Love At First Sight

Assalamualaikum..

Wah.. Hari yang sangat panas, terik dan mengeluarkan peluh dengan banyaknya.. Rasa nak sangkut air-cond atas kepala.. Phew! Penat pun ya juga, sepanjang pagi duduk di klinik.. Petang pula duduk berdiskusi.. Esok rutin yang sama lagi, klinik dan klinik dan klinik.. Aaaaaa!

Forget it.. Here goes the story about my love.. Love at first sight.. ^^


Bukan love apa pun.. Jatuh cinta pandang pertama dengan purse pesen ni sebenarnya.. Pertama kali aku tengok adalah beberapa bulan lepas, di Mid Valley.. Tangan dah gatal dah nak keluarkan duit.. Tapi otak kata, jangan jangan! Haha.. Minggu lepas aku pergi Mid Valley, bersepah-sepah purse macam ni.. Bergelora perasaan memandang cinta pandang pertamaku ini.. Keh keh keh.. =p

Aku suka, simple aje kan? Selalu aku ada taste yang sangat buruk tentang benda-benda yang bersangkut paut dengan soal-soal wanita.. Kain baju, kasut, tudung dan seangkatan dengannya.. Mak abah aku cakaplah.. Taste orang tua kata mereka.. Haha.. So, end up, selalunya abah aku yang akan buat pilihan untuk aku.. Taste abah cukup lain dengan aku, memang selalunya mak pun akan minta pandangan abahlah kalau bab-bab begini..

Agak-agak, kalau tanya abah, abah akan kata purse pesen gini buruk tak? Haha.. Aku jenis tibai semua, purse pasar malam, satu 10 ringgit pun aku rembat.. Asal cantik di pandangan mata aku..




Makanya, marilah kita berdoa supaya earning Nuffnang akan meningkat dengan hebatnya ya.. Nanti boleh rembat 10 terus.. Satu hari pakai satu warna.. Ekeke..

Haih.. Love at first sight, dari mata turun ke hati.. Dah lekat ke hati memang payah nak kikis.. Iya dak? Hehe.. Okay, cukup bebel sampai sini.. Take care.. Assalamualaikum.. Smile always.. =)

Ulasan

Unknown berkata…
purse yg kaler merah tu cntik..hehe..
Saya berkata…
suka ayat pada perenggan yang terakhir tu :P

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?