FarhanaDr berkata...

@mr.syazwan Smart ka ceq oi? Haha.. Besa laa.. Bopren sapa.. Hahahaha.. :p

FarhanaDr berkata...

@ch!natsu Thanx cik mimi.. Kamu juga.. Take care.. :)

farhana berkata...

Senyum seindah suria, yang membawa cahaya =)

FarhanaDr berkata...

@farhana Yang membawa cahaya yang riang gembira.. Ekeke.. :p

ieda berkata...

kena senyum dari hati tau .. baru rasa bahgia dan org tgk cantikk :))

Faaein Himura berkata...

lagu cinta membosankan... =_=.. hahaha... =P

kamu adalah ambasador.. jawab betul2 yer.. hehehe...

Nurain Ali berkata...

Eh, hyun bin. Secret Garden. Hehe. :))

nurayunni berkata...

selalu senyum smpai org ckp sy nie terlebih syum dri berckap...

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.