Queen Of Asgard Dah Ada Sticker Cun Melecun!

Assalamualaikum.

Masa parcel sampai dekat rumah, excited tak terkira. Selain dari surat, kad raya, akhirnya apa yang aku order 2, 3 hari sebelum raya sampai juga selepas seminggu lebih. Sedikit hadiah untuk Queen of Asgard yang tercinta, yang banyak berjasa. Tambah lagi dia baru sembuh dari kecederaan 2 bulan yang lepas.

Seronoklah si merah dapat aksesori baru ya. Terima kasih tak terhingga untuk CAR STICKERS MALAYSIA dan DAKWAH ON THE GO untuk sticker kereta custom made dan ready made yang ada macam-macam pilihan. Servis dan layanan mereka juga terbaik dan efisyen. Untuk sticker custom made, aku buat rough sketch dan PM kepada CAR STICKERS MALAYSIA. Selepas beberapa hari, aku dapat sample sticker bersama purchase note sekali. Sticker bersaiz M ini berharga RM 13. Sticker-sticker lain yang aku beli dari mereka berharga dalam lingkungan RM 6 - RM 8. Harga not bad kan?


Berpeluh-peluh jugalah aku duduk menempel sticker, paling stress bila ada gelembung. Kata admin CSM, lama-lama gelembung itu akan hilang sendiri ATAU sebelum pasang sticker, lap cermin dengan air sabun baru lekatkan. Tapi sebab aku malas nak cabut dan lekat balik, aku biarkan saja. Gelembung pun dah makin kurang.

Personally aku suka sangat dengan sticker custom made. Lepas ni orang Melaka yang terserempak dengan Queen of Asgard, jangan lupa singgah blog kita ya. Haha. On the other side, kalau aku drive dengan teruk, ada potensi orang datang ke blog dan sound sedas dua. Haha.


Untuk sticker-sticker yang membawa mesej dan dakwah, anda bolehlah ke Instagram Dakwah On The Go dan dekat sana boleh pilih sticker-sticker lain yang mana anda berkenan. Aku beli 5 sticker daripada mereka dan caj termasuk postage adalah RM 40.




Abaikan plastik yang masih berbalut pada tempat duduk, kereta dah nak masuk umur setahun tapi plastik masih tak berbuka sebab tuannya malas. Bukan sebab kereta baru ya. Harap maklong. Haha. Dan kereta memang kotor terlampau sebab cuaca tak menentu katakan. Dah stabil nanti kita pergi cuci ya. Hehe.

Apa pun, bagi siapa yang berminat nak order sticker kereta (cermin / bumper), anda boleh cari CAR STICKERS MALAYSIA dan DAKWAH ON THE GO samada di Facebook ataupun Instagram ya.

Salam pagi Isnin. Nak menuju ke klinik gigi pagi ini. Semoga masalah gigi bongsu ini dapat diselesaikan dengan segera. Tak tahan dah menanggung sakit. Apa pun, have a nice day guys. Take care. Assalamualaikum.


HEART SPEAKS : "If a person wants to be a part of your life, they will make an obvious effort to do so. Don’t bother reserving a space in your heart for people who do not make an effort to stay." It feels like you are gone, and then you're back. Are you going or are you staying? Missing the good old times.

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
Rasanyer dulu keta colour ijau ... udah tukau keta lagi ni ;-)




(Yg Disini)
Tanpa Nama berkata…
Rasanyer dulu keta colour ijau ... udah tukau keta lagi ni ;-)




(Yg Disini)
@Anonymous Ish3. Kereta siapalah yang warna hijau tu ya. Haha. Saya mana pernah ada kereta warna hijau.

Catatan popular daripada blog ini

MRI Oh MRI : Pengalaman 30 Minit Di Dalam Gua Magnet

Parut? Tona Kulit Muka Tidak Sekata? Pigmentasi? Ini Jawapan Saya.

Ingat Lagi Pada Lirik Raikan Cinta?