Pernahkah Kamu??? | " Cahaya Yang Riang Gembira "


Pernahkah Kamu???

32 comments
Assalamualaikum.. Salam Jumaat.. Salam penghulu segala hari.. Ikut hati malas mahu mencoret entry.. Maklumlah, sekarang banyak tension juga banyak pening.. That's what we call life.. Sempat lagi ku release tension dengan karaoke bersama housemateku.. 10 buah lagu okey.. Hahaha.. Giler betol.. Seriously, lately I feel I'm not me.. Pre-menstrual syndrome??? Ouh.. Tak mungkin.. Huhu..


Entry ini simple saja.. Tiada apa aku mahu cerita.. Cuma sekadar berkongsi rasa.. Rasa kamu, rasa dia, rasa saya.. Semua pernah merasa.. Heehee.. Lama sudah ku karang, cuma sekarang baru berkesempatan mahu di kongsikan..





Pernah tak kamu makan TAPI kamu tak rasa kenyang???

Mungkin sebab kamu makan sedikit? Atau mungkin makanan yang kamu suap tak pernah sampai ke mulut kamu? Atau mungkin kamu telah JATUH CINTA?





Pernah tak kamu mandi TAPI tak basah-basah walau dijirus berkali-kali???

Mungkin kamu mandi, tapi mandikan kucing? Mungkin basahnya di tempat lain? Atau mungkin kamu telah JATUH CINTA?





Pernah tak kamu rasa mahu buang air TAPI duduk atas jamban mengelamun?

Mungkin kamu memang penggemar bilik air? Mungkin kamu sebenarnya tidur dalam lamunan? Atau mungkin kamu telah JATUH CINTA?






Pernah tak kamu tidur TAPI tak pernah nyenyak malah seringkali termimpi-mimpi?

Mungkin kamu tidur tak basuh kaki? Mungkin kamu baru menginjak akil baligh? Atau mungkin kamu telah JATUH CINTA?






Pernah tak kamu masak TAPI masakan hangus dan kamu tak perasan malah terhidu walau bau hangus yang memenuhi segenap ruang dapur?

Mungkin kamu memang biasa masak masakkan hangus? Mungkin hidung kamu ada masalah resdung? Atau mungkin kamu telah JATUH CINTA?






Pernah tak kamu menonton TV TAPI sebaliknya TV yang menonton kamu?

Mungkin kamu sangat menarik sehingga TV tertarik untuk menonton kamu? Mungkin sebab 5 bulan kamu tak bayar eletrik, TV pun tak boleh pasang? Atau mungkin kamu telah JATUH CINTA?


Walau sebanyak mana PERN
AH dan TAPI.. Jatuh cinta tetap jatuh cinta.. Kompleks mana pun jatuh cinta ianya tetap buat kita tersenyum dan menjadi kurang waras tanpa kita sedari.. Jatuh cinta memang gila.. Tapi jangan jadi gila kerana jatuh cinta.. Heehee.. Talking about love is just something that make me smile.. Even though sometimes it can be really hurt.. Now I realize, love is not something that we own, it's something that we share and appreciate.. Wish the time where I can share and appreciate will come someday.. =)


Till here.. Selamat berhujung minggu.. Enjoy holidays.. Jaga diri leklok ya semua.. Assalamualaikum.. =)






FOOT NOTE:
If I ever let you go,
I would be no one,
Coz I never thought I'd feel,
All the things you made me feel,
Wasn't looking for someone until you.




32 Comments Here:

syaf berkata...

perghh....ade budak udah jatoh cinter lerrr

oranglidi berkata...

haha. cik farhana dah jatuh cinta plak daah

Zumairi berkata...

bukan setakat TV...komputer pun pernah menonton diriku he he

Amieynna Amin berkata...

suke sgt entry ni..
pandai kamu mengarang yer..
simple tp maksud mendalam!

misz A.C.C.A berkata...

love is beautiful.... sometime it might hurt u, but 1 tink u can do is, jut let it go.. u have a very beautiful n colourful memories to be remembered!
thats wat i learnt from d past.. heee

Tukang cerita berkata...

