Lepas Subuh

Assalamualaikum.

Baru pukul 9 pagi. Sambil menaip siapkan report sambil menguap. Mengantuk oii. Mana taknya, dah kata masuk kerja pukul 7.30. Haha. Sambil duduk menguap, sambil duduk fikir masak apa hari ini. Adoiyai. Pening dah nak fikir menu apa lagi.

=.=

Pagi tadi lepas sahur, solat Subuh, macam biasalah kena nap balik kejap. Kalau tak nanti, dekat office confirm tersengguk punya. Tapi sebenarnya, lepas Subuh tak ada istilah power nap. Itu cuma untuk tidur sebentar lepas Zuhur. Kekeke. Sebab lepas Subuh kau tidur, sebenarnya berjuta kali ganda lagi mengantuk. Haha. Kalau lepas Subuh tak tidur, mengantuk tu kau akan rasa bila nak menjengah petang. Pengalamannnn. Haha.

Dan bila lepas Subuh kau tidur, maka kau akan "prone" untuk dapat mimpi pelik lagi aneh. Haha. Subuh tadi, aku seronok jugalah mimpi dapat pergi outstation. Bahagian mengerikan tiba bila hotel yang aku duduk adalah high rise building yang ada puluhan tingkat. Sudahlah ada masalah telinga, diberinya lagi kita duduk bilik tinggi-tinggi. Huh. Nak dijadikan cerita, tiap kali aku naik turun lif yang bapa laju gila, telinga aku akan berdarah-darah. Menakutkannn. Aaaa. Mungkin sebab 2, 3 hari ini aku tengah fikir pasal problem telinga kot. Haha. Pagi tadi masa keluar nak pergi kerja, seriau jugalah bila masuk lif.

=.=

Itulah, dah cakap banyak kali, jangan tidur lepas Subuh. Uhuk uhuk. Sekarang dah nak masuk tengahari. Tak sangka, entry ini aku tulis dari pukul 9 pagi sampai sekarang dah nak 2 petang oii. Haha. Bersulam dengan kerja yang bertimbun, adatlah kan. Haha.

:)

Okay, dah selesai power nap 30 minit. Sambung buat kerja. Heee. Sekarang dah bulan Jun, maknanya bulan depan Julai. Maknanya, outstation LAGI!! Hoyeah. Tapi kali ini bukan dalam KL, hoyeah!! Mungkin Penang, mungkin Kelantan. Tengah belajar menyukai sesuatu yang dinamakan "TRAVEL". Haha. Timba pengalaman. Okaylah, lain kali sambung conteng lagi. Assalamualaikum.

=p 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?