15 Okt 2009

Assalamualaikum.. Tengahari yang sama lagi namun di hari yang berbeza..




Semalam aku begitu cengeng, begitu lemah, begitu kehilangan arah tuju.. Otak aku kosong dan seluruh tubuhku hanya ibarat sekujur mayat hidup.. Pertama kali ku diuji dengan dugaan yang Maha berat.. Dan aku gagal mengatasinya.. Emosiku merajai akal fikiranku.. Sehingga kini, masih lagi bersisa emosi-emosi yang tidak stabil.. Penat mengalirkan air mata dan rasanya kini tiada lagi air mata yang bersisa.. Hanya kesan tangisan yang masih lagi berbekas.. Seperti dalamnya bekas - bekas luka di dalam hati.. Aku tidak mampu bercerita pada kalian.. Mungkin ianya terlalu peribadi.. Ku harap kalian mengerti..






Terima kasih aku ucapkan dari hati aku yang paling dalam kerana kalian sudi meminjamkan bahu untuk aku bersandar dan meluahkan rasa yang terpendam.. Syukur kerana aku punya teman seperti kalian.. Terima kasih.. Banyak dan banyak terima kasih dari aku.. Maaf andai Farhana kali ini begitu cengeng.. Aku tak mampu lagi menjadi Cahaya Yang Riang Gembira itu.. Ku harap masa akan mengembalikannya.. Mungkin satu hari nanti..






Aku akan pulang ke Melaka petang ini menyelesaikan masalah.. Moga emosiku benar - benar stabil untuk aku memandu petang ini.. Mak dan abah juga sudah berpesan jangan diikut sangat hati, jangan diturut sangat rasa, drive elok - elok.. InsyaAllah mak, abah.. Mungkin aku akan berehat sebentar dari menulis entry.. Tak lama.. Mungkin seminggu atau mungkin hanya beberapa hari saja.. Sampai kita jumpa lagi.. Take care semua.. Thanx again.. Assalamualaikum..

17 Comments Here

wAh. cengeng aku! entri kali ni pendeks. agaga:)

nape hanako? ko kongsi rr sket2. bimbang aku ko slalu emo gini.


ahai hanako. smile oke?

REPLY

Hope u r getting fine ok!
Jgn sedih2 sgt tau cepat kertuh nti!

REPLY

sabar ek hana....
smoga seme baik² je...
leklok drive tu...jangan ikut perasaan tu sangat k...=)

sayang kamu...♥

REPLY

ok...syaf pown kekadang pernah alami situasi yg same
so perlukan mse or bersendirian kowt
kalu ikutkan hati sangt mati kan.,..
so like2 jerk

maybe dengan tenangkan fikiran jadi ok...

REPLY

sabar ye farhana...cuz sentiasa doakan kesejahteraan farhana...

hati² memandu,,klu ngantok rehat...

REPLY

tiada siapa yg ceria selamanya....tiada siapa yg muram selamanya

REPLY

adeh..jiwa kaco tak ilang lagi?

REPLY

Semoga tabah menghadapi ujian....

REPLY

maaf lama tak menyinggah
hik3
xD

x mo nanges2

REPLY

tataw ape yg tejradi..
tapi, harapan agar akak terus tabah.. Allah uji hamba-hambanya yang tahan dan mmpu hadapi ujian itu.. sabar ....

REPLY

ad big poblm ke dik...
bw bsabar ye..mengalir dikau airmata..usah dtahan2..mungkin dngn tangisan dpt mngurangkan ksedihanmu..
semoga cahaya keriangan kembali mnyinari idupmu 1 ari nt...

REPLY

Ape pun masalah problem nye...harap bersabo....ingatkan allah yang maha esa....dialah segalanye...

REPLY

Pedihnya hati bila membaca entry kamu Saerah.. Edan coba lama x singgah sini so... SYOK plaq dengan kata2 kamu.. edan coba tumpang sedey

REPLY

Terima kaseh semua.. Thanx for the support dan advice.. Aku akan igt selalu.. =)

REPLY

Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates & MyBloggerThemes