Emmm...entry cinta lagi...
hana ni bleh jadi doktor cinta laaa....
:)

Mr. Cuz berkata...

nak citer pasal cinta je rpenye..pnye la pning kpale aku nk memahamkan ayat2 cinta ni..(chewah)Ape2 pun menarik dan boleh menjana minda kreatif..hehe

imHepPie berkata...

jatuh chenta ngan fahrin ahmad...lalala~~

Fiq berkata...

pernah tak awak baca blog saya walaupun saya pernah baca blog awak?=P

chokio_nia berkata...

ahahaha..tak mestinya da tangkap chentan mkn tak kenyang,tdo tak lena, mandi tak basah..sy tak cmtu pon..haha

Aainaa Khairunnisa berkata...

penah...dulu² la...masa final year sebelum wat presentation untul personal projek final year...wawaaaaa...memang seme benda wat tak kena...nak² plak...last² minit la baru kuar error kat situla...kat sini la...memang serba tak kene....

yeeehaaa!!!!

aleena berkata...

bile teringat sweet moment about love tetibe ja boley senyum sesorang:)

penjenayah merah jambu. berkata...

aku tak pernah rasa macam tu.
cuma yang aku rasa ialah sakit gila ngilu kat hati,tapi tak tahu tu rasa apa.fikir punya fikir,OH AKU JATUH CINTA RUPANYA. #geligeli

Mr. J @ pengerindu.com berkata...

cinta bergitu indah bila diamati , dan cinta itu kejam jika dimungkiri.

eeeeeeeeeeeee jiwangnyerr aku

abang besi berkata...

assalamuaalaikum..salam perkenalan...=)wow..ade org jatuh cinta la kt cni...thniah...abangbesi pon pnh jatuh bercinta..namun cepat sgt berakhir...huhu..tp tkpek...hidup musti trs....

Manusia berkata...

dah jumpe ke??

Farhana berkata...

Syaf.. Perggghhh.. Sape dia tu ek?? Hahahaha.. =p

Farhana berkata...

Oranglidi.. Mane ade daa.. Jatuh cintan pun idak.. Hehe.. =p

Farhana berkata...

Zumairi.. Kamoo mmg dahsyat.. Hahaha.. =p

Farhana berkata...

Minna.. Mst laa kamu suke.. Org tgh dlam alam prcintaan suke kot.. Hahahaha.. =)

~ all the best dear minna..

Farhana berkata...

Biha.. For me lak, love is nothing juz a beautiful word.. Entahlah.. Mungkin dh smpi masa no more talking about love dah kot.. =)

Farhana berkata...

Kak nurul.. Kalau ade jawatan dlam kerajaan, dokter cinta mmg saye sambar.. Hahahaha.. =)

Farhana berkata...

Mr. Cuz.. Kamu dak kecik.. Mmg laa tak paham bab2 cinta ni.. Hahaha.. Takpe dik.. Blajo lagi mnjana minda jiwang yek.. Hehe.. =p

Farhana berkata...

Mimie.. Tu sy punya okeyh.. Hahaha.. Jgn cilok.. =p

Farhana berkata...

Fiq.. Wah.. Mndalam mksudnya tu.. Haha.. Dah baca dah pun.. =)

Farhana berkata...

Chokio nia.. Ni classical symptoms.. Hehehe.. Kbnykan org mngalami situasi cenggini.. Hahahaha.. =p

Farhana berkata...

Aainaa.. Apakah.. Sudah 10 kali ku baca ku masih tak paham.. Hahahha..

Farhana berkata...

Aleena.. Sbb tu laa indahnya bila ade sweet moment.. Supaya boleh bikin kita snyum.. =)

Farhana berkata...

Penjenayah merah jambu.. hahahaha.. Ngilu weh.. Geli gak.. =p

Farhana berkata...

Jacky.. Sejak bila kamu jadi jiwang ni haaa??? Hehehe.. =p

Farhana berkata...

Abang besi.. Waalaikumsalam.. Salam kenalan juge.. =)

Mane ade cintan cintun.. Ni entry saje.. Hehehe.. =p

Ye btoi.. Hidup kene trus kcuali kalo mmg dah x leh nak trus.. Mksudnya mninggal ler tu.. Hehehe.. =p

Farhana berkata...

Azuan.. Belum daa.. Lmbat lagi atau tak mgkn kot.. Hehehe.. =p

Cahaya Yang Riang Gembira. Dikuasakan oleh Blogger.