Eh! Kakaknya Bila Lagi??!!

Assalamualaikum.

Whoa!! Lega!! Dah Ahad. Dah lepas kedua-dua majlis yang memakan kudrat beratus-ratus orang. Penat sebenarnya buat kerja kahwin. Esoknya confirm terbongkang atas katil rasa malas nak jalan jejak tanah. Haha. Terima kasih tak terhingga sangat buat saudara mara yang banyak membantu. Tak terbalas jasa kita. Buat kenduri dekat kampung memang penatlah tapi meriah sebab ada saudara mara menolong. 

Apa pun, aku tumpang gembiralah untuk adik aku. Dia dah jumpa kisah bahagia dia. Aku walaupun tak tahu bila tapi aku gembira juga sebab dikelilingi ramai orang-orang tersayang. Yang bestnya, masa majlis semalam aku cuma dapat 2 soalan yang berbunyi seperti tajuk di atas. Yeay!!! Mungkin sekarang dah biasa dah situasi langkah bendul ni kan? Heee.

Okaylah. Nak sambung tidur boleh? Haha. Selamat berhujung minggu semua dan selamat bercuti sekolah. Assalamualaikum.











Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.