Terima Kasih.. Thank You.. 谢谢你 | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Terima Kasih.. Thank You.. 谢谢你

17 comments
Assalamualaikum.. Tengahari yang sama lagi namun di hari yang berbeza..




Semalam aku begitu cengeng, begitu lemah, begitu kehilangan arah tuju.. Otak aku kosong dan seluruh tubuhku hanya ibarat sekujur mayat hidup.. Pertama kali ku diuji dengan dugaan yang Maha berat.. Dan aku gagal mengatasinya.. Emosiku merajai akal fikiranku.. Sehingga kini, masih lagi bersisa emosi-emosi yang tidak stabil.. Penat mengalirkan air mata dan rasanya kini tiada lagi air mata yang bersisa.. Hanya kesan tangisan yang masih lagi berbekas.. Seperti dalamnya bekas - bekas luka di dalam hati.. Aku tidak mampu bercerita pada kalian.. Mungkin ianya terlalu peribadi.. Ku harap kalian mengerti..






Terima kasih aku ucapkan dari hati aku yang paling dalam kerana kalian sudi meminjamkan bahu untuk aku bersandar dan meluahkan rasa yang terpendam.. Syukur kerana aku punya teman seperti kalian.. Terima kasih.. Banyak dan banyak terima kasih dari aku.. Maaf andai Farhana kali ini begitu cengeng.. Aku tak mampu lagi menjadi Cahaya Yang Riang Gembira itu.. Ku harap masa akan mengembalikannya.. Mungkin satu hari nanti..






Aku akan pulang ke Melaka petang ini menyelesaikan masalah.. Moga emosiku benar - benar stabil untuk aku memandu petang ini.. Mak dan abah juga sudah berpesan jangan diikut sangat hati, jangan diturut sangat rasa, drive elok - elok.. InsyaAllah mak, abah.. Mungkin aku akan berehat sebentar dari menulis entry.. Tak lama.. Mungkin seminggu atau mungkin hanya beberapa hari saja.. Sampai kita jumpa lagi.. Take care semua.. Thanx again.. Assalamualaikum..

17 Comments Here:

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

wAh. cengeng aku! entri kali ni pendeks. agaga:)

nape hanako? ko kongsi rr sket2. bimbang aku ko slalu emo gini.


ahai hanako. smile oke?

Daud Mili berkata...

salam kenal....

Tukang cerita berkata...

hana?
:(

||| PöJìé PööH ||| berkata...

Hope u r getting fine ok!
Jgn sedih2 sgt tau cepat kertuh nti!

Aainaa Khairunnisa berkata...

sabar ek hana....
smoga seme baik² je...
leklok drive tu...jangan ikut perasaan tu sangat k...=)

sayang kamu...♥

joegrimjow berkata...

tabahkan diri yakk

syaf berkata...

ok...syaf pown kekadang pernah alami situasi yg same
so perlukan mse or bersendirian kowt
kalu ikutkan hati sangt mati kan.,..
so like2 jerk

maybe dengan tenangkan fikiran jadi ok...

Mr. Cuz berkata...

sabar ye farhana...cuz sentiasa doakan kesejahteraan farhana...

hati² memandu,,klu ngantok rehat...

Zumairi berkata...

tiada siapa yg ceria selamanya....tiada siapa yg muram selamanya

chokio_nia berkata...

adeh..jiwa kaco tak ilang lagi?

Sharif John berkata...

Semoga tabah menghadapi ujian....

Eazy Izzuddin berkata...

maaf lama tak menyinggah
hik3
xD

x mo nanges2

misz A.C.C.A berkata...

tataw ape yg tejradi..
tapi, harapan agar akak terus tabah.. Allah uji hamba-hambanya yang tahan dan mmpu hadapi ujian itu.. sabar ....

reen berkata...

ad big poblm ke dik...
bw bsabar ye..mengalir dikau airmata..usah dtahan2..mungkin dngn tangisan dpt mngurangkan ksedihanmu..
semoga cahaya keriangan kembali mnyinari idupmu 1 ari nt...

MERZUKI berkata...

Ape pun masalah problem nye...harap bersabo....ingatkan allah yang maha esa....dialah segalanye...

edan coba berkata...

Pedihnya hati bila membaca entry kamu Saerah.. Edan coba lama x singgah sini so... SYOK plaq dengan kata2 kamu.. edan coba tumpang sedey

Farhana berkata...

Terima kaseh semua.. Thanx for the support dan advice.. Aku akan igt selalu.. =)

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.